Nooit hoop ik, die debiele Baudet hoef ik niet op mijn TVquote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:16 schreef 6star6lord6 het volgende:
Wanneer komt FvD bij Pauw en Jinek?
Dit roepen terwijl Jinek aan tafel zitquote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik wou het net opmerken, inderdaad.
Wat een sneue CNN-na-aperij
nou nou nouquote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nooit hoop ik, die debiele Baudet hoef ik niet op mijn TV
Ik meld mij.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:17 schreef marcodej het volgende:
Iedereen met verstand stemt Omtzigt.
Wat was dat voor rare mention op Twitter trouwens.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:17 schreef marcodej het volgende:
Iedereen met verstand stemt Omtzigt.
Wie gaat er niet naar debatten omdat er 1 extra partij bij komt? De Pessimist of de Optimist?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 22:59 schreef Nintex het volgende:
En ja hoor, weer dat Rutte spotje.
Wie gaat die problemen oplossen. De joviale mongool die ze mede veroorzaakt heeft of iemand anders.
Die eerste natuurlijk
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Niets van je zojuist hebt opgeschreven klopt.quote:
samen met tupac gewoon op een eiland.quote:
Elke avond zijn minstens twee partijen vertegenwoordigd, dus in een uitzending of 12 zul je de meeste partijen wel zien langskomen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:16 schreef 6star6lord6 het volgende:
Wanneer komt FvD bij Pauw en Jinek?
Gehackt door een belchinees. Iedereen die ik volgde kreeg spam. Sorry.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat was dat voor rare mention op Twitter trouwens.
Haten op deze baas.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |