Van 27 februari tot en met 17 maart slaan Jeroen Pauw en Eva Jinek de handen ineen in aanloop naar de Tweede Kamerverkiezingen van 15 maart. In Pauw & Jinek: De Verkiezingen praten de presentatoren met alle politici, politiek commentatoren, prominenten en de belangrijkste gasten uit het nieuws over de lopende verkiezingsstrijd. Een politiek café met de politici aan tafel en aan de bar, debatten tussen gasten, cabaret en livemuziek vanuit Amsterdam.twitter:pauwnl twitterde op woensdag 15-02-2017 om 12:21:02Jeroen Pauw en Eva Jinek gaan unieke samenwerking aan met 'Pauw & Jinek: De Verkiezingen!' https://t.co/OAc5wO0kU8…; https://t.co/sxdKoGgXg3 reageer retweet
ja, al die linkse komieken zijn mongolenquote:Op dinsdag 28 februari 2017 22:58 schreef timmmmm het volgende:
Martijn Koningswat een debiele coke-aap vind ik dat zeg. Is dat niet ook die gek die zielig aan het doen was dat hij bedreigd was door Javier guzman?
Javier heeft hem, waarschijnlijk terecht, voor zijn bek geslagen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 22:58 schreef timmmmm het volgende:
Martijn Koningswat een debiele coke-aap vind ik dat zeg. Is dat niet ook die gek die zielig aan het doen was dat hij bedreigd was door Javier guzman?
Ik weet niet of het een linkse komiek is, ik weet wel dat het een mongool isquote:Op dinsdag 28 februari 2017 22:58 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ja, al die linkse komieken zijn mongolen
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 22:58 schreef timmmmm het volgende:
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 22:59 schreef DrDentz het volgende:
Jan Roos, speelde hij vroeger het typetje Bart de Graaf?
ik ken maar 1 rechtse komiek, hans Teeuwen.. dan blijft de rest overquote:Op dinsdag 28 februari 2017 22:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik weet niet of het een linkse komiek is, ik weet wel dat het een mongool is
Nee die Guzman is een lekker figuurquote:Op dinsdag 28 februari 2017 22:58 schreef timmmmm het volgende:
Nou ik vind verder niet alle komieken mongolen hoor.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:00 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ik ken maar 1 rechtse komiek, hans Teeuwen.. dan blijft de rest over
Ook een coke-aapquote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:00 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Nee die Guzman is een lekker figuur
TR gemacht. Discriminatie is hier niet toegestaan.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 22:58 schreef timmmmm het volgende:
Vroeger was dat normaal, Freek de Jonge ging iedere week met een stroomstootwapen naar Youp toequote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:00 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Nee die Guzman is een lekker figuur
Zijn ook coke-apen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:01 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Vroeger was dat normaal, Freek de Jonge ging iedere week met een stroomstootwapen naar Youp toe
Krijg de melding binnen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:01 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
TR gemacht. Discriminatie is hier niet toegestaan.
Thoe Maassen is ook een baas.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:00 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ik ken maar 1 rechtse komiek, hans Teeuwen.. dan blijft de rest over
nee, ik ook niet.. ben ik eerlijk in..quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ik vind verder niet alle komieken mongolen hoor.
Juf Jinek zit er tussen, die laat geen hard spel toe, fluit alles doodquote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:01 schreef Van_Poppel het volgende:
Kereltje Pechtold vs Jan Roos![]()
Wordt mooie TV.
gemacht is duits, implicieert nazi duitsland.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:01 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
TR gemacht. Discriminatie is hier niet toegestaan.
Specularium en ik vinden Claudia de Breij anders heel leukquote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:02 schreef Onnoman het volgende:
[..]
nee, ik ook niet.. ben ik eerlijk in..
maar die gasten die ontstaan zijn door de Vara principeel wel
Tuinbroekje uit.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Specularium en ik vinden Claudia de Breij anders heel leuk
tja.. daar moet ik nog een nachtje over nadenkenquote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Specularium en ik vinden Claudia de Breij anders heel leuk
Marielle Tweebeeke is van een ongekend niveau.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:03 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ik vind dat Marielle Tweebeeke naast Pauw had moeten zitten. Fantastische interviewster is dat.
wist ik 6 maanden geleden al.. laffe lul is hetquote:
Beter dan Pauw?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Marielle Tweebeeke is van een ongekend niveau.
wat ziet iedereen toch in haar?quote:
Kabinet babyboom 1.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:05 schreef superniger het volgende:
VVD/CDA/VNL/PVV/50+ kabinet incoming
Dan ga ik verhuizen naar Canadaquote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:05 schreef superniger het volgende:
Lekker wijf.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:05 schreef Onnoman het volgende:
[..]
wat ziet iedereen toch in haar?
geef mij maar die NOS chick
Welke die negerin zeker?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:05 schreef Onnoman het volgende:
[..]
wat ziet iedereen toch in haar?
geef mij maar die NOS chick
Ik kan me bijna niet voorstellen dat het volgende kabinet niet de partijen VVD, CDA en D66 bevat.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:05 schreef superniger het volgende:
Eens, maar dat zou ten koste van het ego van Pauw gaan.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:03 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ik vind dat Marielle Tweebeeke naast Pauw had moeten zitten. Fantastische interviewster is dat.
staxquote:
Beste Nederlandse Memequote:
Van de rechtse 4 wel de meest redelijke optie.quote:
Ik heb veel sympathie voor VNL. De partij kwam bij mij (met drie anderen) als gedeeld tweede uit de Kieswijzer.quote:
quote:
FvD hiddegodquote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Van de rechtse 4 wel de meest redelijke optie.
snap niet dat iedereen Roos zo geweldig vindt..quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:08 schreef RensAjacied het volgende:
Ik denk dat dit een avondje Pauw vs Roos wordt.
Een gehandicapte uitlachen is geen topshowquote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:09 schreef superniger het volgende:
Hebben jullie net ook Kuzu gezien bij Nieuwsuur?
TOPSHOW
Echt een genot hoe Tweebeeke hem met zoveel finesse aanpakte.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:09 schreef superniger het volgende:
TOPSHOW
Was hij nog nooit bij Tweebeeke geweest? Zij heeft hem wel makkelijk afgemaakt zeg. Ik had bijna medelijden.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:09 schreef superniger het volgende:
TOPSHOW
trump is het hier niet mee eensquote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Een gehandicapte uitlachen is geen topshow
als ik kuzu op tv zie, moet ik weer een nieuwe tv kopenquote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Een gehandicapte uitlachen is geen topshow
Daar doe ik geen uitspraken over.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:09 schreef Joezi het volgende:
Jongen van 17 jaar staat posters te plakken, wordt door man van ongeveer 45 jaar uitgemaakt voor "rechtse kanker populist".
[ afbeelding ]
Ben jij dit fylax?
Even terugkijken zo. Ik keek de Rijdende Rechter, flopshow.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:09 schreef superniger het volgende:
TOPSHOW
Jaquote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:09 schreef superniger het volgende:
TOPSHOW
Mensen zijn slecht geïnformeerd en laten zich snel een mening aanleunen. En zeker in een tijd dat er geen verkiezingen zijn, luisteren mensen graag naar de oppositie, die de onvrede aanwakkert.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:08 schreef luxerobots het volgende:
Waarom is het zo oppervlakkig. Krol vergist zich en verliest zetels. Maar zijn jarenlange praatje over zielige ouderen (die als groep helemaal niet zo zielig zijn), levert kennelijk wel zetels op.
Erg kritisch ja, maar benieuwd of ze zo blijft bij de grote partijen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Marielle Tweebeeke is van een ongekend niveau.
FvD wil directe democratie via bindende referenda. Zolang mensen niet rationeel kunnen kiezen op een pakket is dat rotzooi. Raadgevende referenda primaquote:
relatieproblemen hèquote:
Dat hij 17 is, maakt het natuurlijk neit minder waaquote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:09 schreef Joezi het volgende:
Jongen van 17 jaar staat posters te plakken, wordt door man van ongeveer 45 jaar uitgemaakt voor "rechtse kanker populist".
[ afbeelding ]
Ben jij dit fylax?
Gooi je schoenmoeder ook uit het raamquote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:10 schreef Onnoman het volgende:
[..]
als ik kuzu op tv zie, moet ik weer een nieuwe tv kopen
Nee, maar bedankt voor de tip. Ik zal het later even terugkijken. Er is zo veel te kijken en te lezen, je kunt de hele dag wel achter de computer zitten...quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:09 schreef superniger het volgende:
TOPSHOW
ik gooi je hele verrotte stamboom uit het raamquote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gooi je schoenmoeder ook uit het raam
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat hij 17 is, maakt het natuurlijk neit minder waar
Dat is de enige minpunt van hun. Voor de rest vind ik het een goede partij.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
FvD wil directe democratie via bindende referenda. Zolang mensen niet rationeel kunnen kiezen op een pakket is dat rotzooi. Raadgevende referenda prima
Buma ookquote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:11 schreef richolio het volgende:
Er zijn maar drie politici in Nederland die ik wel MP-waardig vind. Pechtold, Rutte en Asscher. Gewoon redelijk presidentieel.
En dan het liefst Pechtold.
Jinek op de knietjes op de woonboot.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:10 schreef Smoofie het volgende:
Shit, jinek en pauw hebben geneukt. Ik zie het gewoon
Ze neukt met Jort. Jort!quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:10 schreef Smoofie het volgende:
Shit, jinek en pauw hebben geneukt. Ik zie het gewoon
eens!!quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:11 schreef richolio het volgende:
Er zijn maar drie politici in Nederland die ik wel MP-waardig vind. Pechtold, Rutte en Asscher. Gewoon redelijk presidentieel.
Alleen als je dat heel lief vraagt.quote:
Jort ervoor, Pauw erachterquote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jinek op de knietjes op de woonboot.
Jort geloof niet meer in de liefde.quote:
Zelfs Bassie is meer premierwaardig dan wat er nu zoal zit.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:11 schreef richolio het volgende:
Nee joh, maar ik stel voor dat wij alle meningsverschillen betreft Buma gewoon ontwijkenquote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:12 schreef Nintex het volgende:
Roos zit gewoon in de achterkamertjes met Pechtold te dealen
Hypocriete zak
Pechtold als premierquote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:11 schreef richolio het volgende:
Sowieso op mute met zijn geslisquote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:13 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Nee joh, maar ik stel voor dat wij alle meningsverschillen betreft Buma gewoon ontwijken
In de Bijlmer stemmen ze PVV.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:12 schreef Onnoman het volgende:
ik heb alle stemkaarten uit de bijlmer in mijn koffer
Buma ook wel, al is het niet mijn smaak.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:11 schreef richolio het volgende:
alle drie?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:12 schreef Onnoman het volgende:
ik heb alle stemkaarten uit de bijlmer in mijn koffer
shit, je hebt gelijkquote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:13 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
In de Bijlmer stemmen ze PVV.
Ja, op zich. Ook niet echt mijn smaak nee.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:13 schreef svann het volgende:
[..]
Buma ook wel, al is het niet mijn smaak.
Het is een hele vervelende man ja. Ook al vind ik dat hij vaak wel zinnige dingen zegt.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind Jan Roos een vervelende houding hebben. Alles instant serieus alsof hij voor een autocue het Amerikaanse volk toe gaat spreken.
Eerste kamer moet nog, maar de meerderheid is teg0n.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:13 schreef napoleonfour het volgende:
Is de wietwet al door de eerste kamer, heb ik iets gemist?
Is alleen moeilijk serieus te nemen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:13 schreef marcodej het volgende:
Ik vind Jan Roos niet zo heel slecht.
want de rest hebben geen stemrecht?quote:
Nou nee... strikt genomen was die meerderheid er zonder VNL ook geweest. Maar het is wel positief dat de partij zich op deze manier heeft opgesteld.quote:
Dit dus.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:14 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Is alleen moeilijk serieus te nemen.
Zo belangrijk voelt hij zich waarschijnlijk ook.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind Jan Roos een vervelende houding hebben. Alles instant serieus alsof hij voor een autocue het Amerikaanse volk toe gaat spreken.
We zitten op dezelfde hoogte. Wat geweldig.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het is een hele vervelende man ja. Ook al vind ik dat hij vaak wel zinnige dingen zegt.
Jan Roos, hoog IQ laag EQ.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het is een hele vervelende man ja. Ook al vind ik dat hij vaak wel zinnige dingen zegt.
Al die gemaakte vreugde voor niksquote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eerste kamer moet nog, maar de meerderheid is teg0n.
Ik overweeg FvD. Hiddemagodquote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Sowieso op mute met zijn geslis
neequote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:13 schreef napoleonfour het volgende:
Is de wietwet al door de eerste kamer, heb ik iets gemist?
Hoezo niet? Een rustige, presidentiële uitstraling. Praat geen Louis van Gaal Engels. Het hoeft niet jouw partij te zijn, maar als je naar de persoon kijkt is er vrij weinig mis mee.quote:
Ik ben hier heel verheugd over.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We zitten op dezelfde hoogte. Wat geweldig.
Kees Verhoevengod slaat dan nog verder door dan Pechtold. Razernijen in de kamer zowat.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:14 schreef opperkleurder het volgende:
Poetin is volgens D66 het grootste gevaar.
Meer niet ingeschreven gok ik zo. Was er niet iets met illegale en de bijlmerramp? Ach we gaan te ver.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:14 schreef Onnoman het volgende:
[..]
want de rest hebben geen stemrecht?
Pechtold wil te graag en komt te belerend over. Dat stoot kiezers af. Rutte - wat je ook van z'n beleid vindt - is sympathiek.quote:
Hij klopt niet eensquote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:15 schreef timmmmm het volgende:
Die aftelklok is echt genant. Doe normaal
Misschien in Curacao?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:15 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hij klopt niet eensverkiezingen beginnen niet om 00:00
Ik wou het net opmerken, inderdaad.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:15 schreef timmmmm het volgende:
Die aftelklok is echt genant. Doe normaal
volgens simpele mensen woonachtig in NL bestaan er geen illegalenquote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Meer niet ingeschreven gok ik zo. Was er niet iets met illegale en de bijlmerramp? Ach we gaan te ver.
Het CDA kan wel eens een flinke inhaalslag maken ja. Niet mijn partij verder, maar volgens mij gaan ze het wel goed doen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Pechtold wil te graag en komt te belerend over. Dat stoot kiezers af. Rutte - wat je ook van z'n beleid vindt - is sympathiek.
En vlak Buma niet uit. Het CDA staat meer 3 zetels meer achter de VVD en de PVV in één van de peilingen van vandaag.
Buma gaat het gewoon redden. PVV stort in en op een mooie verkiezingsdag gaat de oudere CDA kiezer ook massaal naar de stembus.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Pechtold wil te graag en komt te belerend over. Dat stoot kiezers af. Rutte - wat je ook van z'n beleid vindt - is sympathiek.
En vlak Buma niet uit. Het CDA staat meer 3 zetels meer achter de VVD en de PVV in één van de peilingen van vandaag.
sws mensen die CNN als bron gebruikenquote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik wou het net opmerken, inderdaad.
Wat een sneue CNN-na-aperij
hij is doodquote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:16 schreef Onnoman het volgende:
ik ga op pim fortuyn stemmen..
gewoon zijn naam op het biljet stemmen en een kruisje voor zetten
Nooit hoop ik, die debiele Baudet hoef ik niet op mijn TVquote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:16 schreef 6star6lord6 het volgende:
Wanneer komt FvD bij Pauw en Jinek?
Dit roepen terwijl Jinek aan tafel zitquote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik wou het net opmerken, inderdaad.
Wat een sneue CNN-na-aperij
nou nou nouquote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nooit hoop ik, die debiele Baudet hoef ik niet op mijn TV
Ik meld mij.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:17 schreef marcodej het volgende:
Iedereen met verstand stemt Omtzigt.
Wat was dat voor rare mention op Twitter trouwens.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:17 schreef marcodej het volgende:
Wie gaat er niet naar debatten omdat er 1 extra partij bij komt? De Pessimist of de Optimist?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 22:59 schreef Nintex het volgende:
En ja hoor, weer dat Rutte spotje.
Wie gaat die problemen oplossen. De joviale mongool die ze mede veroorzaakt heeft of iemand anders.
Die eerste natuurlijk
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Niets van je zojuist hebt opgeschreven klopt.quote:
samen met tupac gewoon op een eiland.quote:
Elke avond zijn minstens twee partijen vertegenwoordigd, dus in een uitzending of 12 zul je de meeste partijen wel zien langskomen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:16 schreef 6star6lord6 het volgende:
Wanneer komt FvD bij Pauw en Jinek?
Gehackt door een belchinees. Iedereen die ik volgde kreeg spam. Sorry.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat was dat voor rare mention op Twitter trouwens.
Haten op deze baas.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Beter dan die Wittemanquote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:16 schreef marcodej het volgende:
Ik vind het duo Jinek en Pauw ook niet heel slecht.
Wat ga je stemmen?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:17 schreef Smoofie het volgende:
Gadverdamme. Pechtold is te PC jegens niet-westersen migranten. Islam is een gevaar.
Maakt niet uit.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:18 schreef marcodej het volgende:
[..]
Gehackt door een belchinees. Iedereen die ik volgde kreeg spam. Sorry.
hear hearquote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:17 schreef marcodej het volgende:
Beste duo is Knevel en vd Brinkquote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:16 schreef marcodej het volgende:
Ik vind het duo Jinek en Pauw ook niet heel slecht.
Denk ik ook. Ik heb al een tijdje zo'n heel raar voorgevoel dat we binnenkort van doen hebben met premier Buma. En dat gevoel is vandaag verder versterkt.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:16 schreef richolio het volgende:
[..]
Het CDA kan wel eens een flinke inhaalslag maken ja. Niet mijn partij verder, maar volgens mij gaan ze het wel goed doen.
Ik ga dat ook doenquote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:17 schreef marcodej het volgende:
Afgrijselijke man, met afstand de engste, glijerigste griezel in politiek Nederland. Grotere hekel aan dan Kuzu, Simons, Roos en Wilders bij elkaarquote:
sinds 2016quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:18 schreef Achterhoker het volgende:
Sinds wanneer is het benoemen van de feiten discrimineren?
Ik kan niet wachten tot de NVU komt.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Elke avond zijn minstens twee partijen vertegenwoordigd, dus in een uitzending of 12 zul je de meeste partijen wel zien langskomen.
Buma maakt een goede kans idd...als er een driestrijd Wilders-Rutte-Buma komt, dan gaat ook centrum-links op hem stemmen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zou Facebook niet geloven.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:17 schreef Joezi het volgende:
CDA heeft ook nog veel griezels, die Mona Keijzer eet baby's las ik op faceboek
Ja lekker scholen gijzelen en treinen kapen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:17 schreef luxerobots het volgende:
Indonesiërs hadden nog een band met Nederland. Voelden zich Nederlanders.
Nu halen we echt van alles binnen.
wacht nog op en factcheck van breitbartquote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik zou Facebook niet geloven.
Ik zou Joezi niet geloven.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik zou Facebook niet geloven.
Ik vond het wel leuk dat ik een keer gementioned werd in een tweet. Bedankt daarvoor.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:18 schreef marcodej het volgende:
[..]
Gehackt door een belchinees. Iedereen die ik volgde kreeg spam. Sorry.
Dat Pechtold te politiek-correct is, is zeker waar.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:17 schreef Smoofie het volgende:
Gadverdamme. Pechtold is te PC jegens niet-westersen migranten. Islam is een gevaar.
Na het Carre-debat is het zo ver.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Buma maakt een goede kans idd...als er een driestrijd Wilders-Rutte-Buma komt, dan gaat ook centrum-links op hem stemmen.
Dan gaan ze helemaal niet meer weg.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:19 schreef tralalala het volgende:
Nederlands leren vanaf dag 1 en alles is opgelost.![]()
gr gr Pechtold
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |