Zelf sparen een optie?quote:Op zondag 5 maart 2017 22:08 schreef PSVCL het volgende:
werken tot je 70 ,heel je leven werken
slaven
Uiteraard, maar ik had vooral twijfels over Buma, maar ik vind dat hij het uitstekend gedaan heeft.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:09 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Mensen die op een partij gaan stemmen door dit debat.![]()
Dit is cabaret man, een poppenkast.
debet?!?!?!?!?!?quote:Op zondag 5 maart 2017 22:11 schreef MagicIsland1 het volgende:
Dit debet mist een beetje van Wilders, een beetje Sylvana en een beetje Kuzu.
Nee, Krol genotquote:Op zondag 5 maart 2017 22:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gaan we zometeen Studio Voetbal kijken?
Domme keuze ja.quote:
quote:Op zondag 5 maart 2017 22:11 schreef Faux. het volgende:
God ik heb zo'n hekel aan die Klaver. Met zn debatclubgezeik
Als Rutte niet als "winnaar" uit dit debat komt, is dat ook een streep door de rekening van Geert.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:07 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hij wil de premiersbonus. Daarbij staat hij daar al een tijdje te wachten.
Doei.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gaan we zometeen Studio Voetbal kijken?
Ja, dit is mooi!quote:
Dat is niet lastig.quote:
Jesse Klaverquote:
Dat klopt. Buma doet het tijdens deze campagne sowieso erg goed.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:11 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Uiteraard, maar ik had vooral twijfels over Buma, maar ik vind dat hij het uitstekend gedaan heeft.
Niet bepaald...quote:
quote:
quote:Op zondag 5 maart 2017 22:12 schreef Politicus69 het volgende:
Het leven gaat niet alleen over geld zegt DE FACKING VVD??
Erg raar ja, maar Jesse praatte ook poep.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:12 schreef Politicus69 het volgende:
Als er 1 partij is die om geld draait is dat de VVD wel idd.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:12 schreef Politicus69 het volgende:
Jawel....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |