Echt een genot hoe Tweebeeke hem met zoveel finesse aanpakte.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:09 schreef superniger het volgende:
Hebben jullie net ook Kuzu gezien bij Nieuwsuur?
TOPSHOW
Was hij nog nooit bij Tweebeeke geweest? Zij heeft hem wel makkelijk afgemaakt zeg. Ik had bijna medelijden.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:09 schreef superniger het volgende:
TOPSHOW
trump is het hier niet mee eensquote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Een gehandicapte uitlachen is geen topshow
als ik kuzu op tv zie, moet ik weer een nieuwe tv kopenquote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Een gehandicapte uitlachen is geen topshow
Daar doe ik geen uitspraken over.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:09 schreef Joezi het volgende:
Jongen van 17 jaar staat posters te plakken, wordt door man van ongeveer 45 jaar uitgemaakt voor "rechtse kanker populist".
[ afbeelding ]
Ben jij dit fylax?
Even terugkijken zo. Ik keek de Rijdende Rechter, flopshow.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:09 schreef superniger het volgende:
TOPSHOW
Jaquote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:09 schreef superniger het volgende:
TOPSHOW
Mensen zijn slecht geïnformeerd en laten zich snel een mening aanleunen. En zeker in een tijd dat er geen verkiezingen zijn, luisteren mensen graag naar de oppositie, die de onvrede aanwakkert.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:08 schreef luxerobots het volgende:
Waarom is het zo oppervlakkig. Krol vergist zich en verliest zetels. Maar zijn jarenlange praatje over zielige ouderen (die als groep helemaal niet zo zielig zijn), levert kennelijk wel zetels op.
Erg kritisch ja, maar benieuwd of ze zo blijft bij de grote partijen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Marielle Tweebeeke is van een ongekend niveau.
FvD wil directe democratie via bindende referenda. Zolang mensen niet rationeel kunnen kiezen op een pakket is dat rotzooi. Raadgevende referenda primaquote:
relatieproblemen hèquote:
Dat hij 17 is, maakt het natuurlijk neit minder waaquote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:09 schreef Joezi het volgende:
Jongen van 17 jaar staat posters te plakken, wordt door man van ongeveer 45 jaar uitgemaakt voor "rechtse kanker populist".
[ afbeelding ]
Ben jij dit fylax?
Gooi je schoenmoeder ook uit het raamquote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:10 schreef Onnoman het volgende:
[..]
als ik kuzu op tv zie, moet ik weer een nieuwe tv kopen
Nee, maar bedankt voor de tip. Ik zal het later even terugkijken. Er is zo veel te kijken en te lezen, je kunt de hele dag wel achter de computer zitten...quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:09 schreef superniger het volgende:
TOPSHOW
ik gooi je hele verrotte stamboom uit het raamquote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gooi je schoenmoeder ook uit het raam
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat hij 17 is, maakt het natuurlijk neit minder waar
Dat is de enige minpunt van hun. Voor de rest vind ik het een goede partij.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
FvD wil directe democratie via bindende referenda. Zolang mensen niet rationeel kunnen kiezen op een pakket is dat rotzooi. Raadgevende referenda prima
Buma ookquote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:11 schreef richolio het volgende:
Er zijn maar drie politici in Nederland die ik wel MP-waardig vind. Pechtold, Rutte en Asscher. Gewoon redelijk presidentieel.
En dan het liefst Pechtold.
Jinek op de knietjes op de woonboot.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:10 schreef Smoofie het volgende:
Shit, jinek en pauw hebben geneukt. Ik zie het gewoon
Ze neukt met Jort. Jort!quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:10 schreef Smoofie het volgende:
Shit, jinek en pauw hebben geneukt. Ik zie het gewoon
eens!!quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:11 schreef richolio het volgende:
Er zijn maar drie politici in Nederland die ik wel MP-waardig vind. Pechtold, Rutte en Asscher. Gewoon redelijk presidentieel.
En dan het liefst Pechtold.
Alleen als je dat heel lief vraagt.quote:
Jort ervoor, Pauw erachterquote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jinek op de knietjes op de woonboot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |