Bornequote:
Daarom zeg ik het toch ookquote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:01 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik weet van jou toevallig dat je echt heel hard kunt lachen om Jim Carrey.
Mensen zouden ook kunnen denken dat je het sarcastisch zou bedoelen. De meningen over meneer Carrey verschillen namelijk nogal.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:04 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Daarom zeg ik het toch ook [ afbeelding ]
2 weken terug al.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hebben jullie trouwens al een stemkaart/pas ontvangen? Ik nog niet.
Dit klopt wel, al komen er ook veel nieuwe banen bij in bijvoorbeeld Biobased Economy en ICT. De vraag is of mensen die nu onterecht in een arbeidsongeschiktheidsuitkering zitten een dergelijk niveau aankunnen. Ik denk een gedeelte van die mensen zeker. Er moeten alleen al in de WIA momenteel 150k mensen herkeurd worden. Die mogelijk gewoon kunnen werken.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:57 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Omdat het overgrote deel van de mbo banen toch verdwijnen door automatisering of verplaatsen van de werkplek. Om nog enigszins te kunnen concurreren met het buitenland doen ze dit soort dingen.
mwoahquote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:57 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Omdat het overgrote deel van de mbo banen toch verdwijnen door automatisering of verplaatsen van de werkplek. Om nog enigszins te kunnen concurreren met het buitenland doen ze dit soort dingen.
deze opmerking is achterlijk in alle mogelijke wegenquote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ze hadden hem jou beter niet kunnen sturen. Piraten
Het is opperkleurder. Wat verwacht je.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:08 schreef Adames het volgende:
[..]
deze opmerking is achterlijk in alle mogelijke wegen
Dank voor deze kwalificatiequote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:08 schreef Adames het volgende:
[..]
Nog een aanhanger van de piratenpartij gespotquote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:08 schreef Adames het volgende:
[..]
niet meerquote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nog een aanhanger van de piratenpartij gespot
Ik heb er zelfs 1 extra gekregen van de vorige bewoner die hier al jaren niet meer woontquote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ze hadden hem jou beter niet kunnen sturen. Piraten
Naar wie gaat je stem dan?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:12 schreef Adames het volgende:
[..]
niet meer
ik heb ancilla dood laten gaan bij mijn kamergotchi
vind het nu moreel verwerpelijk om toch op haar te stemmen
Gelukkig kun je daar toch niks mee zonder machtiging.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb er zelfs 1 extra gekregen van de vorige bewoner die hier al jaren niet meer woont
:squote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:04 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Daarom zeg ik het toch ook [ afbeelding ]
Er gaat genoeg fout en onschuldig en schattig als ik ben laten ze mij vast doorlopen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:14 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Gelukkig kun je daar toch niks mee zonder machtiging.
Jouw pa is een verstandige man.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:15 schreef GGMM het volgende:
Toen m'n pa met vakantie was wilde hij dat ik voor hem stemde met een machtiging. Voor het CDA.
Toen heb ik ook namens hem op de Piratenpartij gestemd
Niet echt, anders had hij mij niet gemachtigd.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jouw pa is een verstandige man.
Met een beetje pech kom je in de gevangenis vanwege stemfraude.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Er gaat genoeg fout en onschuldig en schattig als ik ben laten ze mij vast doorlopen.
Kutkolere.. Wat een badboy ben je toch ook..quote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:15 schreef GGMM het volgende:
Toen m'n pa met vakantie was wilde hij dat ik voor hem stemde met een machtiging. Voor het CDA.
Toen heb ik ook namens hem op de Piratenpartij gestemd
Hij heeft alle vertrouwen in jou. Helaas beschaam jij dat (keer op keer).quote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet echt, anders had hij mij niet gemachtigd.
Ach.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Met een beetje pech kom je in de gevangenis vanwege stemfraude.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |