ISDN?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:26 schreef JanCees het volgende:
ik heb echt kanker internet
eigenlijk alleen filmpjes
niks buffert
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Beter dan systeem dat er nu is.
wanneer?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:24 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
JC, ik was zelf ff weg, maar ik las ff terug en zag dat je een ban van hier tot gunter had. Was je weer stout geweest?
Lekker plaatje..quote:
Wat is er mis met een versimpeling van het sociale zorgstelsel, als je dat waanidee toch wil behouden?quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:27 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Lekker plaatje..
Hier word ik ook kalm van.
Ik meende dat je onlangs tot en met afgelopen zaterdag geband was, maar in ieder geval je meeste recente.quote:
was 3 dagenquote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:29 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik meende dat je onlangs tot en met afgelopen zaterdag geband was, maar in ieder geval je meeste recente.
Ja erg is dat, betaal je godverdomme gewoon belastinggeld voor. Dekker tegen de muur.quote:
Ik eet nu magere kwark.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti.
Nog steeds niet? morgen maar eens bellen met de gemeente denk ik zo?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hebben jullie trouwens al een stemkaart/pas ontvangen? Ik nog niet.
Ik welquote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
agvquote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Al een tijdje ja.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Speel je dit zelf in?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:33 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ook lekker...
Hier eigen werk:
https://soundcloud.com/rudi-g-461353521/lekkerderdanalc1
Net uitgelegd . Het is onbetaalbaar. En tevens immoreel.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat is er mis met een versimpeling van het sociale zorgstelsel, als je dat waanidee toch wil behouden?
Rijst, boulange met aardappel, spitskool en kerrie kip. Surinaamse pot..quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het is juist totaal niet onbetaalbaar, en veel minder immoreel dan een uitkerings/subsidie systeem.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Net uitgelegd . Het is onbetaalbaar. En tevens immoreel.
Macaroni.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Spinnenkop met spruitjesquote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:38 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Nee sampletje. Is wel meer dan 10 jaar geleden. Zat destijds vaak in de nacht te prutsen.
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is juist totaal niet onbetaalbaar, en veel minder immoreel dan een uitkerings/subsidie systeem.
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 15:09 schreef Happel het volgende:
[..]
Ga je nou serieus op Elan in? Je bent niet goed
Ja ik bel morgen eventjes.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:35 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nog steeds niet? morgen maar eens bellen met de gemeente denk ik zo?
Hier nog zo'n creatie van diep in de nacht. Hopelijk wordt JC niet boos, want ik had een sampletje geleend van Andre.quote:
Misschien is dit de manier van de gemeente Enschede om een censuskiesrecht te stimuleren lolquote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ja ik bel morgen eventjes.
Is wel onbetaalbaar vriend. Tegenlicht heeft ooit in een aflevering alle mogelijke rekenmodellen tegenover elkaar gezet.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is juist totaal niet onbetaalbaar, en veel minder immoreel dan een uitkerings/subsidie systeem.
Misschien vinden ze jouw stem niet relevant.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ja ik bel morgen eventjes.
Alle mogelijkje rekenmodellen in het huidige systeem ja.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:41 schreef Elan het volgende:
Tegenlicht heeft ooit in een aflevering alle mogelijke rekenmodellen tegenover elkaar gezet.
Ben jij in een vat zuur gelegd bij je geboorte?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien vinden ze jouw stem niet relevant.
Hadden ze toen ook een rekenmodel waarbij je vanaf een bepaald vermogen werd uitgesloten? Dat wordt het al een stukje goedkoper.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Is wel onbetaalbaar vriend. Tegenlicht heeft ooit in een aflevering alle mogelijke rekenmodellen tegenover elkaar gezet.
Dan is het systeem echt enorm kut.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:43 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Hadden ze toen ook een rekenmodel waarbij je vanaf een bepaald vermogen werd uitgesloten? Dat wordt het al een stukje goedkoper.
Ik maakte een grapje.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ben jij in een vat zuur gelegd bij je geboorte?
Waarom ben je hier niet mee doorgegaan?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:41 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Hier nog zo'n creatie van diep in de nacht. Hopelijk wordt JC niet boos, want ik had een sampletje geleend van Andre.
https://soundcloud.com/rudi-g-461353521/4a-1
Probleem zit hem totaal niet in het sociale stelsel maar in het feit dat wij 800.000 Arbeidsongeschikten als "normaal" zijn gaan beschouwen. Weet je best.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Alle mogelijkje rekenmodellen in het huidige systeem ja.
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:43 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Hadden ze toen ook een rekenmodel waarbij je vanaf een bepaald vermogen werd uitgesloten? Dat wordt het al een stukje goedkoper.
Dat zal in strijd zijn met het gelijkheidsbeginsel, als men het aan zal geven als een algemene voorziening. Die rechtszaak zal de overheid 100% verliezen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:43 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Er zijn voor die 80k ook helemaal geen banen, nu niet, nooit niet. Waarom denk je dat de overheid mensen richting hbo/wo aan het duwen zijn?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Probleem zit hem totaal niet in het sociale stelsel maar in het feit dat wij 800.000 Arbeidsongeschikten als "normaal" zijn gaan beschouwen. Weet je best.
Waar de overheid belang bij heeft om dat zo te houden.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Probleem zit hem totaal niet in het sociale stelsel maar in het feit dat wij 800.000 Arbeidsongeschikten als "normaal" zijn gaan beschouwen. Weet je best.
Leuke anekdote.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:47 schreef opperkleurder het volgende:
Eerste dag op kantoor na 3 weken verliep iets anders dan ik had gedacht met 2 afspraken die ik pas vanmorgen te horen kreeg.
Absoluut.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wil je nog een anekdote horen?
Nee, als jij in een goede bui bent dan wil je dat graag horen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haha, je had een 'nee' verwacht he?
Maar ik vond het oprecht een hele leuke anekdote.
De plottwists.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee, als jij in een goede bui bent dan wil je dat graag horen.
Wat vond je er precies zo leuk aan? Dan kan ik daar in het vervolg rekening mee houden.
Zijn meer de werkgevers die dat doen toch, maar vertel?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:47 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Er zijn voor die 80k ook helemaal geen banen, nu niet, nooit niet. Waarom denk je dat de overheid mensen richting hbo/wo aan het duwen zijn?
Ik kan het wel verder toelichten als je wilt.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
De plottwists.
Dat je eerst iets dacht en toen opeens geconfronteerd werd met iets dat je niet had verwacht.
Daar kan ik echt zo van genieten.
Als ik zeg dat ik dat graag wil, ga je da niet zeggen "Dan heb je pech" ?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:52 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik kan het wel verder toelichten als je wilt.
Nee tuurlijk niet, je moet je grappen niet te vaak herhalen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als ik zeg dat ik dat graag wil, ga je da niet zeggen "Dan heb je pech" ?
Ben je er al uit wie jou gaat spelen in de film?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet, je moet je grappen niet te vaak herhalen.
Ik stond te wachten op de tram toen mijn collega stuurde of ik haar kon vervangen bij een overleg om 10 uur. Bleek het overleg 3 uur te duren en ik moest ook pitchen en een deel van het overleg faciliteren.
Ik besef dat dit smullen moet zijn voor iemand die houdt van onverwachte plottwists. Ik overweeg daarom ook mijn verhaal van deze dag te verkopen aan een filmproducent.
Omdat het overgrote deel van de mbo banen toch verdwijnen door automatisering of verplaatsen van de werkplek. Om nog enigszins te kunnen concurreren met het buitenland doen ze dit soort dingen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Zijn meer de werkgevers die dat doen toch, maar vertel?
Nee, maar dat is ook niet aan mij.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben je er al uit wie jou gaat spelen in de film?
jim carrey, die is vaak net zo grappig als Opper.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben je er al uit wie jou gaat spelen in de film?
Ik weet van jou toevallig dat je echt heel hard kunt lachen om Jim Carrey.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:00 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
jim carrey, die is vaak net zo grappig als Opper.
Bornequote:
Daarom zeg ik het toch ookquote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:01 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik weet van jou toevallig dat je echt heel hard kunt lachen om Jim Carrey.
Mensen zouden ook kunnen denken dat je het sarcastisch zou bedoelen. De meningen over meneer Carrey verschillen namelijk nogal.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:04 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Daarom zeg ik het toch ook [ afbeelding ]
2 weken terug al.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dit klopt wel, al komen er ook veel nieuwe banen bij in bijvoorbeeld Biobased Economy en ICT. De vraag is of mensen die nu onterecht in een arbeidsongeschiktheidsuitkering zitten een dergelijk niveau aankunnen. Ik denk een gedeelte van die mensen zeker. Er moeten alleen al in de WIA momenteel 150k mensen herkeurd worden. Die mogelijk gewoon kunnen werken.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:57 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Omdat het overgrote deel van de mbo banen toch verdwijnen door automatisering of verplaatsen van de werkplek. Om nog enigszins te kunnen concurreren met het buitenland doen ze dit soort dingen.
mwoahquote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:57 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Omdat het overgrote deel van de mbo banen toch verdwijnen door automatisering of verplaatsen van de werkplek. Om nog enigszins te kunnen concurreren met het buitenland doen ze dit soort dingen.
deze opmerking is achterlijk in alle mogelijke wegenquote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ze hadden hem jou beter niet kunnen sturen. Piraten
Het is opperkleurder. Wat verwacht je.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:08 schreef Adames het volgende:
[..]
deze opmerking is achterlijk in alle mogelijke wegen
Dank voor deze kwalificatiequote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:08 schreef Adames het volgende:
[..]
Nog een aanhanger van de piratenpartij gespotquote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:08 schreef Adames het volgende:
[..]
niet meerquote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nog een aanhanger van de piratenpartij gespot
Ik heb er zelfs 1 extra gekregen van de vorige bewoner die hier al jaren niet meer woontquote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ze hadden hem jou beter niet kunnen sturen. Piraten
Naar wie gaat je stem dan?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:12 schreef Adames het volgende:
[..]
niet meer
ik heb ancilla dood laten gaan bij mijn kamergotchi
vind het nu moreel verwerpelijk om toch op haar te stemmen
Gelukkig kun je daar toch niks mee zonder machtiging.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb er zelfs 1 extra gekregen van de vorige bewoner die hier al jaren niet meer woont
:squote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:04 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Daarom zeg ik het toch ook [ afbeelding ]
Er gaat genoeg fout en onschuldig en schattig als ik ben laten ze mij vast doorlopen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:14 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Gelukkig kun je daar toch niks mee zonder machtiging.
Jouw pa is een verstandige man.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:15 schreef GGMM het volgende:
Toen m'n pa met vakantie was wilde hij dat ik voor hem stemde met een machtiging. Voor het CDA.
Toen heb ik ook namens hem op de Piratenpartij gestemd
Niet echt, anders had hij mij niet gemachtigd.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jouw pa is een verstandige man.
Met een beetje pech kom je in de gevangenis vanwege stemfraude.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Er gaat genoeg fout en onschuldig en schattig als ik ben laten ze mij vast doorlopen.
Kutkolere.. Wat een badboy ben je toch ook..quote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:15 schreef GGMM het volgende:
Toen m'n pa met vakantie was wilde hij dat ik voor hem stemde met een machtiging. Voor het CDA.
Toen heb ik ook namens hem op de Piratenpartij gestemd
Hij heeft alle vertrouwen in jou. Helaas beschaam jij dat (keer op keer).quote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet echt, anders had hij mij niet gemachtigd.
Ach.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Met een beetje pech kom je in de gevangenis vanwege stemfraude.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |