Yep.quote:Op woensdag 1 maart 2017 17:00 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Najah dat vond ik minder. Kon dat wel bij RCT2?
Jezus, goede adrenalinekick wel als je daarin zit.quote:Op woensdag 1 maart 2017 17:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is trouwens wel knap.
Behoorlijk ja.quote:Op woensdag 1 maart 2017 17:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jezus, goede adrenalinekick wel als je daarin zit.
Tegenwoordig kunnen de Sims uit het zwembad klimmen zonder trapje, dus ik zette de muren precies rond het zwembad als ze er eenmaal in zaten zodat ze er nergens meer uit konden klimmen.quote:Op woensdag 1 maart 2017 17:24 schreef Jojoortje het volgende:
Ik liet altijd mensen bij The Sims verhongeren, of ik liet ze zwemmen en haalde dan het trapje weg, of stuurde ze naar een kamer en haalde dan de deur weg.
SADIST.
Hij wilt wel erg graag van zn zetels afquote:Op woensdag 1 maart 2017 17:34 schreef Ajacied422 het volgende:
50Plus-leider Henk Krol heeft nog geen enkel idee hoe hij zijn plannen voor de zorg zou kunnen financieren. Dat geeft hij toe in een gesprek met deze site. Dit is opmerkelijk omdat naast een lagere AOW-leeftijd en pensioenen, zorg een belangrijk speerpunt is van de ouderenpartij.
LOOOOOOOOOOOOL
En vervolgens in hoger beroep gaan.twitter:giels twitterde op woensdag 01-03-2017 om 08:50:29Ik ben nooit het goede voorbeeld geweest, maar dit is slecht. Met alcohol op achter het stuur. Dom! Nu op de blaren… https://t.co/LKjxWHeftb reageer retweet
quote:Op woensdag 1 maart 2017 17:34 schreef Ajacied422 het volgende:
50Plus-leider Henk Krol heeft nog geen enkel idee hoe hij zijn plannen voor de zorg zou kunnen financieren. Dat geeft hij toe in een gesprek met deze site. Dit is opmerkelijk omdat naast een lagere AOW-leeftijd en pensioenen, zorg een belangrijk speerpunt is van de ouderenpartij.
LOOOOOOOOOOOOL
Wie van de twee is achterlijker?quote:Op woensdag 1 maart 2017 17:37 schreef AFCNiels het volgende:
En vervolgens in hoger beroep gaan.twitter:giels twitterde op woensdag 01-03-2017 om 08:50:29Ik ben nooit het goede voorbeeld geweest, maar dit is slecht. Met alcohol op achter het stuur. Dom! Nu op de blaren… https://t.co/LKjxWHeftb reageer retweet
Giel Beelen
Mensen zijn eigenlijk maar nare wezens.quote:Op woensdag 1 maart 2017 17:24 schreef Jojoortje het volgende:
Ik liet altijd mensen bij The Sims verhongeren, of ik liet ze zwemmen en haalde dan het trapje weg, of stuurde ze naar een kamer en haalde dan de deur weg.
SADIST.
Fijnste post de dag GGMM. Welkom terugquote:Op woensdag 1 maart 2017 16:17 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is Scrummie gewoon een baas ook.
Ik zal vanaf dit punt weer normaal doen tegen Scrummie.
Giel .quote:
Ik vind dat niet erg.quote:Op woensdag 1 maart 2017 17:43 schreef KingRoland het volgende:
Ik neem nog even een glas coca cola als jullie het niet erg vinden
Nou, het is niet erg gezond voor je, dus een beetje erg vind ik het wel.quote:Op woensdag 1 maart 2017 17:43 schreef KingRoland het volgende:
Ik neem nog even een glas coca cola als jullie het niet erg vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |