wat ziet iedereen toch in haar?quote:
Kabinet babyboom 1.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:05 schreef superniger het volgende:
VVD/CDA/VNL/PVV/50+ kabinet incoming
Dan ga ik verhuizen naar Canadaquote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:05 schreef superniger het volgende:
Lekker wijf.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:05 schreef Onnoman het volgende:
[..]
wat ziet iedereen toch in haar?
geef mij maar die NOS chick
Welke die negerin zeker?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:05 schreef Onnoman het volgende:
[..]
wat ziet iedereen toch in haar?
geef mij maar die NOS chick
Ik kan me bijna niet voorstellen dat het volgende kabinet niet de partijen VVD, CDA en D66 bevat.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:05 schreef superniger het volgende:
Eens, maar dat zou ten koste van het ego van Pauw gaan.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:03 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ik vind dat Marielle Tweebeeke naast Pauw had moeten zitten. Fantastische interviewster is dat.
staxquote:
Beste Nederlandse Memequote:
Van de rechtse 4 wel de meest redelijke optie.quote:
Ik heb veel sympathie voor VNL. De partij kwam bij mij (met drie anderen) als gedeeld tweede uit de Kieswijzer.quote:
quote:
FvD hiddegodquote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Van de rechtse 4 wel de meest redelijke optie.
snap niet dat iedereen Roos zo geweldig vindt..quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:08 schreef RensAjacied het volgende:
Ik denk dat dit een avondje Pauw vs Roos wordt.
Een gehandicapte uitlachen is geen topshowquote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:09 schreef superniger het volgende:
Hebben jullie net ook Kuzu gezien bij Nieuwsuur?
TOPSHOW
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |