Met jou heb ik geen enkel probleem amicequote:Op woensdag 1 maart 2017 15:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hopelijk kunnen we wel voor eeuwig samen door een deur.
Klopt ook. Infantiele tyfusbende dit. Maar er wordt gereld. Daar ben ik altijd wel voor in.quote:Op woensdag 1 maart 2017 15:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat kom jij hier doen? Jij voelt je toch altijd te goed voor deze infantiele zooi?
Rot op, joh. Je postte nog een linkje van korfbaldingen vijf jaar geleden en liep weer te stoken dat je foto's per DM gaat verspreiden. Wat wil je ermee bereiken, eigenlijk? Heb je een minderwaardigheidscomplex (scrrablle 3x woordwaarde)?quote:Op woensdag 1 maart 2017 15:56 schreef Elan het volgende:
Stijn ik heb jou niks misdaan in dm. Stop met liegen.
Scrabblequote:Op woensdag 1 maart 2017 15:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rot op, joh. Je postte nog een linkje van korfbaldingen vijf jaar geleden en liep weer te stoken dat je foto's per DM gaat verspreiden. Wat wil je ermee bereiken, eigenlijk? Heb je een minderwaardigheidscomplex (scrrablle 3x woordwaarde)?
GODVERDOMME Doe eens RUSTIG nu Stijn. In welk topic? Tevens wtf is scrrablle.quote:Op woensdag 1 maart 2017 15:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rot op, joh. Je postte nog een linkje van korfbaldingen vijf jaar geleden en liep weer te stoken dat je foto's per DM gaat verspreiden. Wat wil je ermee bereiken, eigenlijk? Heb je een minderwaardigheidscomplex (scrrablle 3x woordwaarde)?
Laat gaan joh, niemand gelooft die geesteszieke persoon.quote:Op woensdag 1 maart 2017 15:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het was niet best in ieder geval. Niet dat ik moeders mooiste ben, maar je hebt figuren. Man man manquote:Op woensdag 1 maart 2017 16:00 schreef Caland het volgende:
Dan moet er ook nog wel een foto zijn van Elan
Ik meen mij te herinneren dat het iets weg had van een hamster
Ik doe heel rustig. Ik vraag me slechts af wat je hiermee hoopt of denkt te bereiken. Gezellig doen zit er bij jou toch niet in. Mensen opstoken, schelden als de feiten niet bevallen. Jij bent toch echt de enige die dat hier loopt te doen.quote:Op woensdag 1 maart 2017 16:00 schreef Elan het volgende:
[..]
GODVERDOMME Doe eens RUSTIG nu Stijn. In welk topic? Tevens wtf is scrrablle.
sorry als ik je tere zieltje gekwetst zou hebben
post eensquote:Op woensdag 1 maart 2017 16:00 schreef Caland het volgende:
Dan moet er ook nog wel een foto zijn van Elan
Ik meen mij te herinneren dat het iets weg had van een hamster
Maar ik nietquote:Op woensdag 1 maart 2017 16:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Caland is slim genoeg om dat niet te posten.
Alweer zo lang geleden. Ik meen dat Elan toen full retard ging toen dat gepost werd.quote:Op woensdag 1 maart 2017 16:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Caland is slim genoeg om dat niet te posten.
Je bent dan ook meer dan welkom ouwe reus.quote:Op woensdag 1 maart 2017 16:03 schreef zoekeenleven het volgende:
Wat leuk, ik sta nogsteeds in de OP
Ik weet dan weer niet wat een ritmo of loek isquote:Op woensdag 1 maart 2017 16:01 schreef Divje het volgende:
[..]
Zelfs ik als nietszeggend toevoegsel wist dat.
Een aidsuser.quote:Op woensdag 1 maart 2017 16:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik weet dan weer niet wat een ritmo of loek is.
Ik ook niet.quote:Op woensdag 1 maart 2017 16:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik weet dan weer niet wat een ritmo of loek is.
Lul er niet overheen. Ik wil de feiten horen nu over dat gedoe in DM. Begreep niets van die ban, dacht dat Scrummie liep te lullen achter de schermen. Voor je me weer een ban aansmeert wees dan tenminste transparant.quote:Op woensdag 1 maart 2017 16:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik doe heel rustig. Ik vraag me slechts af wat je hiermee hoopt of denkt te bereiken. Gezellig doen zit er bij jou toch niet in. Mensen opstoken, schelden als de feiten niet bevallen. Jij bent toch echt de enige die dat hier loopt te doen.
link?quote:Op woensdag 1 maart 2017 16:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Alweer zo lang geleden. Ik meen dat Elan toen full retard ging toen dat gepost werd.
Ok Loek.quote:Op woensdag 1 maart 2017 16:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Lul er niet overheen. Ik wil de feiten horen nu over dat gedoe in DM. Begreep niets van die ban, dacht dat Scrummie liep te lullen achter de schermen. Voor je me weer een ban aansmeert wees dan tenminste transparant.
Mooie tijdenquote:Op woensdag 1 maart 2017 16:06 schreef GGMM het volgende:
Ritmo was een user van 1.50 en een waterhoofd die hier altijd debiel liep te doen.
Wil ik vanavond best voor je doen, die feiten. Let wel; dat gaat niet positief voor je uitpakken. Je was toen, én vandaag oliedom bezig.quote:Op woensdag 1 maart 2017 16:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Lul er niet overheen. Ik wil de feiten horen nu over dat gedoe in DM. Begreep niets van die ban, dacht dat Scrummie liep te lullen achter de schermen. Voor je me weer een ban aansmeert wees dan tenminste transparant.
Yep.quote:Op woensdag 1 maart 2017 16:07 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Mooie tijden
Was een 'Feyenoorder' toch?
Als je de letterlijke transcriptie post, ben je banbaar bezig.quote:Op woensdag 1 maart 2017 16:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wil ik vanavond best voor je doen, die feiten. Let wel; dat gaat niet positief voor je uitpakken. Je was toen, én vandaag oliedom bezig.
quote:Op woensdag 1 maart 2017 16:09 schreef Elan het volgende:
Die hele Loek-act speelde aan het begin toen ik postte ook. 2013 of zo, alleen toen nooit foto gezien verder. Ben oprecht benieuwd wel nu.
Oh nee, ik zal geen DM's openbaren uiteraard.quote:Op woensdag 1 maart 2017 16:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je de letterlijke transcriptie post, ben je banbaar bezig.
Je doet maar joh. Dik het her en der nog wat flink aan voor de zekerheid.quote:Op woensdag 1 maart 2017 16:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wil ik vanavond best voor je doen, die feiten. Let wel; dat gaat niet positief voor je uitpakken. Je was toen, én vandaag oliedom bezig.
Ik ga niet in je gejank mee aangezien je heel goed weet waar je mee bezig bent. Je bent gewoon een sfeerverziekende treurwilg die bij een beetje tegenspraak of factchecking users persoonlijk gaat aan lopen vallen desnoods per DM gaat lastigvallen. Straks weer lekker in je huilstuip schieten omdat je wordt aangesproken door FA's of wat dan ook. Het lichtje gaat bij kritieken van andere users überhaupt niet vallen, want Elan zit op een zeldzaam hoog IQ. Koop de Maagdeneilanden op, neem wat hoeren mee en vervuil de lucht van Nederland met je adem niet.quote:Op woensdag 1 maart 2017 16:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Literair hoogtepunt van dit topic.quote:Op woensdag 1 maart 2017 16:14 schreef GGMM het volgende:
Koop de Maagdeneilanden op, neem wat hoeren mee en vervuil de lucht van Nederland met je adem niet.
Mooi gezegd Stijn
quote:Op woensdag 1 maart 2017 16:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga niet in je gejank mee aangezien je heel goed weet waar je mee bezig bent. Je bent gewoon een sfeerverziekende treurwilg die bij een beetje tegenspraak of factchecking users persoonlijk gaat aan lopen vallen desnoods per DM gaat lastigvallen. Straks weer lekker in je huilstuip schieten omdat je wordt aangesproken door FA's of wat dan ook. Het lichtje gaat bij kritieken van andere users überhaupt niet vallen, want Elan zit op een zeldzaam hoog IQ. Koop de Maagdeneilanden op, neem wat hoeren mee en vervuil de lucht van Nederland met je adem niet.
Dat blijkt.quote:
als je het hier zo aids vindt, waarom kom je hier dan?quote:Op woensdag 1 maart 2017 16:19 schreef Elan het volgende:
[..]
bedankt maat![]()
je hoort dan ook niet bij dit aidskliekje.
Ga me nou geen maat noemen, je bent wel nogal een outcast. Daar wil ik niet mee geassocieerd worden.quote:Op woensdag 1 maart 2017 16:19 schreef Elan het volgende:
[..]
bedankt maat![]()
je hoort dan ook niet bij dit aidskliekje.
Niet echt nee, grtd is dood en KLB is kutquote:Op woensdag 1 maart 2017 16:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
als je het hier zo aids vindt, waarom kom je hier dan?
Kan je echt nergens anders terecht?
Jammer dat hij zo gevaarlijk dom is.quote:Op woensdag 1 maart 2017 16:17 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is Scrummie gewoon een baas ook.
Ik zal vanaf dit punt weer normaal doen tegen Scrummie.
In je leven bedoel ikquote:Op woensdag 1 maart 2017 16:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet echt nee, grtd is dood en KLB is kut.
Ze zorgen allemaal voor leven in de brouwerij. Stel je voor dat er alleen maar users waren als rvlaak (niks tegen rvlaak overigens). Ik zou echt gillend gek worden.quote:
Daar moest ik me werken, hè. Weet je hoe zwaar dat was. Mentaal een aanslag geweest op mijn gesteldheid. Heb er nog dagelijks last vanquote:Op woensdag 1 maart 2017 16:08 schreef Divje het volgende:
De tijden dat Happel VLB-mod was..
Wat een debielen liepen hier toen rond
Jezus de nieuwe mod van KLB. Maar hang me er niet aan op.quote:Op woensdag 1 maart 2017 16:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jezus wat gaan jullie snel vandaag.
Vandaar dat je er over begint.quote:Op woensdag 1 maart 2017 16:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat doet me op dit punt ook niet zoveel.
Wat?quote:Op woensdag 1 maart 2017 16:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jezus de nieuwe mod van KLB. Maar hang me er niet aan op.
Tot morgen.
Harriequote:Op woensdag 1 maart 2017 16:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jezus wat gaan jullie snel vandaag.
Dat was een grapjequote:
Ik heb 100 games op Steam maar speel alleen Rollercoaster Tycoon 2.quote:Op woensdag 1 maart 2017 15:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb er alleen Football Manager mee gespeeld.
Rct2quote:Op woensdag 1 maart 2017 16:46 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik heb 100 games op Steam maar speel alleen Rollercoaster Tycoon 2.
Ik was altijd meer fan van Zoo Tycoon.quote:Op woensdag 1 maart 2017 16:46 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik heb 100 games op Steam maar speel alleen Rollercoaster Tycoon 2.
Bij RCT gooide je ze gewoon in het water.quote:Op woensdag 1 maart 2017 16:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik was altijd meer fan van Zoo Tycoon.
Lastige bezoekers in het leeuwenverblijf gooien #genot
Psychopaat.quote:Op woensdag 1 maart 2017 16:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Achtbanen niet af maken maar wel opengooien. Zie ze nog gaan na een afgebroken looping.quote:Op woensdag 1 maart 2017 16:57 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Bij RCT gooide je ze gewoon in het water.
quote:Op woensdag 1 maart 2017 16:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Achtbanen niet af maken maar wel opengooien. Zie ze nog gaan na een afgebroken looping.
quote:
Najah dat vond ik minder. Kon dat wel bij RCT2?quote:Op woensdag 1 maart 2017 16:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Achtbanen niet af maken maar wel opengooien. Zie ze nog gaan na een afgebroken looping.
Bij RCT kon je een achtbaan zonder einde maken. Of bij de uitgang van een attractie een plas water maken. Dat was pas genot.quote:Op woensdag 1 maart 2017 16:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Yep.quote:Op woensdag 1 maart 2017 17:00 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Najah dat vond ik minder. Kon dat wel bij RCT2?
Jezus, goede adrenalinekick wel als je daarin zit.quote:Op woensdag 1 maart 2017 17:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is trouwens wel knap.
Behoorlijk ja.quote:Op woensdag 1 maart 2017 17:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jezus, goede adrenalinekick wel als je daarin zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |