Er is vrij weinig informatie over te vinden, dat doet de NOS vaak toch wel beter. Als iemand het weet zal ik de OP aanvullen. Geen SGP en CU erbij natuurlijk op zondag, wel jammer want nu zit je met Henkie K.quote:Op zondag 5 maart 2017 16:39 schreef Sloggi het volgende:
Wat zijn de thema's?
Zijn er 'koppeltjes' gevormd?
https://twitter.com/LarsDuursma/status/838406954741608451/photo/1quote:
Thanks, had vanmorgen al lopen zoeken maar kon het niet vindenquote:Op zondag 5 maart 2017 16:45 schreef borisz het volgende:
[..]
https://twitter.com/LarsDuursma/status/838406954741608451/photo/1
Lars Duursma. Maar deze info mbt stellingen stond al ergens eerder online.
Thnx, woon in Duitsland en heb al gestemd, maar toch even kijken hoe ze het er van af brengenquote:Op zondag 5 maart 2017 17:06 schreef Najieto het volgende:
[..]
Ik bedoelde RTL nieuws website: http://www.rtlnieuws.nl/n(...)jdens-debat-in-carre
Helemaal niet jammer, wordt lachen juist.quote:Op zondag 5 maart 2017 16:42 schreef Tem het volgende:
[..]
Er is vrij weinig informatie over te vinden, dat doet de NOS vaak toch wel beter. Als iemand het weet zal ik de OP aanvullen. Geen SGP en CU erbij natuurlijk op zondag, wel jammer want nu zit je met Henkie K.
Wat een flutstellingen en bijbehorende deelnemers.quote:
Terwijl je in het dagelijks leven juist met Stelling 1 en op lange termijn 3 te maken hebt.quote:Op zondag 5 maart 2017 18:58 schreef Odaiba het volgende:
Stelling 2 en 4 vind ik wel interessant, maar ik verwacht niet dat er een bevredigend antwoord voor mij bij zit, ze leiden allemaal aan oikofobie.
Zou wel interessant zijn om een keer te debatteren over wat meer filosofische stellingen. Wat een overheid precies zou moeten doen ... wat is de zin van politiek etcquote:Op zondag 5 maart 2017 17:55 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Wat een flutstellingen en bijbehorende deelnemers.
En dank voor de informatie.
Er zouden twee stellingen in moeten over duurzaamheid. Enerzijds op de arbeidsmarkt; denk aan flexibilisering, robotisering en automatisering. Anderzijds wat betreft milieu en klimaat, en daaraan gerelateerd de energievoorziening.quote:Op zondag 5 maart 2017 19:14 schreef dingeman het volgende:
[..]
Zou wel interessant zijn om een keer te debatteren over wat meer filosofische stellingen. Wat een overheid precies zou moeten doen ... wat is de zin van politiek etc
Sneu voor bv Thieme dat het hoofdthema van haar partijprogramma helemaal in geen enkele stelling voorkomt. (Ben geen PvdD stemmer)quote:Op zondag 5 maart 2017 19:17 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Er zouden twee stellingen in moeten over duurzaamheid. Enerzijds op de arbeidsmarkt; denk aan flexibilisering, robotisering en automatisering. Anderzijds wat betreft milieu en klimaat, en daaraan gerelateerd de energievoorziening.
Maar nee, laten we het vooral over 'de' Nederlandse cultuur hebben en lekker over kortetermijnplannetjes debatteren.
Paaseieren en zwarte pietquote:Op zondag 5 maart 2017 19:17 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Er zouden twee stellingen in moeten over duurzaamheid. Enerzijds op de arbeidsmarkt; denk aan flexibilisering, robotisering en automatisering. Anderzijds wat betreft milieu en klimaat, en daaraan gerelateerd de energievoorziening.
Maar nee, laten we het vooral over 'de' Nederlandse cultuur hebben en lekker over kortetermijnplannetjes debatteren.
LOL, ze krijgen altijd de stellingen vooraf ... Dat is wel het minste wat lijsttrekkers van te voren willen weten voordat ze een studio betreden.quote:Op zondag 5 maart 2017 19:28 schreef YazooW het volgende:
Eigenlijk jammer dat ze de stellingen nu al bekend hebben gemaakt. Nu komen ze straks allemaal met een vooraf ingestudeerd verhaaltje.
Als de stellingen niet bekend waren gemaakt waren de politici ook wel gekomen lijkt mij.quote:Op zondag 5 maart 2017 19:35 schreef dingeman het volgende:
[..]
LOL, ze krijgen altijd de stellingen vooraf ... Dat is wel het minste wat lijsttrekkers van te voren willen weten voordat ze een studio betreden.
Hmmm, men wil zich wel een beetje voorbereiden anders wordt het helemaal een onsamenhangend gewauwel.quote:Op zondag 5 maart 2017 19:38 schreef YazooW het volgende:
[..]
Als de stellingen niet bekend waren gemaakt waren de politici ook wel gekomen lijkt mij.
Volgens mij hebben ze allemaal de ambitie om MP te worden. Dan mag je toch wel van ze verwachten dat ze ter plekke hun eigen verhaal kunnen bedenken. Je weet nu gewoon al dat je straks allemaal van die mooie ingestudeerde verhalen te horen gaat krijgen.quote:Op zondag 5 maart 2017 19:40 schreef Tem het volgende:
[..]
Hmmm, men wil zich wel een beetje voorbereiden anders wordt het helemaal een onsamenhangend gewauwel.
Volgens mij niet allemaal. Maar het is naïef om te denken dat men zonder voorkennis een interview of debat aangaat binnen de politiekquote:Op zondag 5 maart 2017 19:41 schreef YazooW het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze allemaal de ambitie om MP te worden. Dan mag je toch wel van ze verwachten dat ze ter plekke hun eigen verhaal kunnen bedenken. Je weet nu gewoon al dat je straks allemaal van die mooie ingestudeerde verhalen te horen gaat krijgen.
Het is wel een ideale gelegenheid voor Thieme om te laten blijken dat de PvdD geen one-issue partij is. Volgens mij hebben veel mensen namelijk wel dat idee.quote:Op zondag 5 maart 2017 19:22 schreef dingeman het volgende:
Wie wil er nou weten wat Marianne Thieme van de verhoging van de AOW-leeftijd vindt?
Best wel jammer. Eigenlijk zou RTL4 vanavond het debat moeten beginnen met het verhaal dat ze besloten hebben 4 compleet andere stellingen te gaan behandelen. Niet mee eens? Ga dan maar weg. Kijken wie er dan nog overeind blijft.quote:Op zondag 5 maart 2017 19:43 schreef Tem het volgende:
[..]
Volgens mij niet allemaal. Maar het is naïef om te denken dat men zonder voorkennis een interview of debat aangaat binnen de politiek
Dat zegt dan natuurlijk ook wel wat over de lijsttrekkers. Maar helaas is veel tijdens zo'n debat niet spontaan, inclusief de 'grappen'.quote:Op zondag 5 maart 2017 19:40 schreef Tem het volgende:
[..]
Hmmm, men wil zich wel een beetje voorbereiden anders wordt het helemaal een onsamenhangend gewauwel.
Ja, van die tenenkrommende oneliners waarvan je weet dat ze gaan komenquote:Op zondag 5 maart 2017 19:53 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Dat zegt dan natuurlijk ook wel wat over de lijsttrekkers. Maar helaas is veel tijdens zo'n debat niet spontaan, inclusief de 'grappen'.
"Een linkse partij met de VVD .... dat is ... dat is als een CDA'er met een drugslab .. ja toch mensen!!!!111"quote:Op zondag 5 maart 2017 19:53 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Dat zegt dan natuurlijk ook wel wat over de lijsttrekkers. Maar helaas is veel tijdens zo'n debat niet spontaan, inclusief de 'grappen'.
Dat de PvdD de AOW-leeftijd weer wil verlagen is voor mij de voornaamste reden om niet op die partij te stemmen.quote:Op zondag 5 maart 2017 19:22 schreef dingeman het volgende:
[..]
Wie wil er nou weten wat Marianne Thieme van de verhoging van de AOW-leeftijd vindt?
Vooral ook omdat het afschaffen geen ene maar dan ook geen ene fuck doet met de kosten van de zorg of wat we er netto met zijn allen aan kwijt zijn. Laat die kut babyboomers die niet voldoende hebben gespaard lekker op de blaren zitten zeg.quote:Op zondag 5 maart 2017 19:34 schreef Politicus69 het volgende:
Who gives a shit about eigen risico
Is al 200 miljoen x behandeld
Dat zou live echt prachtig zijn, kijkcijfers gegarandeert als je een wegloper achterna roept u keert Nederland de rug toe.quote:Op zondag 5 maart 2017 19:46 schreef YazooW het volgende:
[..]
Best wel jammer. Eigenlijk zou RTL4 vanavond het debat moeten beginnen met het verhaal dat ze besloten hebben 4 compleet andere stellingen te gaan behandelen. Niet mee eens? Ga dan maar weg. Kijken wie er dan nog overeind blijft.
Ze kijkt zo lief.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:01 schreef IbanMayo het volgende:
Merel is een beetje zenuwachtig geloof ik
Ik ook.quote:
Islam, bla bla, jij bak, bla, minder, bla.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:01 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Het blijft jammer dat Geert er niet bij is, dat had toch voor iets meer vuurwerk gezorgd
In reclametijd.quote:
Zeg het ze opper.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:03 schreef opperkleurder het volgende:
Dit gaat allemaal van de debattijd af.
Roemer dan. Leuke man is dat, maar volgens mij echt heel grappig als je hem zou zien vallen hahaquote:
Juist wel. Door er niet te zijn zet die op een of andere manier een slimme zetquote:
een blattertje?quote:
Dat denk ik juist niet.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:05 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Juist wel. Door er niet te zijn zet die op een of andere manier een slimme zet
Mooiste vrouw zou ik niet zeggen, maar je kunt er wel beter mee in bed liggen dan met 40 graden koorts.quote:
Ja zo zal hij veel stemmers weten te overtuigen ja.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:05 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Juist wel. Door er niet te zijn zet die op een of andere manier een slimme zet
quote:
quote:Op zondag 5 maart 2017 21:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja zo zal hij veel stemmers weten te overtuigen ja.
Leuk dat jullie er zijnquote:
ik heb net snel een edit gedaan!quote:Op zondag 5 maart 2017 21:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bedankt
Oh, je quote mij niet. Nou ja, ik vind het in ieder geval fijn dat jij er bent!
Die maakt gewoon gebruik van andere feiten.quote:
Ze denken dat we alzheimer hebben, pure minachting van de kiezers dit.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dit hebben we al eerder gehoord.
Normen en waarden, meneer Buma.quote:
Goede voorspelling.quote:
quote:Op zondag 5 maart 2017 21:11 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Buma of Pechtold zou een prima de minst slechte premier zijn
Lekker boeiend wie minister-president wordt, daar gaat het niet over.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:11 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Buma of Pechtold zou een prima premier zijn
Holle frasen helaas.quote:
Hij heeft z'n feitjes deze verkiezingen iig beter voorelkaar.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:12 schreef RensAjacied het volgende:
Roemer komt zelfverzekerd over vanavond
Ik Ancilla.quote:
Makkelijk onderwerp voor de SP natuurlijk.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:12 schreef RensAjacied het volgende:
Roemer komt zelfverzekerd over vanavond
Lekker kapotgemediatraint.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:12 schreef Handleiding het volgende:
Verschrikkelijk al die ingestudeerde zinnetjes. Ik kijk 5 minuten en moet nu al huilen.
Idd.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:12 schreef Handleiding het volgende:
Verschrikkelijk al die ingestudeerde zinnetjes. Ik kijk 5 minuten en moet nu al huilen.
Moet je ff GS op YouTube aanzettenquote:
Ik ben geen D66 stemmer maar als debater heb ik waardering voor hemquote:
Maar hij gaat hier geen mensen mee winnen.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Makkelijk onderwerp voor de SP natuurlijk.
Dat is zeker wel boeiend aangezien dat voor 4 jaar (waarschijnlijk) de politiek leider van ons land gaat worden.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:12 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Lekker boeiend wie minister-president wordt, daar gaat het niet over.
Alsof ze tegen Hiddema is opgewassen.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die ging net flink de mist in bij geenstijl.
Je zal haar vast verkeerd begrepen hebben, dit kan ik mij niet voorstellen.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk ook kunnen anticiperen op de anderen, dat lijkt me eigenlijk niet altijd even makkelijkquote:Op zondag 5 maart 2017 21:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ze kennen de stellingen al en weten tegen wie ze moeten. 2 uur lang ingestudeerde praatjes. Je moet het maar willen
Het was echt genant over migratiequote:Op zondag 5 maart 2017 21:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je zal haar vast verkeerd begrepen hebben, dit kan ik mij niet voorstellen.
Zijn daar beelden vanquote:Op zondag 5 maart 2017 21:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Pechtold en D66 gebruikt vieze trucjes in z'n woordgebruik om kiezers te misleiden.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:13 schreef vipergts het volgende:
[..]
Ik ben geen D66 stemmer maar als debater heb ik waardering voor hem
neequote:Op zondag 5 maart 2017 21:14 schreef Minimunt het volgende:
Ben ik de enige die vindt dat Buma een smerig lachje heeft
Zijn mooie bruggetjes, Buma richt zich op Asscher, Pechtold op Buma. Roemer op iedereen rechts van de SP.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ze kennen de stellingen al en weten tegen wie ze moeten. 2 uur lang ingestudeerde praatjes. Je moet het maar willen
Heeft hij nog niet getwitterd dat hij lekker BZV zit te kijken?quote:
Hiddegod heeft haar geslooptquote:Op zondag 5 maart 2017 21:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je zal haar vast verkeerd begrepen hebben, dit kan ik mij niet voorstellen.
Totaal oninteressant randverschijnsel.quote:
Thanks!quote:
Zo rollen we hier in Nederland.quote:
Dat kun je later ook terugkijken op YT.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Thanks!
Jammer RTL, ik ga afhaken. GS heeft Hiddema!
Ben links, maar dit klopt.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wat een kul-argument van Roemer. Dure behandelingen worden in de regel gewoon vergoed.
Is dat al geweest????quote:Op zondag 5 maart 2017 21:14 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Alsof ze tegen Hiddema is opgewassen.
Thieme had het niet over Dieren. Winst.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wat een kul-argument van Roemer. Dure behandelingen worden in de regel gewoon vergoed.
Volgens mij gaat dit over de toekomst, en daar hoor ik bij.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:16 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Jij hebt nog helemaal niets betaald, boef.
Dat noemen ze solidariteit, Fylax. Dat een volstrekt vreemde voor jou bepaalt dat je je geld moet afgeven voor iemand anders.quote:
Doet ze vaker de laatste tijd. Het wordt nog wat.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Thieme had het niet over Dieren. Winst.
Omdat jij en ik en iedereen die je lief is of die je haat morgen de diagnose kanker kan krijgen of met iets anders in een ziekenhuis kan belanden.quote:
Nee ik denk dat ze met al die valse lucht volgens mij prima in staat is om het Wilhelmus te fluiten terwijl ze aan het pijpen is.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:17 schreef Handleiding het volgende:
[..]
Denk jij ook altijd aan op zn hondjes als je haar ziet?
Dat heet solidariteit. De basis onder iedere verzekering.quote:
quote:Op zondag 5 maart 2017 21:17 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nee ik denk dat ze met al die valse lucht volgens mij prima in staat is om het Wilhelmus te fluiten terwijl ze aan het pijpen is.
Prima uitgebreid programma hebben ze.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:17 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Doet ze vaker de laatste tijd. Het wordt nog wat.
allemaal. Dit voegt niets toequote:Op zondag 5 maart 2017 21:17 schreef JimmyDean het volgende:
Wat een sneu ingestudeerd praatje van Marianne.
Mooi. Lekker veel zetels van Klavertje afpakken.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:17 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Doet ze vaker de laatste tijd. Het wordt nog wat.
Zodat je, als je per ongeluk in de kreukels ligt na een aanrijding, niet meteen economisch failliet gaat.quote:
Hoe denk je dat de zorg werkt?quote:
Komt Wilders dan wel?quote:Op zondag 5 maart 2017 21:18 schreef Politicus69 het volgende:
Ben benieuwd hoe Kuzu debatteert eigenlijk, die is te zien bij het NOS debat
Dat heet verzekering.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zodat je, als je per ongeluk in de kreukels ligt na een aanrijding, niet meteen economisch failliet gaat.
Als je economisch failliet gaat van 385 euro dan is er voor die aanrijding al het een en ander misgegaan.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zodat je, als je per ongeluk in de kreukels ligt na een aanrijding, niet meteen economisch failliet gaat.
Doet het gewoon goed als nieuweling .quote:Op zondag 5 maart 2017 21:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij is de meest gemaakte van dat hele stel.
Bos haar ja.quote:
En een verzekering is ook gebaseerd op solidariteit. Sommige jaren betaal je meer dan wat je ontvangt aan zorg of onkosten, soms wat minder.quote:
Dat is haar rol nuquote:Op zondag 5 maart 2017 21:19 schreef RensAjacied het volgende:
Ik vind dit wel een vervelend vrouwtje.
Het is nu maar 385, omdat anderen voor je betalen.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:19 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Als je economisch failliet gaat van 385 euro dan is er voor die aanrijding al het een en ander misgegaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |