Van 27 februari tot en met 17 maart slaan Jeroen Pauw en Eva Jinek de handen ineen in aanloop naar de Tweede Kamerverkiezingen van 15 maart. In Pauw & Jinek: De Verkiezingen praten de presentatoren met alle politici, politiek commentatoren, prominenten en de belangrijkste gasten uit het nieuws over de lopende verkiezingsstrijd. En Pauw en Jinek stemmen niet VVD. Een politiek café met de politici aan tafel en aan de bar, debatten tussen gasten, cabaret en livemuziek vanuit Amsterdam.twitter:pauwnl twitterde op woensdag 15-02-2017 om 12:21:02Jeroen Pauw en Eva Jinek gaan unieke samenwerking aan met 'Pauw & Jinek: De Verkiezingen!' https://t.co/OAc5wO0kU8…; https://t.co/sxdKoGgXg3 reageer retweet
Ditquote:Op donderdag 2 maart 2017 23:48 schreef matthijst het volgende:
Wat verwacht je dan dat Buma gaat zeggen?
Juist wel volgens hem gaan ze dan naar de Hemelhelquote:Op donderdag 2 maart 2017 23:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hij kan als CDA ook niet zeggen hoppa hij mag vrijwillig levenseinde gaan kiezen
Liever niet, heb ik weer vertragingquote:Op donderdag 2 maart 2017 23:48 schreef Elfletterig het volgende:
Buma heeft die man NIKS te bieden. Het is niet aan politici om over het leven van mensen te beslissen. Het is jammer dat zo'n man wordt gedwongen om voor de trein te springen om z'n leven te beëindigen.
Sommige mensen vinden dit gewoon echt. Eng he.quote:Op donderdag 2 maart 2017 23:48 schreef bloodymary1 het volgende:
Waarom zegt Buma niet gewoon dat het niet van zijn godsdienst mag in plaats van al die slappe excuses?
Een man met een doodswens na jaren op D66 gestemd te hebben.quote:Op donderdag 2 maart 2017 23:49 schreef KingRoland het volgende:
Ik kijk vanaf nu ook mee. Heb ik wat gemist?
Mark heeft het vreselijk makkelijk tot nu toe, lekker alles weglachen onder mom van 'Ik kijk dan BZV'quote:
Hij zegt het aller-, allerbeste waar het op staat. Als ik niet op Nieuwe Wegen had gestemd, was ik voor hem gegaan.quote:
Ze waren beiden terminaal. Dat is toch wel een wezenlijk verschil met dit geval.quote:Op donderdag 2 maart 2017 23:49 schreef bloodymary1 het volgende:
En dit jaar is er nog wel het leven beeindigd door een oud CDA politicus en zijn vrouw omdat ze niet meer wilden. Jammer dat ze daar niet naar vragen.
Echt he, zo vies gladquote:Op donderdag 2 maart 2017 23:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mark heeft het vreselijk makkelijk tot nu toe, lekker alles weglachen onder mom van 'Ik kijk dan BZV'
Maar zelfs dan zou het nog niet mogen van het CDA, des te erger.quote:Op donderdag 2 maart 2017 23:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze waren beiden terminaal. Dat is toch wel een wezenlijk verschil met dit geval.
Een muurquote:Op donderdag 2 maart 2017 23:52 schreef Elfletterig het volgende:
Aanstaand premier Buma zet alvast de toon voor de relatie met onze zuiderburen....
Ja dit is echt aidsquote:Op donderdag 2 maart 2017 23:52 schreef Ties02 het volgende:
Wie zit nou in godsnaam op Seedorf te wachten
Die schaart toch?quote:
Zijn zware stem doel ik opquote:Op donderdag 2 maart 2017 23:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Gewoon Amsterdams accent ja.
Seedorf is zo een man die oud geboren is vind ik altijd.
Rijkaard was z'n held.quote:Op donderdag 2 maart 2017 23:54 schreef Karina het volgende:
Seedorf heeft een heel gek snorretje gekweekt.
Soms heb je wel eens geen onderwerp of gastenquote:Op donderdag 2 maart 2017 23:55 schreef marcodej het volgende:
Wat is dit voor flutonderwerpje joh. Mis ook de relevantie nu.
Schaken is geen sport.quote:Op donderdag 2 maart 2017 23:55 schreef monkyyy het volgende:
Op iedere school zou verplichte schaaklessen gegeven moeten worden.
Wat ik net al zei: hij was echt heel vroeg volwassen. Daardoor werd hij ten onrechte voor arrogant aangezien. De man is één van de meest succesvolle Nederlandse voetballers ooit...quote:
Paxcon is hier erg goed inquote:Op donderdag 2 maart 2017 23:55 schreef monkyyy het volgende:
Op iedere school zou verplichte schaaklessen gegeven moeten worden.
Is weer ouderwets lachen!quote:Op donderdag 2 maart 2017 23:55 schreef marcodej het volgende:
Ik ga nog even de nieuwe Doordekken kijken en dan slapen.
Oh zeker, maar hij praat gewoon saaaaaaaiquote:Op donderdag 2 maart 2017 23:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat ik net al zei: hij was echt heel vroeg volwassen. Daardoor werd hij ten onrechte voor arrogant aangezien. De man is één van de meest succesvolle Nederlandse voetballers ooit...
Het CDA denkt daar inmiddels ook wel wat genuanceerder over.quote:Op donderdag 2 maart 2017 23:52 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Maar zelfs dan zou het nog niet mogen van het CDA, des te erger.
Standpunt waar ik me prima in kan vinden.quote:Het CDA is voor verdere verruiming van mogelijkheden voor palliatieve zorg en hospices, in een goede samenwerking met gemeenten en zorgverzekeraars. Wij zijn geen voorstander van een verdere verruiming van de euthanasiewetgeving of een wetsvoorstel dat een recht op levensbeëindiging regelt. Wat ons betreft biedt de huidige wetgeving voldoende ruimte en bevat het voldoende waarborgen voor een waardig levenseinde.
Wij zijn een kenniseconomie!quote:
Wat vond je van mijn standpunt: Euthanasie in basispakket voor iedereen van 14+ en 24/7quote:Op donderdag 2 maart 2017 23:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het CDA denkt daar inmiddels ook wel wat genuanceerder over.
[..]
Standpunt waar ik me prima in kan vinden.
Dat is ook zo.quote:Op donderdag 2 maart 2017 23:57 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Volgens Derksen wordt het amateurvoetbal juist geterroriseerd door streepjes-Nederlanders.
Heel politiek geformuleerd, maar als het aan hen lag zouden ze dat ook terugdraaien. Denk jij van niet dan?quote:Op donderdag 2 maart 2017 23:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het CDA denkt daar inmiddels ook wel wat genuanceerder over.
[..]
Standpunt waar ik me prima in kan vinden.
CurlingGoden.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 00:00 schreef Joezi het volgende:
Voetbal moet je verbieden, hooligans moet je executeren, Ga gewoon cricket spelen: een echte sport
Altijd dezelfde selectieve verontwaardiging, altijd één kant op. Doodvermoeiend, die kerel. Precies daarom stem ik geen PvdA meer.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 00:00 schreef superniger het volgende:
Wegkijker Asscher gaat alles weer goedpraten.
quote:Op vrijdag 3 maart 2017 00:01 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Of een t-shirt 'fuck drugs' aandoen.
AFC ofzoquote:Op vrijdag 3 maart 2017 00:01 schreef Windhapper het volgende:
Waar voetbalt Asscher zijn zoon dat hij onbekend is met de problemen op amateur voetbalvelden?
Jij stelt de belangrijke vragenquote:Op vrijdag 3 maart 2017 00:03 schreef Pascalus het volgende:
Balkie kon wel skateboarden, kan Buma dat ook?
quote:Het hele voetbalelftal van Abel is zelfs het begin van de speech waarin hij op 17 oktober bekendmaakt dat hij PvdA-lijsttrekker wil worden: „Abel, Cem, Jaap, Mouad, Thijs, Aiko, Justin, Devin, Luca en Anass, de jongens van de F5.”
Schijn, wat hij en zijn broer voorelkaar hebben gekregen, lugubere dealtjes ..quote:Op vrijdag 3 maart 2017 00:02 schreef Elfletterig het volgende:
Balkenende was in 2002 ook saai en een nerd....
Denk het niet. Hier geven ze aan dat de huidige euthanasiewetgeving prima is. Anders zouden ze hun standpunt wel op een andere manier formuleren.quote:Op donderdag 2 maart 2017 23:58 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Heel politiek geformuleerd, maar als het aan hen lag zouden ze dat ook terugdraaien. Denk jij van niet dan?
Kwam bij shows als B&vD ook wel gevat over.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 00:02 schreef Elfletterig het volgende:
Balkenende was in 2002 ook saai en een nerd....
Buma heeft nog een mop.quote:
Bijna goedquote:Op vrijdag 3 maart 2017 00:00 schreef Ties02 het volgende:
Misschien kan er in het vervolg een leuk ukelele muziekje worden gespeeld als Asscher weer iets uit zijn hoed tovert
Wat niet is, kan komen. Ik was trouwens in de veronderstelling dat het een PvdA'er was, maar kennelijk is het een D66'er...quote:
Dit is grappiger dan dat hele stukje.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 00:12 schreef Pascalus het volgende:
Zelfs zijn zus achter de gitaar lachte niet (die kende de grappen al)
Dat is gewoon 2-1 uitslag *5 keer de begroting.quote:
21 is 5quote:Op vrijdag 3 maart 2017 00:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat is gewoon 2-1*5 keer de begroting.
Wil ik ook wel weten, stuur ik m'n schoonmoeder erheen.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 00:12 schreef Windhapper het volgende:
Waar kan ik kaartjes kopen voor zijn show?
Wat.quote:
Ik kan echt niets met die vent.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |