Jezus de nieuwe mod van KLB. Maar hang me er niet aan op.quote:Op woensdag 1 maart 2017 16:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jezus wat gaan jullie snel vandaag.
Vandaar dat je er over begint.quote:Op woensdag 1 maart 2017 16:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat doet me op dit punt ook niet zoveel.
Wat?quote:Op woensdag 1 maart 2017 16:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jezus de nieuwe mod van KLB. Maar hang me er niet aan op.
Tot morgen.
Harriequote:Op woensdag 1 maart 2017 16:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jezus wat gaan jullie snel vandaag.
Dat was een grapjequote:
Ik heb 100 games op Steam maar speel alleen Rollercoaster Tycoon 2.quote:Op woensdag 1 maart 2017 15:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb er alleen Football Manager mee gespeeld.
Rct2quote:Op woensdag 1 maart 2017 16:46 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik heb 100 games op Steam maar speel alleen Rollercoaster Tycoon 2.
Ik was altijd meer fan van Zoo Tycoon.quote:Op woensdag 1 maart 2017 16:46 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik heb 100 games op Steam maar speel alleen Rollercoaster Tycoon 2.
Bij RCT gooide je ze gewoon in het water.quote:Op woensdag 1 maart 2017 16:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik was altijd meer fan van Zoo Tycoon.
Lastige bezoekers in het leeuwenverblijf gooien #genot
Psychopaat.quote:Op woensdag 1 maart 2017 16:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Achtbanen niet af maken maar wel opengooien. Zie ze nog gaan na een afgebroken looping.quote:Op woensdag 1 maart 2017 16:57 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Bij RCT gooide je ze gewoon in het water.
quote:Op woensdag 1 maart 2017 16:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Achtbanen niet af maken maar wel opengooien. Zie ze nog gaan na een afgebroken looping.
quote:
Najah dat vond ik minder. Kon dat wel bij RCT2?quote:Op woensdag 1 maart 2017 16:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Achtbanen niet af maken maar wel opengooien. Zie ze nog gaan na een afgebroken looping.
Bij RCT kon je een achtbaan zonder einde maken. Of bij de uitgang van een attractie een plas water maken. Dat was pas genot.quote:Op woensdag 1 maart 2017 16:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |