Pechtold wil te graag en komt te belerend over. Dat stoot kiezers af. Rutte - wat je ook van z'n beleid vindt - is sympathiek.quote:
Hij klopt niet eensquote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:15 schreef timmmmm het volgende:
Die aftelklok is echt genant. Doe normaal
Misschien in Curacao?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:15 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hij klopt niet eensverkiezingen beginnen niet om 00:00
Ik wou het net opmerken, inderdaad.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:15 schreef timmmmm het volgende:
Die aftelklok is echt genant. Doe normaal
volgens simpele mensen woonachtig in NL bestaan er geen illegalenquote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Meer niet ingeschreven gok ik zo. Was er niet iets met illegale en de bijlmerramp? Ach we gaan te ver.
Het CDA kan wel eens een flinke inhaalslag maken ja. Niet mijn partij verder, maar volgens mij gaan ze het wel goed doen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Pechtold wil te graag en komt te belerend over. Dat stoot kiezers af. Rutte - wat je ook van z'n beleid vindt - is sympathiek.
En vlak Buma niet uit. Het CDA staat meer 3 zetels meer achter de VVD en de PVV in één van de peilingen van vandaag.
Buma gaat het gewoon redden. PVV stort in en op een mooie verkiezingsdag gaat de oudere CDA kiezer ook massaal naar de stembus.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Pechtold wil te graag en komt te belerend over. Dat stoot kiezers af. Rutte - wat je ook van z'n beleid vindt - is sympathiek.
En vlak Buma niet uit. Het CDA staat meer 3 zetels meer achter de VVD en de PVV in één van de peilingen van vandaag.
sws mensen die CNN als bron gebruikenquote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik wou het net opmerken, inderdaad.
Wat een sneue CNN-na-aperij
hij is doodquote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:16 schreef Onnoman het volgende:
ik ga op pim fortuyn stemmen..
gewoon zijn naam op het biljet stemmen en een kruisje voor zetten
Nooit hoop ik, die debiele Baudet hoef ik niet op mijn TVquote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:16 schreef 6star6lord6 het volgende:
Wanneer komt FvD bij Pauw en Jinek?
Dit roepen terwijl Jinek aan tafel zitquote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik wou het net opmerken, inderdaad.
Wat een sneue CNN-na-aperij
nou nou nouquote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nooit hoop ik, die debiele Baudet hoef ik niet op mijn TV
Ik meld mij.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:17 schreef marcodej het volgende:
Iedereen met verstand stemt Omtzigt.
Wat was dat voor rare mention op Twitter trouwens.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:17 schreef marcodej het volgende:
Iedereen met verstand stemt Omtzigt.
Wie gaat er niet naar debatten omdat er 1 extra partij bij komt? De Pessimist of de Optimist?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 22:59 schreef Nintex het volgende:
En ja hoor, weer dat Rutte spotje.
Wie gaat die problemen oplossen. De joviale mongool die ze mede veroorzaakt heeft of iemand anders.
Die eerste natuurlijk
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nooit hoop ik, die debiele Baudet hoef ik niet op mijn TV
Niets van je zojuist hebt opgeschreven klopt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |