Al een tijdje ja.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hebben jullie trouwens al een stemkaart/pas ontvangen? Ik nog niet.
Speel je dit zelf in?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:33 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ook lekker...
Hier eigen werk:
https://soundcloud.com/rudi-g-461353521/lekkerderdanalc1
Net uitgelegd . Het is onbetaalbaar. En tevens immoreel.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat is er mis met een versimpeling van het sociale zorgstelsel, als je dat waanidee toch wil behouden?
Rijst, boulange met aardappel, spitskool en kerrie kip. Surinaamse pot..quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti.
Het is juist totaal niet onbetaalbaar, en veel minder immoreel dan een uitkerings/subsidie systeem.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Net uitgelegd . Het is onbetaalbaar. En tevens immoreel.
Macaroni.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Spinnenkop met spruitjesquote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:38 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Nee sampletje. Is wel meer dan 10 jaar geleden. Zat destijds vaak in de nacht te prutsen.
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is juist totaal niet onbetaalbaar, en veel minder immoreel dan een uitkerings/subsidie systeem.
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 15:09 schreef Happel het volgende:
[..]
Ga je nou serieus op Elan in? Je bent niet goed
Ja ik bel morgen eventjes.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:35 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nog steeds niet? morgen maar eens bellen met de gemeente denk ik zo?
Hier nog zo'n creatie van diep in de nacht. Hopelijk wordt JC niet boos, want ik had een sampletje geleend van Andre.quote:
Misschien is dit de manier van de gemeente Enschede om een censuskiesrecht te stimuleren lolquote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ja ik bel morgen eventjes.
Is wel onbetaalbaar vriend. Tegenlicht heeft ooit in een aflevering alle mogelijke rekenmodellen tegenover elkaar gezet.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is juist totaal niet onbetaalbaar, en veel minder immoreel dan een uitkerings/subsidie systeem.
Misschien vinden ze jouw stem niet relevant.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ja ik bel morgen eventjes.
Alle mogelijkje rekenmodellen in het huidige systeem ja.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:41 schreef Elan het volgende:
Tegenlicht heeft ooit in een aflevering alle mogelijke rekenmodellen tegenover elkaar gezet.
Ben jij in een vat zuur gelegd bij je geboorte?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien vinden ze jouw stem niet relevant.
Hadden ze toen ook een rekenmodel waarbij je vanaf een bepaald vermogen werd uitgesloten? Dat wordt het al een stukje goedkoper.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Is wel onbetaalbaar vriend. Tegenlicht heeft ooit in een aflevering alle mogelijke rekenmodellen tegenover elkaar gezet.
Dan is het systeem echt enorm kut.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:43 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Hadden ze toen ook een rekenmodel waarbij je vanaf een bepaald vermogen werd uitgesloten? Dat wordt het al een stukje goedkoper.
Ik maakte een grapje.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ben jij in een vat zuur gelegd bij je geboorte?
Waarom ben je hier niet mee doorgegaan?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:41 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Hier nog zo'n creatie van diep in de nacht. Hopelijk wordt JC niet boos, want ik had een sampletje geleend van Andre.
https://soundcloud.com/rudi-g-461353521/4a-1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |