ISDN?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:26 schreef JanCees het volgende:
ik heb echt kanker internet
eigenlijk alleen filmpjes
niks buffert
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Beter dan systeem dat er nu is.
wanneer?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:24 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
JC, ik was zelf ff weg, maar ik las ff terug en zag dat je een ban van hier tot gunter had. Was je weer stout geweest?
Lekker plaatje..quote:
Wat is er mis met een versimpeling van het sociale zorgstelsel, als je dat waanidee toch wil behouden?quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:27 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Lekker plaatje..
Hier word ik ook kalm van.
Ik meende dat je onlangs tot en met afgelopen zaterdag geband was, maar in ieder geval je meeste recente.quote:
was 3 dagenquote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:29 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik meende dat je onlangs tot en met afgelopen zaterdag geband was, maar in ieder geval je meeste recente.
Ja erg is dat, betaal je godverdomme gewoon belastinggeld voor. Dekker tegen de muur.quote:
Ik eet nu magere kwark.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti.
Nog steeds niet? morgen maar eens bellen met de gemeente denk ik zo?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hebben jullie trouwens al een stemkaart/pas ontvangen? Ik nog niet.
Ik welquote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hebben jullie trouwens al een stemkaart/pas ontvangen? Ik nog niet.
agvquote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |