Van 27 februari tot en met 17 maart slaan Jeroen Pauw en Eva Jinek de handen ineen in aanloop naar de Tweede Kamerverkiezingen van 15 maart. In Pauw & Jinek: De Verkiezingen praten de presentatoren met alle politici, politiek commentatoren, prominenten en de belangrijkste gasten uit het nieuws over de lopende verkiezingsstrijd. Een politiek café met de politici aan tafel en aan de bar, debatten tussen gasten, cabaret en livemuziek vanuit Amsterdam.twitter:pauwnl twitterde op woensdag 15-02-2017 om 12:21:02Jeroen Pauw en Eva Jinek gaan unieke samenwerking aan met 'Pauw & Jinek: De Verkiezingen!' https://t.co/OAc5wO0kU8…; https://t.co/sxdKoGgXg3 reageer retweet
SPOILER: NEGERSEXOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 33% gewijzigd door #ANONIEM op 28-02-2017 23:27:57 ]
Hij gaat Pechtold straks een gutmensch noemen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:20 schreef Specularium het volgende:
Door dit pc gedoe neemt niemand Jan serieus.
Maar sinds wanneer is politiek-correct zijn een slecht iets geworden? Een beetje fatsoen en samenzijn kunnen we wel weer gebruiken in dit land denk ik.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat Pechtold te politiek-correct is, is zeker waar.
Je wil niet weten hoeveel mensen meegaan in dat politiek correct als kwalificatie. Er zijn veel jankers vandaag de dagquote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:20 schreef Specularium het volgende:
Door dit pc gedoe neemt niemand Jan serieus.
Nederlandse identiteit.quote:
De baas van D66 gaat langs bij Pechtold.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:21 schreef Elfletterig het volgende:
Dat de baas van D66 bij Pechtold langsgaat, zegt eigenlijk alles al.
Was net matig met zijn Hema verhaal en het verdoezelen van cijfers.quote:
Sorry hoor als je nog niet doorhebt wat er fout is aan politiek correctheid dan heb je echt onder een steen geleefd de afgelopen decennia.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:21 schreef richolio het volgende:
Ik kwam hier voor Jort.
[..]
Maar sinds wanneer is politiek-correct zijn een slecht iets geworden? Een beetje fatsoen en samenzijn kunnen we wel weer gebruiken in dit land denk ik.
Dat betekent overigens niet dat je niet de waarheid kan spreken. Die twee staan niet gelijk aan elkaar imo
en jinek stinkt uit haar bekquote:
Uhmm... ik bedoelde de baas van de HEMA, sorry.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:22 schreef luxerobots het volgende:
[..]
De baas van D66 gaat langs bij Pechtold.
Nogal logisch.
post gewoon in VBL scquote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Even geen voetbal voor mij, beetje basketbal volgen denk
Baudet en Hiddemaquote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:22 schreef RensAjacied het volgende:
Jan Roos is minder goed in debatteren dan Baudet.
Roos is wel wat authentieker.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:22 schreef RensAjacied het volgende:
jinek is ziekjesquote:
Baudet is het debat met confederates in de states en Vlaamse neo-Nazi's gewend.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:22 schreef RensAjacied het volgende:
Ik zeg eerlijk Rens, Baudet had mij wel goed verrast bij het lagerhuis.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:22 schreef RensAjacied het volgende:
Populisme hè.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:24 schreef BobW het volgende:
Jan Roos doet net of we in een vreselijk land leven
Is dat het terugkijken waard? Niet gezien.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:23 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik zeg eerlijk Rens, Baudet had mij wel goed verrast bij het lagerhuis.
doen we ook geen Alba gifs meerquote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:24 schreef BobW het volgende:
als ik ooit aan tafel zit met Jort, ga ik hem te woord staan zoals Hans Teeuwen dat in zijn shows doet.. hele rare bek trekken en vragen of hij de volgende keer zijn status-elastieken wilt inruilen voor een broekriemquote:
Sylvanagod was er ook, dus nee.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:24 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Is dat het terugkijken waard? Niet gezien.
Natte wind die Roos.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:24 schreef BobW het volgende:
Niet echt. Een hoop geschreeuw over en weer.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:24 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Nee wat een rommeltje.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:24 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
#factcheckquote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:24 schreef luxerobots het volgende:
Was trouwens niet Hogeschool van Amsterdam. Maar Haagse Hogeschool.
Die pvv schreeuwvrouwquote:
autochtone hollafoobquote:
Ik ben ook een linksche snowflake grachtengordel landverraderquote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:25 schreef BobW het volgende:
[..]
Vreselijk. Maar ik ben dan wel een elitaire eurofiel.
Sylvana kreeg meer spreektijd, maar niet echt. Het was meer een thuiswedstrijd voor Sylvana(tsja Varaquote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:24 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Ook niet richting de kuip?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:25 schreef timmmmm het volgende:
Van mij hoeft niemand hier hand in hand over straat te lopen. Doe dat lekker thuis joh
het lukt hem niet.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:26 schreef Heufd het volgende:
Probeer je hier maar eens onderuit te lullen.
Hij heeft een dochtertje, maar dat zegt niet alles natuurlijk.quote:
zeg jij als communistquote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:29 schreef richolio het volgende:
Oh man, heerlijk dit. Goede televisie
GeenStijl is mad.twitter:Pritt twitterde op dinsdag 28-02-2017 om 23:28:39lol, Eva Kutjinek bezorgt VNL zetels reageer retweet
Lekker met z'n allen op Roos, nou nou wat volwassen objectiviteit is hier ver te zoeken.quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:30 schreef napoleonfour het volgende:
Leuk programma dat Roast of Jan Roos
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:30 schreef RensAjacied het volgende:
Forum van Democratie krijgt zetels erbij. VNL bestaat na vanavond niet meer.
Dat was wel een erg makkelijk applausjequote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Schot voor open doel van pechgod
Hij begint zelf over de objectiviteit van Jinek. Dan gaan ze met gestrekt been terug. Moet je dan niet gaan janken dat ze ineens allemaal tegen Roos zijnquote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:30 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Lekker met z'n allen op Roos, nou nou wat volwassen objectiviteit is hier ver te zoeken.
Dat kun je gerust zeggen... - De manier waarop Roemer in 2012 bij DWDD werd aangepakt is er niks bij.quote:
Hij kan zich toch verweren? Maar het lukt hem niet. Hij wordt hier, terecht, kritisch bevraagd.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:30 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Lekker met z'n allen op Roos, nou nou wat volwassen objectiviteit is hier ver te zoeken.
twitter:LavieJanRoos twitterde op zondag 02-11-2014 om 18:55:35@Ambitionz_nl Ik ben cum laude afgestuurd journalist, win waarschijnlijk gouden radioring voor mijn programma, heb een Loohuis, 3 kinderen.. reageer retweet
Ja, dat kan -ie wel. Ik zou willen dat -ie eens met hetzelfde toontje over slecht-geïntegreerde moslims sprak.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |