Met jou heb ik geen enkel probleem amicequote:Op woensdag 1 maart 2017 15:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hopelijk kunnen we wel voor eeuwig samen door een deur.
Klopt ook. Infantiele tyfusbende dit. Maar er wordt gereld. Daar ben ik altijd wel voor in.quote:Op woensdag 1 maart 2017 15:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat kom jij hier doen? Jij voelt je toch altijd te goed voor deze infantiele zooi?
Rot op, joh. Je postte nog een linkje van korfbaldingen vijf jaar geleden en liep weer te stoken dat je foto's per DM gaat verspreiden. Wat wil je ermee bereiken, eigenlijk? Heb je een minderwaardigheidscomplex (scrrablle 3x woordwaarde)?quote:Op woensdag 1 maart 2017 15:56 schreef Elan het volgende:
Stijn ik heb jou niks misdaan in dm. Stop met liegen.
Scrabblequote:Op woensdag 1 maart 2017 15:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rot op, joh. Je postte nog een linkje van korfbaldingen vijf jaar geleden en liep weer te stoken dat je foto's per DM gaat verspreiden. Wat wil je ermee bereiken, eigenlijk? Heb je een minderwaardigheidscomplex (scrrablle 3x woordwaarde)?
GODVERDOMME Doe eens RUSTIG nu Stijn. In welk topic? Tevens wtf is scrrablle.quote:Op woensdag 1 maart 2017 15:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rot op, joh. Je postte nog een linkje van korfbaldingen vijf jaar geleden en liep weer te stoken dat je foto's per DM gaat verspreiden. Wat wil je ermee bereiken, eigenlijk? Heb je een minderwaardigheidscomplex (scrrablle 3x woordwaarde)?
Laat gaan joh, niemand gelooft die geesteszieke persoon.quote:Op woensdag 1 maart 2017 15:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het was niet best in ieder geval. Niet dat ik moeders mooiste ben, maar je hebt figuren. Man man manquote:Op woensdag 1 maart 2017 16:00 schreef Caland het volgende:
Dan moet er ook nog wel een foto zijn van Elan
Ik meen mij te herinneren dat het iets weg had van een hamster
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |