Alsof ze tegen Hiddema is opgewassen.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die ging net flink de mist in bij geenstijl.
Je zal haar vast verkeerd begrepen hebben, dit kan ik mij niet voorstellen.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk ook kunnen anticiperen op de anderen, dat lijkt me eigenlijk niet altijd even makkelijkquote:Op zondag 5 maart 2017 21:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ze kennen de stellingen al en weten tegen wie ze moeten. 2 uur lang ingestudeerde praatjes. Je moet het maar willen
Het was echt genant over migratiequote:Op zondag 5 maart 2017 21:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je zal haar vast verkeerd begrepen hebben, dit kan ik mij niet voorstellen.
Zijn daar beelden vanquote:Op zondag 5 maart 2017 21:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Pechtold en D66 gebruikt vieze trucjes in z'n woordgebruik om kiezers te misleiden.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:13 schreef vipergts het volgende:
[..]
Ik ben geen D66 stemmer maar als debater heb ik waardering voor hem
neequote:Op zondag 5 maart 2017 21:14 schreef Minimunt het volgende:
Ben ik de enige die vindt dat Buma een smerig lachje heeft
Zijn mooie bruggetjes, Buma richt zich op Asscher, Pechtold op Buma. Roemer op iedereen rechts van de SP.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ze kennen de stellingen al en weten tegen wie ze moeten. 2 uur lang ingestudeerde praatjes. Je moet het maar willen
Heeft hij nog niet getwitterd dat hij lekker BZV zit te kijken?quote:
Hiddegod heeft haar geslooptquote:Op zondag 5 maart 2017 21:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je zal haar vast verkeerd begrepen hebben, dit kan ik mij niet voorstellen.
Totaal oninteressant randverschijnsel.quote:
Thanks!quote:
Zo rollen we hier in Nederland.quote:
Dat kun je later ook terugkijken op YT.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Thanks!
Jammer RTL, ik ga afhaken. GS heeft Hiddema!
Ben links, maar dit klopt.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wat een kul-argument van Roemer. Dure behandelingen worden in de regel gewoon vergoed.
Is dat al geweest????quote:Op zondag 5 maart 2017 21:14 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Alsof ze tegen Hiddema is opgewassen.
Thieme had het niet over Dieren. Winst.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wat een kul-argument van Roemer. Dure behandelingen worden in de regel gewoon vergoed.
Volgens mij gaat dit over de toekomst, en daar hoor ik bij.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:16 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Jij hebt nog helemaal niets betaald, boef.
Dat noemen ze solidariteit, Fylax. Dat een volstrekt vreemde voor jou bepaalt dat je je geld moet afgeven voor iemand anders.quote:
Doet ze vaker de laatste tijd. Het wordt nog wat.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Thieme had het niet over Dieren. Winst.
Omdat jij en ik en iedereen die je lief is of die je haat morgen de diagnose kanker kan krijgen of met iets anders in een ziekenhuis kan belanden.quote:
Nee ik denk dat ze met al die valse lucht volgens mij prima in staat is om het Wilhelmus te fluiten terwijl ze aan het pijpen is.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:17 schreef Handleiding het volgende:
[..]
Denk jij ook altijd aan op zn hondjes als je haar ziet?
Dat heet solidariteit. De basis onder iedere verzekering.quote:
quote:Op zondag 5 maart 2017 21:17 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nee ik denk dat ze met al die valse lucht volgens mij prima in staat is om het Wilhelmus te fluiten terwijl ze aan het pijpen is.
Prima uitgebreid programma hebben ze.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:17 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Doet ze vaker de laatste tijd. Het wordt nog wat.
allemaal. Dit voegt niets toequote:Op zondag 5 maart 2017 21:17 schreef JimmyDean het volgende:
Wat een sneu ingestudeerd praatje van Marianne.
Mooi. Lekker veel zetels van Klavertje afpakken.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:17 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Doet ze vaker de laatste tijd. Het wordt nog wat.
Zodat je, als je per ongeluk in de kreukels ligt na een aanrijding, niet meteen economisch failliet gaat.quote:
Hoe denk je dat de zorg werkt?quote:
Komt Wilders dan wel?quote:Op zondag 5 maart 2017 21:18 schreef Politicus69 het volgende:
Ben benieuwd hoe Kuzu debatteert eigenlijk, die is te zien bij het NOS debat
Dat heet verzekering.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zodat je, als je per ongeluk in de kreukels ligt na een aanrijding, niet meteen economisch failliet gaat.
Als je economisch failliet gaat van 385 euro dan is er voor die aanrijding al het een en ander misgegaan.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zodat je, als je per ongeluk in de kreukels ligt na een aanrijding, niet meteen economisch failliet gaat.
Doet het gewoon goed als nieuweling .quote:Op zondag 5 maart 2017 21:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij is de meest gemaakte van dat hele stel.
Bos haar ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |