Er is vrij weinig informatie over te vinden, dat doet de NOS vaak toch wel beter. Als iemand het weet zal ik de OP aanvullen. Geen SGP en CU erbij natuurlijk op zondag, wel jammer want nu zit je met Henkie K.quote:Op zondag 5 maart 2017 16:39 schreef Sloggi het volgende:
Wat zijn de thema's?
Zijn er 'koppeltjes' gevormd?
https://twitter.com/LarsDuursma/status/838406954741608451/photo/1quote:
Thanks, had vanmorgen al lopen zoeken maar kon het niet vindenquote:Op zondag 5 maart 2017 16:45 schreef borisz het volgende:
[..]
https://twitter.com/LarsDuursma/status/838406954741608451/photo/1
Lars Duursma. Maar deze info mbt stellingen stond al ergens eerder online.
Thnx, woon in Duitsland en heb al gestemd, maar toch even kijken hoe ze het er van af brengenquote:Op zondag 5 maart 2017 17:06 schreef Najieto het volgende:
[..]
Ik bedoelde RTL nieuws website: http://www.rtlnieuws.nl/n(...)jdens-debat-in-carre
Helemaal niet jammer, wordt lachen juist.quote:Op zondag 5 maart 2017 16:42 schreef Tem het volgende:
[..]
Er is vrij weinig informatie over te vinden, dat doet de NOS vaak toch wel beter. Als iemand het weet zal ik de OP aanvullen. Geen SGP en CU erbij natuurlijk op zondag, wel jammer want nu zit je met Henkie K.
Wat een flutstellingen en bijbehorende deelnemers.quote:
Terwijl je in het dagelijks leven juist met Stelling 1 en op lange termijn 3 te maken hebt.quote:Op zondag 5 maart 2017 18:58 schreef Odaiba het volgende:
Stelling 2 en 4 vind ik wel interessant, maar ik verwacht niet dat er een bevredigend antwoord voor mij bij zit, ze leiden allemaal aan oikofobie.
Zou wel interessant zijn om een keer te debatteren over wat meer filosofische stellingen. Wat een overheid precies zou moeten doen ... wat is de zin van politiek etcquote:Op zondag 5 maart 2017 17:55 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Wat een flutstellingen en bijbehorende deelnemers.
En dank voor de informatie.
Er zouden twee stellingen in moeten over duurzaamheid. Enerzijds op de arbeidsmarkt; denk aan flexibilisering, robotisering en automatisering. Anderzijds wat betreft milieu en klimaat, en daaraan gerelateerd de energievoorziening.quote:Op zondag 5 maart 2017 19:14 schreef dingeman het volgende:
[..]
Zou wel interessant zijn om een keer te debatteren over wat meer filosofische stellingen. Wat een overheid precies zou moeten doen ... wat is de zin van politiek etc
Sneu voor bv Thieme dat het hoofdthema van haar partijprogramma helemaal in geen enkele stelling voorkomt. (Ben geen PvdD stemmer)quote:Op zondag 5 maart 2017 19:17 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Er zouden twee stellingen in moeten over duurzaamheid. Enerzijds op de arbeidsmarkt; denk aan flexibilisering, robotisering en automatisering. Anderzijds wat betreft milieu en klimaat, en daaraan gerelateerd de energievoorziening.
Maar nee, laten we het vooral over 'de' Nederlandse cultuur hebben en lekker over kortetermijnplannetjes debatteren.
Paaseieren en zwarte pietquote:Op zondag 5 maart 2017 19:17 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Er zouden twee stellingen in moeten over duurzaamheid. Enerzijds op de arbeidsmarkt; denk aan flexibilisering, robotisering en automatisering. Anderzijds wat betreft milieu en klimaat, en daaraan gerelateerd de energievoorziening.
Maar nee, laten we het vooral over 'de' Nederlandse cultuur hebben en lekker over kortetermijnplannetjes debatteren.
LOL, ze krijgen altijd de stellingen vooraf ... Dat is wel het minste wat lijsttrekkers van te voren willen weten voordat ze een studio betreden.quote:Op zondag 5 maart 2017 19:28 schreef YazooW het volgende:
Eigenlijk jammer dat ze de stellingen nu al bekend hebben gemaakt. Nu komen ze straks allemaal met een vooraf ingestudeerd verhaaltje.
Als de stellingen niet bekend waren gemaakt waren de politici ook wel gekomen lijkt mij.quote:Op zondag 5 maart 2017 19:35 schreef dingeman het volgende:
[..]
LOL, ze krijgen altijd de stellingen vooraf ... Dat is wel het minste wat lijsttrekkers van te voren willen weten voordat ze een studio betreden.
Hmmm, men wil zich wel een beetje voorbereiden anders wordt het helemaal een onsamenhangend gewauwel.quote:Op zondag 5 maart 2017 19:38 schreef YazooW het volgende:
[..]
Als de stellingen niet bekend waren gemaakt waren de politici ook wel gekomen lijkt mij.
Volgens mij hebben ze allemaal de ambitie om MP te worden. Dan mag je toch wel van ze verwachten dat ze ter plekke hun eigen verhaal kunnen bedenken. Je weet nu gewoon al dat je straks allemaal van die mooie ingestudeerde verhalen te horen gaat krijgen.quote:Op zondag 5 maart 2017 19:40 schreef Tem het volgende:
[..]
Hmmm, men wil zich wel een beetje voorbereiden anders wordt het helemaal een onsamenhangend gewauwel.
Volgens mij niet allemaal. Maar het is naïef om te denken dat men zonder voorkennis een interview of debat aangaat binnen de politiekquote:Op zondag 5 maart 2017 19:41 schreef YazooW het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze allemaal de ambitie om MP te worden. Dan mag je toch wel van ze verwachten dat ze ter plekke hun eigen verhaal kunnen bedenken. Je weet nu gewoon al dat je straks allemaal van die mooie ingestudeerde verhalen te horen gaat krijgen.
Het is wel een ideale gelegenheid voor Thieme om te laten blijken dat de PvdD geen one-issue partij is. Volgens mij hebben veel mensen namelijk wel dat idee.quote:Op zondag 5 maart 2017 19:22 schreef dingeman het volgende:
Wie wil er nou weten wat Marianne Thieme van de verhoging van de AOW-leeftijd vindt?
Best wel jammer. Eigenlijk zou RTL4 vanavond het debat moeten beginnen met het verhaal dat ze besloten hebben 4 compleet andere stellingen te gaan behandelen. Niet mee eens? Ga dan maar weg. Kijken wie er dan nog overeind blijft.quote:Op zondag 5 maart 2017 19:43 schreef Tem het volgende:
[..]
Volgens mij niet allemaal. Maar het is naïef om te denken dat men zonder voorkennis een interview of debat aangaat binnen de politiek
Dat zegt dan natuurlijk ook wel wat over de lijsttrekkers. Maar helaas is veel tijdens zo'n debat niet spontaan, inclusief de 'grappen'.quote:Op zondag 5 maart 2017 19:40 schreef Tem het volgende:
[..]
Hmmm, men wil zich wel een beetje voorbereiden anders wordt het helemaal een onsamenhangend gewauwel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |