Ik doe heel rustig. Ik vraag me slechts af wat je hiermee hoopt of denkt te bereiken. Gezellig doen zit er bij jou toch niet in. Mensen opstoken, schelden als de feiten niet bevallen. Jij bent toch echt de enige die dat hier loopt te doen.quote:Op woensdag 1 maart 2017 16:00 schreef Elan het volgende:
[..]
GODVERDOMME Doe eens RUSTIG nu Stijn. In welk topic? Tevens wtf is scrrablle.
sorry als ik je tere zieltje gekwetst zou hebben
post eensquote:Op woensdag 1 maart 2017 16:00 schreef Caland het volgende:
Dan moet er ook nog wel een foto zijn van Elan
Ik meen mij te herinneren dat het iets weg had van een hamster
Maar ik nietquote:Op woensdag 1 maart 2017 16:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Caland is slim genoeg om dat niet te posten.
Alweer zo lang geleden. Ik meen dat Elan toen full retard ging toen dat gepost werd.quote:Op woensdag 1 maart 2017 16:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Caland is slim genoeg om dat niet te posten.
Je bent dan ook meer dan welkom ouwe reus.quote:Op woensdag 1 maart 2017 16:03 schreef zoekeenleven het volgende:
Wat leuk, ik sta nogsteeds in de OP
Ik weet dan weer niet wat een ritmo of loek isquote:Op woensdag 1 maart 2017 16:01 schreef Divje het volgende:
[..]
Zelfs ik als nietszeggend toevoegsel wist dat.
Een aidsuser.quote:Op woensdag 1 maart 2017 16:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik weet dan weer niet wat een ritmo of loek is.
Ik ook niet.quote:Op woensdag 1 maart 2017 16:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik weet dan weer niet wat een ritmo of loek is.
Lul er niet overheen. Ik wil de feiten horen nu over dat gedoe in DM. Begreep niets van die ban, dacht dat Scrummie liep te lullen achter de schermen. Voor je me weer een ban aansmeert wees dan tenminste transparant.quote:Op woensdag 1 maart 2017 16:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik doe heel rustig. Ik vraag me slechts af wat je hiermee hoopt of denkt te bereiken. Gezellig doen zit er bij jou toch niet in. Mensen opstoken, schelden als de feiten niet bevallen. Jij bent toch echt de enige die dat hier loopt te doen.
link?quote:Op woensdag 1 maart 2017 16:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Alweer zo lang geleden. Ik meen dat Elan toen full retard ging toen dat gepost werd.
Ok Loek.quote:Op woensdag 1 maart 2017 16:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Lul er niet overheen. Ik wil de feiten horen nu over dat gedoe in DM. Begreep niets van die ban, dacht dat Scrummie liep te lullen achter de schermen. Voor je me weer een ban aansmeert wees dan tenminste transparant.
Mooie tijdenquote:Op woensdag 1 maart 2017 16:06 schreef GGMM het volgende:
Ritmo was een user van 1.50 en een waterhoofd die hier altijd debiel liep te doen.
Wil ik vanavond best voor je doen, die feiten. Let wel; dat gaat niet positief voor je uitpakken. Je was toen, én vandaag oliedom bezig.quote:Op woensdag 1 maart 2017 16:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Lul er niet overheen. Ik wil de feiten horen nu over dat gedoe in DM. Begreep niets van die ban, dacht dat Scrummie liep te lullen achter de schermen. Voor je me weer een ban aansmeert wees dan tenminste transparant.
Yep.quote:Op woensdag 1 maart 2017 16:07 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Mooie tijden
Was een 'Feyenoorder' toch?
Als je de letterlijke transcriptie post, ben je banbaar bezig.quote:Op woensdag 1 maart 2017 16:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wil ik vanavond best voor je doen, die feiten. Let wel; dat gaat niet positief voor je uitpakken. Je was toen, én vandaag oliedom bezig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |