Neuh, dat zijn mensen die het beste voor hebben met de Nederlandse economie.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
D66 stemmers zijn ook mensen die standaard "geen mening" kiezen bij een multiple choice vraag.
Ik denk dat, minus GLquote:Op zondag 5 maart 2017 22:01 schreef KingRoland het volgende:
Mag ik zeggen dat het volgend kabinet VVD/D66/GL/CDA wordt
Als een pragmatisch (en relatief links) man als Dijsselbloem in die al Fortuyn gelijk geeft...quote:Op zondag 5 maart 2017 22:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mensen die alleen maar afgaan op onderbuikgevoelens, zonder het echt kunnen relativeren.
fixedquote:Op zondag 5 maart 2017 22:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Neuh, dat zijn mensen die het beste voor hebben met de Nederlandse Europese economie.
Hij heeft stiekem een bom onder Carré geplaatst.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:02 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Zou Wilders op dit moment een staatsgreep aan het plegen zijn?
Ja, want alles voor de economie en de economie Uber alles!quote:Op zondag 5 maart 2017 22:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Neuh, dat zijn mensen die het beste voor hebben met de Nederlandse economie.
quote:
Dat dus.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:03 schreef Doevelaer het volgende:
Ik vind Henk verschrikkelijk, maar dit doet hij prachtig.
Wel bij dat wijf ja.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:04 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik schakel net in, is Thieme al geweest?
Dit dus.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:04 schreef muzas het volgende:
Wel geinig dat de RTL met regels komt dat er niet door elkaar gelult mag worden. Maar die trol doet niet anders.
Daar heb ik les van gehadquote:Op zondag 5 maart 2017 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Verbon![]()
![]()
Die snapt er ook geen kut van.
GENIALE GIF DANK Uquote:
Dit kan alleen een homo. Met zoveel dramatiek en flair.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:04 schreef RensAjacied het volgende:
Ik haat 50+ maar ik vind het epic dat hij gas terug geeft
Toch is een goed welvaartsniveau voor het hele land zeer gunstig voor het blijheidsniveau.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:03 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ja, want alles voor de economie en de economie Uber alles!
Kortzichtige boekhoudersmentaliteit.
Zeg dan ook niks johquote:Op zondag 5 maart 2017 22:05 schreef SureD1 het volgende:
Ik heb het geluid uit staan - want homeland staat op - maar wat een angry little fucker die Krol...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |