Een muurquote:Op donderdag 2 maart 2017 23:52 schreef Elfletterig het volgende:
Aanstaand premier Buma zet alvast de toon voor de relatie met onze zuiderburen....
Ja dit is echt aidsquote:Op donderdag 2 maart 2017 23:52 schreef Ties02 het volgende:
Wie zit nou in godsnaam op Seedorf te wachten
Die schaart toch?quote:
Zijn zware stem doel ik opquote:Op donderdag 2 maart 2017 23:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Gewoon Amsterdams accent ja.
Seedorf is zo een man die oud geboren is vind ik altijd.
Rijkaard was z'n held.quote:Op donderdag 2 maart 2017 23:54 schreef Karina het volgende:
Seedorf heeft een heel gek snorretje gekweekt.
Soms heb je wel eens geen onderwerp of gastenquote:Op donderdag 2 maart 2017 23:55 schreef marcodej het volgende:
Wat is dit voor flutonderwerpje joh. Mis ook de relevantie nu.
Schaken is geen sport.quote:Op donderdag 2 maart 2017 23:55 schreef monkyyy het volgende:
Op iedere school zou verplichte schaaklessen gegeven moeten worden.
Wat ik net al zei: hij was echt heel vroeg volwassen. Daardoor werd hij ten onrechte voor arrogant aangezien. De man is één van de meest succesvolle Nederlandse voetballers ooit...quote:
Paxcon is hier erg goed inquote:Op donderdag 2 maart 2017 23:55 schreef monkyyy het volgende:
Op iedere school zou verplichte schaaklessen gegeven moeten worden.
Is weer ouderwets lachen!quote:Op donderdag 2 maart 2017 23:55 schreef marcodej het volgende:
Ik ga nog even de nieuwe Doordekken kijken en dan slapen.
Oh zeker, maar hij praat gewoon saaaaaaaiquote:Op donderdag 2 maart 2017 23:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat ik net al zei: hij was echt heel vroeg volwassen. Daardoor werd hij ten onrechte voor arrogant aangezien. De man is één van de meest succesvolle Nederlandse voetballers ooit...
Het CDA denkt daar inmiddels ook wel wat genuanceerder over.quote:Op donderdag 2 maart 2017 23:52 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Maar zelfs dan zou het nog niet mogen van het CDA, des te erger.
Standpunt waar ik me prima in kan vinden.quote:Het CDA is voor verdere verruiming van mogelijkheden voor palliatieve zorg en hospices, in een goede samenwerking met gemeenten en zorgverzekeraars. Wij zijn geen voorstander van een verdere verruiming van de euthanasiewetgeving of een wetsvoorstel dat een recht op levensbeëindiging regelt. Wat ons betreft biedt de huidige wetgeving voldoende ruimte en bevat het voldoende waarborgen voor een waardig levenseinde.
Wij zijn een kenniseconomie!quote:
Wat vond je van mijn standpunt: Euthanasie in basispakket voor iedereen van 14+ en 24/7quote:Op donderdag 2 maart 2017 23:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het CDA denkt daar inmiddels ook wel wat genuanceerder over.
[..]
Standpunt waar ik me prima in kan vinden.
Dat is ook zo.quote:Op donderdag 2 maart 2017 23:57 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Volgens Derksen wordt het amateurvoetbal juist geterroriseerd door streepjes-Nederlanders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |