Was net matig met zijn Hema verhaal en het verdoezelen van cijfers.quote:
Sorry hoor als je nog niet doorhebt wat er fout is aan politiek correctheid dan heb je echt onder een steen geleefd de afgelopen decennia.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:21 schreef richolio het volgende:
Ik kwam hier voor Jort.
[..]
Maar sinds wanneer is politiek-correct zijn een slecht iets geworden? Een beetje fatsoen en samenzijn kunnen we wel weer gebruiken in dit land denk ik.
Dat betekent overigens niet dat je niet de waarheid kan spreken. Die twee staan niet gelijk aan elkaar imo
en jinek stinkt uit haar bekquote:
Uhmm... ik bedoelde de baas van de HEMA, sorry.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:22 schreef luxerobots het volgende:
[..]
De baas van D66 gaat langs bij Pechtold.
Nogal logisch.
post gewoon in VBL scquote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Even geen voetbal voor mij, beetje basketbal volgen denk
Baudet en Hiddemaquote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:22 schreef RensAjacied het volgende:
Jan Roos is minder goed in debatteren dan Baudet.
Roos is wel wat authentieker.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:22 schreef RensAjacied het volgende:
jinek is ziekjesquote:
Baudet is het debat met confederates in de states en Vlaamse neo-Nazi's gewend.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:22 schreef RensAjacied het volgende:
Ik zeg eerlijk Rens, Baudet had mij wel goed verrast bij het lagerhuis.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:22 schreef RensAjacied het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |