Ik zie het gewoon als turnen, maar misschien ben ik gewoon minder star met het taboe op blote buiken.quote:
Dat is echt behoorlijk ouderwets gedachtegoed.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 10:36 schreef LXIV het volgende:
Nee. Ik ben heel ouderwets. Ik zou haar bijvoorbeeld ook niet in een bordeel laten werken.
Jazeker. Is hetzelfde als turnen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 10:34 schreef lulopdrumstel het volgende:
Het valt me op dat steeds meer meiden van nog geen 10 jaar op paaldansen gaan. Wat vinden jullie ervan? Zou jullie dochter op paaldansen mogen?
Is dat voor extra grip ofzo?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 10:56 schreef LurkJeRot het volgende:
Die van mij en haar moeder hebben ook bijpassende paaldansschoenen, met zo'n perspex zool.
Als ze 16 is, mag ze dat zelf weten. Met 10 jaar... hebben wij daar ook nog wat in te brengen. Ga dan maar gewoon turnen, of tennissen,.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 10:52 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Jazeker. Is hetzelfde als turnen.
Alleen zijn het weer de 'volwassenen' die hier iets vies in zien.
Met dien verstande dat zo'n kind het zelf wil.
Het lijkt mij in ieder geval gezonder voor de fysiek dan balletdansen.
Maar het is toch iets seksueels?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 11:01 schreef Stormqueen het volgende:
voor mannen is het denk ik toch lastiger om het niet als iets seksueels te zien.
Dan mag ze even op jouw paal dansen?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 11:04 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Maar het is toch iets seksueels?
Als ik een vrouw zie paaldansen, dan komen er allemaal oerinstincten bij mij naar boven.
voor mannen dus wel. Voor de vrouw in kwestie is het een behoorlijke krachtsportquote:Op dinsdag 28 februari 2017 11:04 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Als ik een vrouw zie paaldansen, dan komen er allemaal oerinstincten bij mij naar boven.
Precies, of er op zitten mag ook wel.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 11:05 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dan mag ze even op jouw paal dansen?
Ja dat geloof ik wel ja.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 11:05 schreef Stormqueen het volgende:
Voor de vrouw in kwestie is het een behoorlijke krachtsport
Ja en? En als je tienjarige meisjes ziet paaldansen, zie je dat dan ook? Dan ben jij toch het probleem en niet het meisje?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 11:04 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Nee dan heb ik dat natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 11:09 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ja en? En als je tienjarige meisjes ziet paaldansen, zie je dat dan ook? Dan ben jij toch het probleem en niet het meisje?
Je krijgt er behoorlijk mooie benen en billen van..quote:Op dinsdag 28 februari 2017 11:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
voor mannen dus wel. Voor de vrouw in kwestie is het een behoorlijke krachtsport
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 10:36 schreef LXIV het volgende:
Nee. Ik ben heel ouderwets. Ik zou haar bijvoorbeeld ook niet in een bordeel laten werken.
En dat bedoel ik dus. Paaldansen is seks in jouw ogen, jij maakt het iets ranzigs, terwijl het niet zo veel verschilt van turnen of tennissen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 11:10 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Nee dan heb ik dat natuurlijk niet.![]()
Vanaf 14, wordt het een ander verhaal.
Je kunt in een bordeel werken ook wel "sport" gaan noemen, het blijft een hoerenkast en geen sportschool.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 11:01 schreef Stormqueen het volgende:
Als mijn dochter daar motorisch toe in staat blijkt zal ik het alleen maar aanmoedigen
Maar m'n man zou daar vast meer moeite mee hebben, voor mannen is het denk ik toch lastiger om het niet als iets seksueels te zien.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |