Goede voorspelling.quote:
quote:Op zondag 5 maart 2017 21:11 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Buma of Pechtold zou een prima de minst slechte premier zijn
Lekker boeiend wie minister-president wordt, daar gaat het niet over.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:11 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Buma of Pechtold zou een prima premier zijn
Holle frasen helaas.quote:
Hij heeft z'n feitjes deze verkiezingen iig beter voorelkaar.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:12 schreef RensAjacied het volgende:
Roemer komt zelfverzekerd over vanavond
Ik Ancilla.quote:
Makkelijk onderwerp voor de SP natuurlijk.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:12 schreef RensAjacied het volgende:
Roemer komt zelfverzekerd over vanavond
Lekker kapotgemediatraint.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:12 schreef Handleiding het volgende:
Verschrikkelijk al die ingestudeerde zinnetjes. Ik kijk 5 minuten en moet nu al huilen.
Idd.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:12 schreef Handleiding het volgende:
Verschrikkelijk al die ingestudeerde zinnetjes. Ik kijk 5 minuten en moet nu al huilen.
Moet je ff GS op YouTube aanzettenquote:
Ik ben geen D66 stemmer maar als debater heb ik waardering voor hemquote:
Maar hij gaat hier geen mensen mee winnen.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Makkelijk onderwerp voor de SP natuurlijk.
Dat is zeker wel boeiend aangezien dat voor 4 jaar (waarschijnlijk) de politiek leider van ons land gaat worden.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:12 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Lekker boeiend wie minister-president wordt, daar gaat het niet over.
Alsof ze tegen Hiddema is opgewassen.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die ging net flink de mist in bij geenstijl.
Je zal haar vast verkeerd begrepen hebben, dit kan ik mij niet voorstellen.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk ook kunnen anticiperen op de anderen, dat lijkt me eigenlijk niet altijd even makkelijkquote:Op zondag 5 maart 2017 21:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ze kennen de stellingen al en weten tegen wie ze moeten. 2 uur lang ingestudeerde praatjes. Je moet het maar willen
Het was echt genant over migratiequote:Op zondag 5 maart 2017 21:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je zal haar vast verkeerd begrepen hebben, dit kan ik mij niet voorstellen.
Zijn daar beelden vanquote:Op zondag 5 maart 2017 21:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Pechtold en D66 gebruikt vieze trucjes in z'n woordgebruik om kiezers te misleiden.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:13 schreef vipergts het volgende:
[..]
Ik ben geen D66 stemmer maar als debater heb ik waardering voor hem
neequote:Op zondag 5 maart 2017 21:14 schreef Minimunt het volgende:
Ben ik de enige die vindt dat Buma een smerig lachje heeft
Zijn mooie bruggetjes, Buma richt zich op Asscher, Pechtold op Buma. Roemer op iedereen rechts van de SP.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ze kennen de stellingen al en weten tegen wie ze moeten. 2 uur lang ingestudeerde praatjes. Je moet het maar willen
Heeft hij nog niet getwitterd dat hij lekker BZV zit te kijken?quote:
Hiddegod heeft haar geslooptquote:Op zondag 5 maart 2017 21:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je zal haar vast verkeerd begrepen hebben, dit kan ik mij niet voorstellen.
Totaal oninteressant randverschijnsel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |