het lukt hem niet.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:26 schreef Heufd het volgende:
Probeer je hier maar eens onderuit te lullen.
Hij heeft een dochtertje, maar dat zegt niet alles natuurlijk.quote:
zeg jij als communistquote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:29 schreef richolio het volgende:
Oh man, heerlijk dit. Goede televisie
GeenStijl is mad.twitter:Pritt twitterde op dinsdag 28-02-2017 om 23:28:39lol, Eva Kutjinek bezorgt VNL zetels reageer retweet
Lekker met z'n allen op Roos, nou nou wat volwassen objectiviteit is hier ver te zoeken.quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:30 schreef napoleonfour het volgende:
Leuk programma dat Roast of Jan Roos
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:30 schreef RensAjacied het volgende:
Forum van Democratie krijgt zetels erbij. VNL bestaat na vanavond niet meer.
Dat was wel een erg makkelijk applausjequote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Schot voor open doel van pechgod
Hij begint zelf over de objectiviteit van Jinek. Dan gaan ze met gestrekt been terug. Moet je dan niet gaan janken dat ze ineens allemaal tegen Roos zijnquote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:30 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Lekker met z'n allen op Roos, nou nou wat volwassen objectiviteit is hier ver te zoeken.
Dat kun je gerust zeggen... - De manier waarop Roemer in 2012 bij DWDD werd aangepakt is er niks bij.quote:
Hij kan zich toch verweren? Maar het lukt hem niet. Hij wordt hier, terecht, kritisch bevraagd.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:30 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Lekker met z'n allen op Roos, nou nou wat volwassen objectiviteit is hier ver te zoeken.
twitter:LavieJanRoos twitterde op zondag 02-11-2014 om 18:55:35@Ambitionz_nl Ik ben cum laude afgestuurd journalist, win waarschijnlijk gouden radioring voor mijn programma, heb een Loohuis, 3 kinderen.. reageer retweet
Ja, dat kan -ie wel. Ik zou willen dat -ie eens met hetzelfde toontje over slecht-geïntegreerde moslims sprak.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |