Beter dan die Wittemanquote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:16 schreef marcodej het volgende:
Ik vind het duo Jinek en Pauw ook niet heel slecht.
Wat ga je stemmen?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:17 schreef Smoofie het volgende:
Gadverdamme. Pechtold is te PC jegens niet-westersen migranten. Islam is een gevaar.
Maakt niet uit.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:18 schreef marcodej het volgende:
[..]
Gehackt door een belchinees. Iedereen die ik volgde kreeg spam. Sorry.
hear hearquote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:17 schreef marcodej het volgende:
Iedereen met verstand stemt Omtzigt.
Beste duo is Knevel en vd Brinkquote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:16 schreef marcodej het volgende:
Ik vind het duo Jinek en Pauw ook niet heel slecht.
Denk ik ook. Ik heb al een tijdje zo'n heel raar voorgevoel dat we binnenkort van doen hebben met premier Buma. En dat gevoel is vandaag verder versterkt.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:16 schreef richolio het volgende:
[..]
Het CDA kan wel eens een flinke inhaalslag maken ja. Niet mijn partij verder, maar volgens mij gaan ze het wel goed doen.
Ik ga dat ook doenquote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:17 schreef marcodej het volgende:
Iedereen met verstand stemt Omtzigt.
Afgrijselijke man, met afstand de engste, glijerigste griezel in politiek Nederland. Grotere hekel aan dan Kuzu, Simons, Roos en Wilders bij elkaarquote:
sinds 2016quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:18 schreef Achterhoker het volgende:
Sinds wanneer is het benoemen van de feiten discrimineren?
Ik kan niet wachten tot de NVU komt.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Elke avond zijn minstens twee partijen vertegenwoordigd, dus in een uitzending of 12 zul je de meeste partijen wel zien langskomen.
Buma maakt een goede kans idd...als er een driestrijd Wilders-Rutte-Buma komt, dan gaat ook centrum-links op hem stemmen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Pechtold wil te graag en komt te belerend over. Dat stoot kiezers af. Rutte - wat je ook van z'n beleid vindt - is sympathiek.
En vlak Buma niet uit. Het CDA staat meer 3 zetels meer achter de VVD en de PVV in één van de peilingen van vandaag.
Ik zou Facebook niet geloven.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:17 schreef Joezi het volgende:
CDA heeft ook nog veel griezels, die Mona Keijzer eet baby's las ik op faceboek
Ja lekker scholen gijzelen en treinen kapen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:17 schreef luxerobots het volgende:
Indonesiërs hadden nog een band met Nederland. Voelden zich Nederlanders.
Nu halen we echt van alles binnen.
wacht nog op en factcheck van breitbartquote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik zou Facebook niet geloven.
Ik zou Joezi niet geloven.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik zou Facebook niet geloven.
Ik vond het wel leuk dat ik een keer gementioned werd in een tweet. Bedankt daarvoor.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:18 schreef marcodej het volgende:
[..]
Gehackt door een belchinees. Iedereen die ik volgde kreeg spam. Sorry.
Dat Pechtold te politiek-correct is, is zeker waar.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:17 schreef Smoofie het volgende:
Gadverdamme. Pechtold is te PC jegens niet-westersen migranten. Islam is een gevaar.
Na het Carre-debat is het zo ver.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Buma maakt een goede kans idd...als er een driestrijd Wilders-Rutte-Buma komt, dan gaat ook centrum-links op hem stemmen.
Dan gaan ze helemaal niet meer weg.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:19 schreef tralalala het volgende:
Nederlands leren vanaf dag 1 en alles is opgelost.![]()
gr gr Pechtold
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |