quote:Op woensdag 1 maart 2017 16:09 schreef Elan het volgende:
Die hele Loek-act speelde aan het begin toen ik postte ook. 2013 of zo, alleen toen nooit foto gezien verder. Ben oprecht benieuwd wel nu.
Oh nee, ik zal geen DM's openbaren uiteraard.quote:Op woensdag 1 maart 2017 16:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je de letterlijke transcriptie post, ben je banbaar bezig.
Je doet maar joh. Dik het her en der nog wat flink aan voor de zekerheid.quote:Op woensdag 1 maart 2017 16:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wil ik vanavond best voor je doen, die feiten. Let wel; dat gaat niet positief voor je uitpakken. Je was toen, én vandaag oliedom bezig.
Ik ga niet in je gejank mee aangezien je heel goed weet waar je mee bezig bent. Je bent gewoon een sfeerverziekende treurwilg die bij een beetje tegenspraak of factchecking users persoonlijk gaat aan lopen vallen desnoods per DM gaat lastigvallen. Straks weer lekker in je huilstuip schieten omdat je wordt aangesproken door FA's of wat dan ook. Het lichtje gaat bij kritieken van andere users überhaupt niet vallen, want Elan zit op een zeldzaam hoog IQ. Koop de Maagdeneilanden op, neem wat hoeren mee en vervuil de lucht van Nederland met je adem niet.quote:Op woensdag 1 maart 2017 16:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Lul er niet overheen. Ik wil de feiten horen nu over dat gedoe in DM. Begreep niets van die ban, dacht dat Scrummie liep te lullen achter de schermen. Voor je me weer een ban aansmeert wees dan tenminste transparant.
Literair hoogtepunt van dit topic.quote:Op woensdag 1 maart 2017 16:14 schreef GGMM het volgende:
Koop de Maagdeneilanden op, neem wat hoeren mee en vervuil de lucht van Nederland met je adem niet.
Mooi gezegd Stijn
quote:Op woensdag 1 maart 2017 16:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga niet in je gejank mee aangezien je heel goed weet waar je mee bezig bent. Je bent gewoon een sfeerverziekende treurwilg die bij een beetje tegenspraak of factchecking users persoonlijk gaat aan lopen vallen desnoods per DM gaat lastigvallen. Straks weer lekker in je huilstuip schieten omdat je wordt aangesproken door FA's of wat dan ook. Het lichtje gaat bij kritieken van andere users überhaupt niet vallen, want Elan zit op een zeldzaam hoog IQ. Koop de Maagdeneilanden op, neem wat hoeren mee en vervuil de lucht van Nederland met je adem niet.
Dat blijkt.quote:
als je het hier zo aids vindt, waarom kom je hier dan?quote:Op woensdag 1 maart 2017 16:19 schreef Elan het volgende:
[..]
bedankt maat![]()
je hoort dan ook niet bij dit aidskliekje.
Ga me nou geen maat noemen, je bent wel nogal een outcast. Daar wil ik niet mee geassocieerd worden.quote:Op woensdag 1 maart 2017 16:19 schreef Elan het volgende:
[..]
bedankt maat![]()
je hoort dan ook niet bij dit aidskliekje.
Niet echt nee, grtd is dood en KLB is kutquote:Op woensdag 1 maart 2017 16:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
als je het hier zo aids vindt, waarom kom je hier dan?
Kan je echt nergens anders terecht?
Jammer dat hij zo gevaarlijk dom is.quote:Op woensdag 1 maart 2017 16:17 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is Scrummie gewoon een baas ook.
Ik zal vanaf dit punt weer normaal doen tegen Scrummie.
In je leven bedoel ikquote:Op woensdag 1 maart 2017 16:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet echt nee, grtd is dood en KLB is kut.
Ze zorgen allemaal voor leven in de brouwerij. Stel je voor dat er alleen maar users waren als rvlaak (niks tegen rvlaak overigens). Ik zou echt gillend gek worden.quote:
Daar moest ik me werken, hè. Weet je hoe zwaar dat was. Mentaal een aanslag geweest op mijn gesteldheid. Heb er nog dagelijks last vanquote:Op woensdag 1 maart 2017 16:08 schreef Divje het volgende:
De tijden dat Happel VLB-mod was..
Wat een debielen liepen hier toen rond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |