Zo te zien komt er een speciaal homo-executieplatform op.quote:Op zondag 26 februari 2017 11:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Sow. Duurt wel even dan voordat hun homo's de grond koppen.
quote:Op zondag 26 februari 2017 11:17 schreef Kaas- het volgende: [..] Ik ben aardig zeker van wel, want toen ik hem per dm beschreef hoe de man op m'n foto eruit zag en waar hij zat etc. wilde hij ontzettend graag de foto's zien om te kunnen beoordelen of het echt zo is en veranderde hij direct van toon. Minuutje voor die uitleg schold hij me nog uit, minuutje erna ineens vriendelijk en jolig want we hebben geen problemen met elkaar en zo. De foto's die hij die dag in CUL postte zijn in dat geval bewezen onzin.
Ik denk niet dat ik die ga plaatsen. Hoewel ik hem een ontzettende mongool vind die dagelijks liegt op fok en altijd heel vervelend foto's plaatst van mensen die daar totaal niet om gevraagd hebben, vind ik het ook weer niet zo netjes om hem zelf dan maar online te smijten. Ik geniet er al van hoe spastisch hij hier per dm op reageert.quote:Op zondag 26 februari 2017 11:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik hou me uiteraard ook aanbevolen voor de foto's (net als half FOK!)
Spastische dms omdat hij wel die baardmans is?quote:Op zondag 26 februari 2017 11:24 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik die ga plaatsen. Hoewel ik hem een ontzettende mongool vind die dagelijks liegt op fok en altijd heel vervelend foto's plaatst van mensen die daar totaal niet om gevraagd hebben, vind ik het ook weer niet zo netjes om hem zelf dan maar online te smijten. Ik geniet er al van hoe spastisch hij hier per dm op reageert.
Je hoeft m ook niet te plaatsen, een DM is ook goedquote:Op zondag 26 februari 2017 11:24 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik die ga plaatsen. Hoewel ik hem een ontzettende mongool vind die dagelijks liegt op fok en altijd heel vervelend foto's plaatst van mensen die daar totaal niet om gevraagd hebben, vind ik het ook weer niet zo netjes om hem zelf dan maar online te smijten. Ik geniet er al van hoe spastisch hij hier per dm op reageert.
quote:Op zondag 26 februari 2017 11:25 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Deze deuk in onze vriendschap zal niet zomaar gerepareerd kunnen worden.
Christenen zijn echte kosmopolieten en dus eigenlijk D66'ers.quote:Op zondag 26 februari 2017 11:24 schreef Leandra het volgende:
De SGP heeft de prioriteiten ook lekker op een rijtje, want Israël is idd een top drie onderwerp voor een NL partij
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uhuh.quote:Op zondag 26 februari 2017 11:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Spastische dms omdat hij wel die baardmans is?
Als we weer een POL-meet hebben gaat m'n telefoon wel even de tafel rond.quote:Op zondag 26 februari 2017 11:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je hoeft m ook niet te plaatsen, een DM is ook goed
Oké, zal het een plekje proberen te geven.quote:Op zondag 26 februari 2017 11:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Sorry heb altijd al wat sympathie voor Ajax gehad
Pff wat een afgangquote:Op zondag 26 februari 2017 11:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hee PaxDe Trots was niet best gister hey
Deceptie ditquote:Op zondag 26 februari 2017 11:24 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het maakt Kaas iig al 100 keer fatsoenlijker dan Iwanius zelf, want die vindt het geen enkel probleem om mensen ongevraagd online te gooien.quote:
Goed zo. Dat iemand een eikel is betekent niet dat je zelf ook een eikel moet zijn.quote:Op zondag 26 februari 2017 11:24 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Daar ben ik het volledig mee eens hoorquote:Op zondag 26 februari 2017 11:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het maakt Kaas iig al 100 keer fatsoenlijker dan Iwanius zelf, want die vindt het geen enkel probleem om mensen ongevraagd online te gooien.
Ja, best wel verwend de laatste jarenquote:Op zondag 26 februari 2017 11:31 schreef Kaas- het volgende:
De FC heeft wel tien topjaren achter de rug. Een prijs gewonnen, Europees voetbal en op één seizoen na gewoon elk seizoen 5e, 6e, 7e of 8e.
Is anders een uitstekend thema om doorgeschoten progressieven mee te trollen.quote:Op zondag 26 februari 2017 11:24 schreef Leandra het volgende:
De SGP heeft de prioriteiten ook lekker op een rijtje, want Israël is idd een top drie onderwerp voor een NL partij
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik hoop dat het weer spannend wordt. Als PSV deze wedstrijd wint, dan wordt Ajax - Fey in april de kampioenspot. Is toch leuk.quote:
Ik ken het gevoel ja. Wij verliezen ook altijd lullig van Utrecht. Maar ik vind Faber ook geen goede coach.quote:Op zondag 26 februari 2017 11:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Pff wat een afgang
Echt matig allemaal dit jaar
Als je dit soort dingen zo hoog op je lijst gaat zetten ontbreekt het je gewoon aan echte standpunten, of je probeert je echte standpunten daarmee te verdoezelen.quote:Op zondag 26 februari 2017 11:34 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Is anders een uitstekend thema om doorgeschoten progressieven mee te trollen.
Helaas wel echt zo. Hopelijk eindigen ze gewoon nog 9e, wat prima mogelijk is en voor een matig seizoen dan weer best oké zou zijn, en is het komend seizoen dan weer als vanouds.quote:Op zondag 26 februari 2017 11:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja, best wel verwend de laatste jaren
En zo zonder Rusnak mag je al helemaal niks meer verwachten natuurlijk
Nee, Feijenoord moet gewoon zo snel mogelijk kampioen worden.quote:Op zondag 26 februari 2017 11:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik hoop dat het weer spannend wordt. Als PSV deze wedstrijd wint, dan wordt Ajax - Fey in april de kampioenspot. Is toch leuk.
En aangezien Twente is uitgesloten van Europees voetbal en Vitesse en AZ nog in de beker zitten is er een goede kans dat ook de nummer 9 play-offs mag spelen. Toch nog een beloninkje aan het einde.quote:Op zondag 26 februari 2017 11:35 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Helaas wel echt zo. Hopelijk eindigen ze gewoon nog 9e, wat prima mogelijk is en voor een matig seizoen dan weer best oké zou zijn, en is het komend seizoen dan weer als vanouds.
Dit is gewoon een leuk statement van je, maar heeft verder niet zoveel met de waarheid van doen.quote:Op zondag 26 februari 2017 11:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je dit soort dingen zo hoog op je lijst gaat zetten ontbreekt het je gewoon aan echte standpunten, of je probeert je echte standpunten daarmee te verdoezelen.
Hij deed het met NEC wel leuk maar dit seizoen is het allemaal net nietquote:Op zondag 26 februari 2017 11:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel ja. Wij verliezen ook altijd lullig van Utrecht. Maar ik vind Faber ook geen goede coach.
Kom je het dan vieren Kowloon?quote:Op zondag 26 februari 2017 11:36 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Nee, Feijenoord moet gewoon zo snel mogelijk kampioen worden.
Ben je eigenlijk ook echt zenuwachtig voor vanmiddag?quote:Op zondag 26 februari 2017 11:35 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Helaas wel echt zo. Hopelijk eindigen ze gewoon nog 9e, wat prima mogelijk is en voor een matig seizoen dan weer best oké zou zijn, en is het komend seizoen dan weer als vanouds.
Ze moeten gewoon elk jaar de top-3 afvaardigen en de rest niet. Sta je daar met je 11 tegendoelpunten in twee wedstrijdjes.quote:Op zondag 26 februari 2017 11:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
En aangezien Twente is uitgesloten van Europees voetbal en Vitesse en AZ nog in de beker zitten is er een goede kans dat ook de nummer 9 play-offs mag spelen. Toch nog een beloninkje aan het einde.
Ja best wel. Ik ga vanmiddag ook niet FOK!ken, want trollercopter Erik zal me wel de uitslag dm'en als hij eraan denkt.quote:Op zondag 26 februari 2017 11:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ben je eigenlijk ook echt zenuwachtig voor vanmiddag?
Ik denk niet dat de argumentatie is, heb gewoon de indruk dat de SGP het een belangrijk thema vindt want het staat er echt bij elke verkiezing weer in. Misschien vanwege het belang in de bijbel van het gebied?quote:Op zondag 26 februari 2017 11:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je dit soort dingen zo hoog op je lijst gaat zetten ontbreekt het je gewoon aan echte standpunten, of je probeert je echte standpunten daarmee te verdoezelen.
Wel lastig om alles te ontwijkenquote:Op zondag 26 februari 2017 11:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja best wel. Ik ga vanmiddag ook niet FOK!ken, want trollercopter Erik zal me wel de uitslag dm'en als hij eraan denkt.
Ja, wel eens kinderen aan de deur gehad die collecteerden voor bijbels voor Israël, maar het promoten van Israëlische producten is gewoon van de zotte.quote:Op zondag 26 februari 2017 11:37 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dit is gewoon een leuk statement van je, maar heeft verder niet zoveel met de waarheid van doen.SGP heeft niet minder 'echte' standpunten dan andere partijen, maar is gewoon een partij die heel democratisch haar achterban bedient. In de regio waar jij gewoond hebt ken je die achterban wel een beetje, en die vinden zo'n standpunt prachtig.
De play-offs afschaffen en de nummers 1-4 Europees laten spelen. Dan kan zoiets natuurlijk af en toe gebeuren maar Lyon is ook wel écht een sterk team.quote:Op zondag 26 februari 2017 11:39 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon elk jaar de top-3 afvaardigen en de rest niet. Sta je daar met je 11 tegendoelpunten in twee wedstrijdjes.
Elke zondag weer ellende. Laatst lukte het helemaal tot zes uur en kwam jij ineens met de uitslag haha.quote:Op zondag 26 februari 2017 11:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wel lastig om alles te ontwijken
Ook geen nieuwssites openen enzo
Ik ben bijna altijd zenuwachtig voor de wedstrijdquote:Op zondag 26 februari 2017 11:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ben je eigenlijk ook echt zenuwachtig voor vanmiddag?
Dat zou inderdaad veel eerlijker zijn, maar ik snap wel dat de KNVB het niet zo doet omdat je dan veel lagere toeschouwersaantallen hebt doordat praktisch alle clubs al snel doorhebben voor spek en bonen aan de competitie mee te doen.quote:Op zondag 26 februari 2017 11:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
De play-offs afschaffen en de nummers 1-4 Europees laten spelen. Dan kan zoiets natuurlijk af en toe gebeuren maar Lyon is ook wel écht een sterk team.
In elk geval geen Vitesse en Utrecht meer afvaardigen die dan kansloos verliezen van halve amateurteams. Dat heeft ons echt de ranking gekost. Maar goed, mosterd na de maaltijd uiteraard.
Ron Beton is terug.quote:Op zondag 26 februari 2017 11:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben bijna altijd zenuwachtig voor de wedstrijdVandaag alleen niet want AZ-uit is een zekerheidje.
Dat wordt vaak gezegd maar ik denk dat het reuze meevalt. Het is ook niet zo alsof de nummers 10-15 geen hond meer op de tribune hebben zitten in de laatste maanden, in tegendeel zelfs. Wat vaak wordt vergeten is dat kleine clubs veel minder successuporters hebben dan de grote. Als een Heracles of PEC geen play-offs meer kan halen komen dezelfde mensen echt nog wel.quote:Op zondag 26 februari 2017 11:44 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad veel eerlijker zijn, maar ik snap wel dat de KNVB het niet zo doet omdat je dan veel lagere toeschouwersaantallen hebt doordat praktisch alle clubs al snel doorhebben voor spek en bonen aan de competitie mee te doen.
Dit vraagt eigenlijk om empirische verificatie.quote:Op zondag 26 februari 2017 11:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat wordt vaak gezegd maar ik denk dat het reuze meevalt.
Leukste zou ik dan vinden om als de wedstrijd waarin ze kampioen worden in de stad te zijn.quote:Op zondag 26 februari 2017 11:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Kom je het dan vieren Kowloon?
Man, ik hoop inmiddels wel echt op het k-woord hoor.
Ja toen was ik even vergeten dat jij altijd wacht tot studio sport, zal vandaag niet gebeuren.quote:Op zondag 26 februari 2017 11:43 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Elke zondag weer ellende. Laatst lukte het helemaal tot zes uur en kwam jij ineens met de uitslag haha.Hopelijk vind ik straks gewoon een goede livestream en zo niet, dan ouderwets zevenuurstudiosportgenot.
Vorige keer 5-1 zie ik, auwquote:Op zondag 26 februari 2017 11:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben bijna altijd zenuwachtig voor de wedstrijdVandaag alleen niet want AZ-uit is een zekerheidje.
Als het maar niet vieren wordt zoals de laatste keer dat Feijenoord kampioen werd. Agenten die schoten moeten lossen is toch niet echt fijn.quote:Op zondag 26 februari 2017 11:47 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Leukste zou ik dan vinden om als de wedstrijd waarin ze kampioen worden in de stad te zijn.
Nou en.quote:Op zondag 26 februari 2017 11:52 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Als het maar niet vieren wordt zoals de laatste keer dat Feijenoord kampioen werd. Agenten die schoten moeten lossen is toch niet echt fijn.
Maar heel veel Rotterdammers zouden er erg blij van worden. Dat is toch fijn voor die mensen en voor de stad.quote:Op zondag 26 februari 2017 11:53 schreef Tem het volgende:
Liever niet Feyenoord kampioen. De teringdrukte waar ik dan doorheen moet, geen zin in.
Daar wordt ook wel onderzoek naar gedaan. Wereldmarktleider op het gebied van voetbalcompetitievernieuwing is een Nederlands advieskantoortje. Die hebben o.a. de play-offs in België en Roemenië bedacht. Het levert in die meer geld en toeschouwers op, zeggen ze zelf.quote:Op zondag 26 februari 2017 11:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dit vraagt eigenlijk om empirische verificatie.
Het blijft toch tuig daar in Rotterdam.quote:Op zondag 26 februari 2017 11:52 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Als het maar niet vieren wordt zoals de laatste keer dat Feijenoord kampioen werd. Agenten die schoten moeten lossen is toch niet echt fijn.
Feyenoord heeft ook wel echt de gunfactor bij vrijwel iedereen merk ik. Behalve ekte Ajacieden.quote:Op zondag 26 februari 2017 12:02 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Maar heel veel Rotterdammers zouden er erg blij van worden. Dat is toch fijn voor die mensen en voor de stad.
Als ze het maar op Zuid houden.quote:Op zondag 26 februari 2017 12:02 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Maar heel veel Rotterdammers zouden er erg blij van worden. Dat is toch fijn voor die mensen en voor de stad.
En de Grote Vriendelijk Reus dus.quote:Op zondag 26 februari 2017 12:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Feyenoord heeft ook wel echt de gunfactor bij vrijwel iedereen merk ik. Behalve ekte Ajacieden.
Hoepel toch op, anus.quote:Op zondag 26 februari 2017 11:53 schreef Tem het volgende:
Liever niet Feyenoord kampioen. De teringdrukte waar ik dan doorheen moet, geen zin in.
Nog zo een: waarom is de VVD voor een wettelijke beperking aan de ingebrekestellingskosten bij incassobureaus (maximaal 15% van de verschuldigde som) maar worden verkeersboetes na 8 weken standaard met 50% verhoogd?quote:Op zondag 26 februari 2017 12:09 schreef Friek_ het volgende:
Waarom is de VVD soft richting de eigen mensen wanneer het gaat over integriteitskwesties, maar is ze zeer streng richting bijstandsaanvragers die een formulier per ongeluk verkeerd invullen?
Dit is de vraag van vandaag, mensen.
quote:Kamerlid Jeroen van Wijngaarden (VVD) zei onlangs tijdens het vragenuurtje tegen de minister: 'Laten we eerlijk zijn: wie is er niet eens vergeten een rekening te betalen?'
Maar niet de winkeliers.quote:Op zondag 26 februari 2017 12:02 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Omdat een boete wat anders is dan een vrijwillige transactie waarbij je niet aan je verplichtingen voldoet? Even uit de losse heup hoor.quote:Op zondag 26 februari 2017 12:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nog zo een: waarom is de VVD voor een wettelijke beperking aan de ingebrekestellingskosten bij incassobureaus (maximaal 15% van de verschuldigde som) maar worden verkeersboetes na 8 weken standaard met 50% verhoogd?
[..]
Heel goed Erik. Wil je die van Friek ook proberen?quote:Op zondag 26 februari 2017 12:16 schreef eriksd het volgende:
[..]
Omdat een boete wat anders is dan een vrijwillige transactie waarbij je niet aan je verplichtingen voldoet? Even uit de losse heup hoor.
Ik weet het niet meer, maar Vitesse en AZ zijn wel structureel een maatje te grootquote:Op zondag 26 februari 2017 12:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Werd het bij jullie niet 4-1?
edit: triplepost
Dat zijn niet de eigen mensen hè...quote:Op zondag 26 februari 2017 12:09 schreef Friek_ het volgende:
Waarom is de VVD soft richting de eigen mensen wanneer het gaat over integriteitskwesties, maar is ze zeer streng richting bijstandsaanvragers die een formulier per ongeluk verkeerd invullen?
Op een of andere manier is er tegen de top drie vaak meer te halen dan tegen Vitesse/AZ/Utrecht heb ik het idee. Voor ons in elk geval wel, bij jullie ook?quote:Op zondag 26 februari 2017 12:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer, maar Vitesse en AZ zijn wel structureel een maatje te groot
Soft?quote:Op zondag 26 februari 2017 12:09 schreef Friek_ het volgende:
Ze slapen. Ik vind deze ook wel lekker rustgevend altijd.quote:Op zondag 26 februari 2017 12:23 schreef Tijger_m het volgende:
Voor als de opwinding van de politiek te veel wordt en je een rustmomentje nodig hebt:
http://nutiminn.is/kattarshians/
Nah, die heb ik in het echt al x2quote:Op zondag 26 februari 2017 12:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind deze ook wel lekker rustgevend altijd.
http://www.sanger.dk/
Groningen stuntte vroeger nog wel eens tegen Ajax/Feyenoord/PSV, maar dat is ook wel echt verleden tijd volgens mij.quote:Op zondag 26 februari 2017 12:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Op een of andere manier is er tegen de top drie vaak meer te halen dan tegen Vitesse/AZ/Utrecht heb ik het idee. Voor ons in elk geval wel, bij jullie ook?
Ik kan me nog een PSV - PEC 1-3 herinneren en twee keer PEC - Fey waar we wonnen. De laatste keer dat PEC niet van Utrecht verloor weet ik echt niet.quote:Op zondag 26 februari 2017 12:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Groningen stuntte vroeger nog wel eens tegen Ajax/Feyenoord/PSV, maar dat is ook wel echt verleden tijd volgens mij.
Jaquote:PEC pakte Ajax wel dik met die bekerfinale trouwens.
Utrecht is heel vervelend, die hoort inderdaad wel bij AZ en Vitesse.quote:Op zondag 26 februari 2017 12:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik kan me nog een PSV - PEC 1-3 herinneren en twee keer PEC - Fey waar we wonnen. De laatste keer dat PEC niet van Utrecht verloor weet ik echt niet.
[..]
JaToevallig vorige week die hele wedstrijd nog teruggekeken toen ik me rot voelde.
Gaaaaf, zoiets zocht ik alquote:Op zondag 26 februari 2017 12:29 schreef Kowloon het volgende:
Voor de geïnteresseerden. Ik kreeg deze site op mijn werk doorgemaild. Best tof om al die oude stafkaarten te kunnen bekijken.
http://www.topotijdreis.nl/
De automatische reflex is toch altijd dat het een 'opgeblazen verhaal' is. Niks aan het handje bij Fritsie Bolkestein (affaire met Els Borst), niks aan het handje bij meneer Verheijen ('opgeblazen verhaal') en niks aan het handje bij die Teeven-deal.quote:
Tof om te zien hoe mijn geboortedorp is ontstaanquote:Op zondag 26 februari 2017 12:29 schreef Kowloon het volgende:
Voor de geïnteresseerden. Ik kreeg deze site op mijn werk doorgemaild. Best tof om al die oude stafkaarten te kunnen bekijken.
Tsja. Grote partij, veel functies en bij veel bestuursorganen actief. Dan gaat er wel eens wat mis. Geldt ook voor D66 of de PvdA. Maakt het nog niet goed. De bijstand wordt door een hoop mensen met parasiteren geassocieerd en dus is de reactie heftiger. Is dat rationeel bezien juist? Nee. Valt alles te rationaliseren: nee.quote:Op zondag 26 februari 2017 12:34 schreef Friek_ het volgende:
[..]
De automatische reflex is toch altijd dat het een 'opgeblazen verhaal' is. Niks aan het handje bij Fritsie Bolkestein (affaire met Els Borst), niks aan het handje bij meneer Verheijen ('opgeblazen verhaal') en niks aan het handje bij die Teeven-deal.
Maar ja, VVD zit al wel langer met een gebrek aan zelfreflectie op dit punt.
Allemaal opgeblazen. Valt reuze mee. Ligt echt niet aan iets binnen de VVD of zo.quote:Op zondag 26 februari 2017 12:37 schreef eriksd het volgende:
[..]
Tsja. Grote partij, veel functies en bij veel bestuursorganen actief. Dan gaat er wel eens wat mis. Geldt ook voor D66 of de PvdA.
Klopt.quote:Op zondag 26 februari 2017 12:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Allemaal opgeblazen. Valt reuze mee. Ligt echt niet aan iets binnen de VVD of zo.
Het is het type persoon dat de VVD aantrekt. Daar kan de VVD niet echt iets aan doen.quote:Op zondag 26 februari 2017 12:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Allemaal opgeblazen. Valt reuze mee. Ligt echt niet aan iets binnen de VVD of zo.
Onze PvdA CdK zal er wel aan onderdoor gaan inderdaadquote:Op zondag 26 februari 2017 12:37 schreef eriksd het volgende:
[..]
Tsja. Grote partij, veel functies en bij veel bestuursorganen actief. Dan gaat er wel eens wat mis. Geldt ook voor D66 of de PvdA. Maakt het nog niet goed. De bijstand wordt door een hoop mensen met parasiteren geassocieerd en dus is de reactie heftiger. Is dat rationeel bezien juist? Nee. Valt alles te rationaliseren: nee.
GS. Eindelijk 22. Gefeliciteerd.quote:
Heel goed.quote:Op zondag 26 februari 2017 12:51 schreef Ryon het volgende:
Forum voor democratie op twee zetels in de peilingen. Man, man, man.
Ook al eerder op Fok langs geweest trouwens, ik kijk er nog regelmatig naar, ook omdat dit wel redelijk te volgen is op een goede tabletquote:Op zondag 26 februari 2017 12:29 schreef Kowloon het volgende:
Mwoah, als je kijkt naar de integriteitsonderzoeken die gepubliceerd zijn in Vrij Nederland, dan zie je de VVD consequent als partij met de meeste affaires eruit komen (zie hier (2016) en hier (2015)). De grootte van de partij zal zeker een rol spelen, maar vind ik geen afdoende verklaring. Bijkomend punt is dat de VVD een partij is die geworteld zit in het bedrijfsleven en daar spelen ook financiële belangen een rol. Dat willen afdoen met 'ach, stelt niet zoveel voor' duidt op een aardige arrogantie.quote:Op zondag 26 februari 2017 12:37 schreef eriksd het volgende:
[..]
Tsja. Grote partij, veel functies en bij veel bestuursorganen actief. Dan gaat er wel eens wat mis. Geldt ook voor D66 of de PvdA. Maakt het nog niet goed. De bijstand wordt door een hoop mensen met parasiteren geassocieerd en dus is de reactie heftiger. Is dat rationeel bezien juist? Nee. Valt alles te rationaliseren: nee.
quote:Op zondag 26 februari 2017 12:31 schreef Paxcon het volgende:
Ook die 5-1 tegen Spanje zoek ik nog wel eens op.
Ik had niet eens live gekeken omdat ik dacht dat het een drama zou worden voor Nederlandquote:Op zondag 26 februari 2017 12:58 schreef Kaas- het volgende:
[..]meest legendarische live-kijkwedstrijd ooit
Geen longen meer over
Ik was in het buitenland, heb mijn vriendin mee terug gesleept naar het hotel om toch te kunnen kijken. Geen spijt van.quote:Op zondag 26 februari 2017 12:58 schreef Kaas- het volgende:
Geen longen meer over
Ik hoorde de buren juichen en dacht, ach, ze hebben de eer geredquote:Op zondag 26 februari 2017 13:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik was in het buitenland, heb mijn vriendin mee terug gesleept naar het hotel om toch te kunnen kijken. Geen spijt van.
Ja dat was echt geweldig, was toen wel misselijk omdat we in de kroeg waar ik was voor elke Nederlandse goal een shotje kregenquote:Op zondag 26 februari 2017 12:58 schreef Kaas- het volgende:
Geen longen meer over
Ik denk dat VVD'ers van nature meer economisch ingesteld zijn en dus ook sneller allerhande fratsen ernaast ondernemen. Dit vergroot het risico op incidenten / affaires. Denk niet dat corruptie de modus is, of het woord dat het beste de partijcultuur of gemiddelde VVD'er beschrijft. Snap overigens niet waar je op doelt met arrogantie.quote:Op zondag 26 februari 2017 12:58 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Mwoah, als je kijkt naar de integriteitsonderzoeken die gepubliceerd zijn in Vrij Nederland, dan zie je de VVD consequent als partij met de meeste affaires eruit komen (zie hier (2016) en hier (2015)). De grootte van de partij zal zeker een rol spelen, maar vind ik geen afdoende verklaring. Bijkomend punt is dat de VVD een partij is die geworteld zit in het bedrijfsleven en daar spelen ook financiële belangen een rol. Dat willen afdoen 'ach, stelt niet zoveel voor' duidt op een aardige arrogantie.
Volgens mij was Verdaas staatssecretaris. Ik vond dat een storm in een glas water, maar wellicht is het verschil gelegen in het feit dat Verdaas een bewindspersoon was. Eerlijk gezegd geldt wat mij betreft hetzelfde voor wijn van 127 euro. Bij het sausje wat jij over de VVD wil gieten denk ik aan eindeloze schandalen zoals Jos van Rey. En die zijn volgens mij eerder uitzondering dan regel.quote:Overigens werd Co Verdaas (slechts maandje minister van Rutte-II) om een vrij luttele zaak de laan uitgestuurd (reiskosten verkeerd gedeclareerd). Bij Mark Verheijen (wijn van 127 euro) moest er verdorie eerst een VVD-integriteitscommissie overheen. Kom nou.
Zeker. Ik geef alleen aan waarom bijstand zo'n heet hangijzer is: onderbuik ligt snel op de loer.quote:Daarnaast: van bestuurders mogen we een stuk meer verwachten (in termen van moreel gedrag) dan van een bijstandsaanvrager.
ROBBEN JA HIJ DOET HET VIJF-EEN! VIJF! EEN!quote:Op zondag 26 februari 2017 13:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja dat was echt geweldig, was toen wel misselijk omdat we in de kroeg waar ik was voor elke Nederlandse goal een shotje kregen
Na die 1-0 achterstand zag ik het al niet meer zitten maar toen kwam die geniale zweefduik van Van Persie
Poeh, een declaratie en een wijntje. Die integriteitsindex van jou weet wel de zware zaken boven tafel te krijgen.quote:Op zondag 26 februari 2017 12:58 schreef Friek_ het volgende:
Overigens werd Co Verdaas (slechts maandje minister van Rutte-II) om een vrij luttele zaak de laan uitgestuurd (reiskosten verkeerd gedeclareerd). Bij Mark Verheijen (wijn van 127 euro) moest er verdorie eerst een VVD-integriteitscommissie overheen. Kom nou.
Dat was toch puur goud. En die goal van Robben later ook. Pff wkgenot. Daar zullen we nu wie weet hoe lang op moeten wachten.quote:Op zondag 26 februari 2017 13:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja dat was echt geweldig, was toen wel misselijk omdat we in de kroeg waar ik was voor elke Nederlandse goal een shotje kregen
Na die 1-0 achterstand zag ik het al niet meer zitten maar toen kwam die geniale zweefduik van Van Persie
Een jaar. 473 dagen om precies te zijn.quote:Op zondag 26 februari 2017 13:13 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat was toch puur goud. En die goal van Robben later ook. Pff wkgenot. Daar zullen we nu wie weet hoe lang op moeten wachten.
Lekker zuur stukje weer van Thomasquote:Jort Kelder vergeleek zijn vriend Mark Rutte op 16 februari met Johan de Witt en betitelde hem zelfs als de beste naoorlogse premier. Gekker moet het natuurlijk niet worden. Ofschoon door Haagse-kaasstolp-journalisten lang geprezen om zijn pretentieloze pragmatisme dat hem in staat stelde om een onmogelijke coalitie over links bijeen te houden nadat hij even moeiteloos met extreem-rechts in zee was gegaan, is deze principiële visieloosheid het laatste waar Nederland nu behoefte aan heeft. Het is hoog tijd dat de kiezer op 15 maart aan Ruttes verblijf in het Torentje een einde maakt.
Wordt niks.quote:Op zondag 26 februari 2017 13:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Een jaar. 473 dagen om precies te zijn.
Ik zou eigenlijk ook wel weer eens een andere premier willen zien. Zolang het maar geen zure conservatieveling is.quote:Op zondag 26 februari 2017 13:15 schreef Tem het volgende:
[..]
Lekker zuur stukje weer van Thomas
http://www.volkskrant.nl/(...)perk-rutte~a4466893/
Hear hear.quote:Op zondag 26 februari 2017 13:17 schreef eriksd het volgende:
Enige persoon die ik nog wel als premier zou willen zien is Hans Wijers. Mooie vent.
Klaver 4 presquote:Op zondag 26 februari 2017 13:17 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk ook wel weer eens een andere premier willen zien. Zolang het maar geen zure conservatieveling is.
Een authentiek figuur graag. Met wat levenservaring. En functies in het bedrijfsleven.quote:
Klaver is niet authentiek meer na die gefaalde karaktermoord van Telegraaf?quote:Op zondag 26 februari 2017 13:19 schreef eriksd het volgende:
[..]
Een authentiek figuur graag. Met wat levenservaring. En functies in het bedrijfsleven.
dit dusquote:Op zondag 26 februari 2017 13:08 schreef Disana het volgende:
ijsthee in toetsenbord. heb wel een ander toetsenbord, maarkan niet onder de tafel komen. kowloon bedankt voor de tip.
Dat flutstuk? Nee man. Dat bedachte imago van hem in het algemeen.quote:Op zondag 26 februari 2017 13:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Klaver is niet authentiek meer na die gefaalde karaktermoord van Telegraaf?
Vind er weinig bedachts aan. Gewoon een oprechte gast met idealen en een boel goede ideeën. Wat betreft levenservaring in het bijzonder en ervaring in het algemeen schiet hij inderdaad schromelijk tekort.quote:Op zondag 26 februari 2017 13:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat flutstuk? Nee man. Dat bedachte imago van hem in het algemeen.
Ah, daar zullen we de automatische VVD-reflex weer hebben, ditmaal in vorm van de VVD-webcare.quote:Op zondag 26 februari 2017 13:12 schreef Ryon het volgende:
[..]
Poeh, een declaratie en een wijntje. Die integriteitsindex van jou weet wel de zware zaken boven tafel te krijgen.
Whehe.quote:Op zondag 26 februari 2017 13:23 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ah, daar zullen we de automatische VVD-reflex weer hebben, ditmaal in vorm van de VVD-webcare.
We kunnen een mooi stroomdiagrammetje maken.quote:Op zondag 26 februari 2017 13:23 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ah, daar zullen we de automatische VVD-reflex weer hebben, ditmaal in vorm van de VVD-webcare.
Klinkt...menselijk. Het is wat he.quote:Op zondag 26 februari 2017 13:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
We kunnen een mooi stroomdiagrammetje maken.
1. Heeft een VVD iets onethisch of integriteitsloos gedaan?
Nee -> Beter zoeken
Ja -> Ga naar stap 2
2. Was er iets mee gemoeid met een waarde van onder de ¤500?
Ja -> Ridiculiseren
Nee -> Ga naar stap 3
3. Is het strafbaar?
Ja -> Rotte appel, gebeurt in andere partijen ook
Nee -> Stelt eigenlijk toch niets voor
Precies, het stelt allemaal niks voor. Errare humanum est doet het altijd goed in de rechtszalen en integriteitscommissies.quote:
Waar wil je nou eigenlijk naartoe? Eerder hierboven ga ik er vrij genuanceerd op in, daar volgt geen reactie op. Vervolgens begin je zelf met ridiculiseren en als je daar een reactie op krijgt zie je een bevestiging van je punt. Prima hoor, maar laat dat verheven gedoe verder dan achterwege.quote:Op zondag 26 februari 2017 13:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Precies, het stelt allemaal niks voor. Errare humanum est doet het altijd goed in de rechtszalen en integriteitscommissies.
Eigenlijk moet er nog een stap 4 bij, dat als je geen andere kant meer op kunt, je moet suggereren dat het een complot is van deze of gene.
Gewoon lekker jennen. Een inhoudelijke discussie heb ik uiteraard geen enkele zin in want de tweede helft begint zo.quote:Op zondag 26 februari 2017 13:28 schreef eriksd het volgende:
[..]
Waar wil je nou eigenlijk naartoe? Eerder hierboven ga ik er vrij genuanceerd op in, daar volgt geen reactie op. Vervolgens begin je zelf met ridiculiseren en als je daar een reactie op krijgt zie je een bevestiging van je punt. Prima hoor, maar laat dat verheven gedoe verder dan achterwege.
Niet integer gedrag heeft aanzienlijke gevolgen voor iemand zijn politieke carrière en kan zelfs leiden tot een strafrechtelijke veroordeling. Dat is binnen en buiten de VVD het gebruik. Maar opmerkelijk genoeg heb je daar dus een probleem mee?quote:Op zondag 26 februari 2017 13:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Precies, het stelt allemaal niks voor. Errare humanum est doet het altijd goed in de rechtszalen en integriteitscommissies.
Eigenlijk moet er nog een stap 4 bij, dat als je geen andere kant meer op kunt, je moet suggereren dat het een complot is van deze of gene.
Dan zie je er waarschijnlijk slecht doorvoed uit. Toch maar weer terug op een dieet van kapsalons en frisdrank.quote:Op zondag 26 februari 2017 13:32 schreef Kaas- het volgende:
Plotseling allemaal eten in huis na een bezoekje van de ouders. Kan een maand lang soep eten.
Hoe je dat er in leest kan toegevoegd worden aan de grote mysteries van onze tijd.quote:Op zondag 26 februari 2017 13:33 schreef Ryon het volgende:
[..]
Niet integer gedrag heeft aanzienlijke gevolgen voor iemand zijn politieke carrière en kan zelfs leiden tot een strafrechtelijke veroordeling. Dat is binnen en buiten de VVD het gebruik. Maar opmerkelijk genoeg heb je daar dus een probleem mee?
Is het plan.quote:Op zondag 26 februari 2017 13:34 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dan zie je er waarschijnlijk slecht doorvoed uit. Toch maar weer terug op een dieet van kapsalons en frisdrank.
Oh? Wat was het probleem dan?quote:Op zondag 26 februari 2017 13:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoe je dat er in leest kan toegevoegd worden aan de grote mysteries van onze tijd.
En terecht.quote:
Dat ik de VVD een kutpartij vind en die lekker zonder onderbouwing wil afzeiken omdat jij en Erik daar op happen. SAD!quote:
Doe je natuurlijk toch niet, want je gaat weer naar allerlei restaurants met je billenmaatje. Om daarna te beseffen dat je nog steeds niet met geld kan omgaan.quote:Op zondag 26 februari 2017 13:32 schreef Kaas- het volgende:
Plotseling allemaal eten in huis na een bezoekje van de ouders. Kan een maand lang soep eten.
Het is wel voornamelijk tomatensoep ja.quote:Op zondag 26 februari 2017 13:37 schreef Tem het volgende:
Ouders van Kaas- stemmen SP. Lekker iedere dag tomatensoep.
Men hoeft maat uit te glijden op een gladde vloer of aan de stroom te blijven plakken evt met een gladde vloer?quote:Op zondag 26 februari 2017 02:23 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Een bedrijfsongeval in de IT? Klinkt niet erg geloofwaardig.
Als voorgerecht voor de nasi uit blik.quote:Op zondag 26 februari 2017 13:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het is wel voornamelijk tomatensoep ja.Van die veel te grote blikken dus zal ertegen moeten vreten.
Bestaat dat nog??? Oh, de goede oude tijden van de echte Nederlandse cultuur met nasi uit blik en zenige dieprvies sate en gesloten winkels op zondag.quote:Op zondag 26 februari 2017 13:46 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Als voorgerecht voor de nasi uit blik.
Heb je een vriezer?quote:Op zondag 26 februari 2017 14:00 schreef Kaas- het volgende:
Vanavond maar eens Chinees bestellen met wat extra bakken bami en die dan ik de vriezer gooien. Lekker makkelijk.
Jij wordt later nog wat, nu al een vooruitziende blikquote:Op zondag 26 februari 2017 14:00 schreef Kaas- het volgende:
Vanavond maar eens Chinees bestellen met wat extra bakken bami en die dan ik de vriezer gooien. Lekker makkelijk.
Over tien jaar denken we ook met hartstocht terug naar de periode van de kapsalon.quote:Op zondag 26 februari 2017 13:53 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Bestaat dat nog??? Oh, de goede oude tijden van de echte Nederlandse cultuur met nasi uit blik en zenige dieprvies sate en gesloten winkels op zondag.
Je zou er zo PVV van gaan stemmen.
Fixed.quote:Op zondag 26 februari 2017 14:08 schreef Kaas- het volgende:
Beste aspect van de zondag is dat je je badjas de hele dag aan kunt houden.
Ik zou haast zeggen dat ze het gratis doen, voor wat ze krijgen maken ze bij het voetbal nog veel te weinig goalen.quote:
Koen Visser en Suzi Wan. Smerig was dat. Voor vanavond "Bigos" op het programma.quote:
Ik kijk een Sky sports stream omdat Go er weer eens uit ligt.quote:Op zondag 26 februari 2017 14:38 schreef Tchock het volgende:
Wat is Fox toch een waardeloos bedrijf.
Niet gezien dus.quote:Op zondag 26 februari 2017 14:41 schreef Monolith het volgende:
Zat er wel strak in die bal trouwens.
Lekker de hele dag in je hemd lopen zonder onderbroek. De boel een beetje laten luchten.quote:Op zondag 26 februari 2017 14:08 schreef Kaas- het volgende:
Beste aspect van de zondag is dat je je badjas de hele dag aan kunt houden.
Ze geven in elk geval de helft van het probleem toe want de app werkt ook voor geen kant.twitter:FOXSportsnl twitterde op zondag 26-02-2017 om 14:38:39We ondervinden problemen met de livestreams via de website. De kanalen zijn via de FOX Sports-app wel goed te bereiken. #feypsv #azzwo reageer retweet
Gewoon even zoeken op Reddit soccer streams. Die van Sky doet niet onder voor de betaalde stream van Fox. Sterker nog, hij loopt een stuk vloeiender.quote:
Geen stream van mijn wedstrijd.quote:Op zondag 26 februari 2017 14:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
Gewoon even zoeken op Reddit soccer streams.
Maken we gewoon thuis, uit het zicht van de Normen & Waarden Politie, (telefonisch bereikbaar op 114), in het geheimquote:Op zondag 26 februari 2017 14:02 schreef Euribob het volgende:
[..]
Over tien jaar denken we ook met hartstocht terug naar de periode van de kapsalon.
Uh, welke zot proposes als de partner helemaal geen interesse heeft?quote:
Bij ons staat op de keukendeurquote:
Ik vind hem wel mooi en diep. Barbaren hier. Hooligans van de zolderkamer.quote:
Die gozer die dat zei is vast heel lelijk. En dom.quote:Op zondag 26 februari 2017 15:29 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ik vind hem wel mooi en diep. Barbaren hier. Hooligans van de zolderkamer.
Met dezelfde logica: waarom zou ik verdrietig zijn dat ik ben ontslagen? Zij verliezen iemand die graag voor hen wilde werken en ik ben een bedrijf kwijt dat me niet wilde hebben.quote:Op zondag 26 februari 2017 16:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Die gozer die dat heeft zei is vast heel lelijk. En dom.
Met veel acne waarschijnlijk.quote:Op zondag 26 februari 2017 16:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Die gozer die dat heeft zei is vast heel lelijk. En dom.
Ja precies, dan doe je dingen die kennelijk niet gewaardeerd worden en ben je dus gewoon dom bezig.quote:Op zondag 26 februari 2017 16:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Met dezelfde logica: waarom zou ik verdrietig zijn dat ik ben ontslagen? Zij verliezen iemand die graag voor hen wilde werken en ik ben een bedrijf kwijt dat me niet wilde hebben.
Goed ook dat daar eindelijk eens stappen mee zijn gezet.quote:Op zondag 26 februari 2017 16:12 schreef remlof het volgende:
Haha, goal, gegeven dankzij de doellijntech
Ik heb geen zolder, wat nu?quote:Op zondag 26 februari 2017 15:29 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ik vind hem wel mooi en diep. Barbaren hier. Hooligans van de zolderkamer.
Ja, dit had ik echt niet verwacht na het belabberde spel van Feyenoord afgelopen weken. Vandaag waren ze veel beter dan PSV.quote:
Niet overdrijven omdat ik er een keertje naast zit hè.quote:Op zondag 26 februari 2017 16:26 schreef Reya het volgende:
Tchock is de nieuwe Monolith, zoveel is inmiddels al wel duidelijk.
Wat is dit?quote:
Ik misbruik mijn vaardigheden tegenwoordig door bewust een onwenselijke uitslag te voorspellen. Lijkt vooralsnog aardig te werken.quote:Op zondag 26 februari 2017 16:26 schreef Reya het volgende:
Tchock is de nieuwe Monolith, zoveel is inmiddels al wel duidelijk.
Zuur!quote:Op zondag 26 februari 2017 16:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Het blijkt nu een eigen goal van Zoet
Met hoeveel gaat Heracles zo winnen?quote:Op zondag 26 februari 2017 16:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik misbruik mijn vaardigheden tegenwoordig door bewust een onwenselijke uitslag te voorspellen. Lijkt vooralsnog aardig te werken.
Acne is wel echt een straf rechtstreeks van God.quote:
Komt gewoon door het stimuleren van de hormoonproductie door veel te masturberen.quote:Op zondag 26 februari 2017 16:42 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Acne is wel echt een straf rechtstreeks van God.
3-0 Heracles, kan niet misgaan.quote:Op zondag 26 februari 2017 16:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Met hoeveel gaat Heracles zo winnen?
Wat een vicieuze cirkel is want geen meisje wil dat zo'n gewassen grindtegel aan haar poes zit. Dus blijft rukken de enige oplossing.quote:Op zondag 26 februari 2017 16:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Komt gewoon door het stimuleren van de hormoonproductie door veel te masturberen.
Die is toch alweer een tijdje dood?quote:Op zondag 26 februari 2017 16:48 schreef 99.999 het volgende:
Gelukkig heeft Sagan vandaag gewonnen in een echte sport.
Ja, zo bezien is het ook wel een verschrikkelijke straf van Godquote:Op zondag 26 februari 2017 16:44 schreef Tem het volgende:
[..]
Wat een vicieuze cirkel is want geen meisje wil dat zo'n gewassen grindtegel aan haar poes zit. Dus blijft rukken de enige oplossing.
Echt?quote:Op zondag 26 februari 2017 16:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Komt gewoon door het stimuleren van de hormoonproductie door veel te masturberen.
Krankzinnig. Tijdens het protesteren dat het geen goal is een eigen doelpunt maken zonder het zelf door te hebben.quote:Op zondag 26 februari 2017 16:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Het blijkt nu een eigen goal van Zoet
Ja bizar, maar je moet als keeper ook niet de bal naar je borst trekken als je achter de lijn zit.quote:Op zondag 26 februari 2017 16:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Krankzinnig. Tijdens het protesteren dat het geen goal is een eigen doelpunt maken zonder het zelf door te hebben.
Inderdaadquote:Op zondag 26 februari 2017 16:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja bizar, maar je moet als keeper ook niet de bal naar je borst trekken als je achter de lijn zit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:In trade as elsewhere, the Trump administration seems prone to using statistics as a drunk uses a lamppost—for support rather than illumination
quote:Op zondag 26 februari 2017 16:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
InderdaadDe gif waarvan je wist dat ie zou komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vraag me af of het ook echt als eigen doelpunt van Zoet de boeken in gaat of als goal van Vd Heijden (wat me heel raar lijkt).quote:Op zondag 26 februari 2017 17:00 schreef remlof het volgende:
[..]
De gif waarvan je wist dat ie zou komen
Dat lijkt me wel, hij zorgt er immers voor dat de bal over de lijn gaat.quote:Op zondag 26 februari 2017 17:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vraag me af of het ook echt als eigen doelpunt van Zoet de boeken in gaat of als goal van Vd Heijden (wat me heel raar lijkt).
quote:Op zondag 26 februari 2017 16:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
InderdaadHaha wat een sukkeltje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 februari 2017 17:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel, hij zorgt er immers voor dat de bal over de lijn gaat.
Succes.quote:Op zondag 26 februari 2017 16:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik misbruik mijn vaardigheden tegenwoordig door bewust een onwenselijke uitslag te voorspellen. Lijkt vooralsnog aardig te werken.
quote:
quote:
Hopen dat het over is voordat je bij de juridische macht gaat werken.quote:
HAHAHAH GOEIE!quote:Op zondag 26 februari 2017 17:42 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hopen dat het over is voordat je bij de juridische macht gaat werken.
Als je puisten zijn verdwenen kan je vast wel een vriendinnetje regelen. En anders neem je een vriendje om aan je piemel te zuigen.quote:
Fleshlight werk ook.quote:Op zondag 26 februari 2017 17:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Als je puisten zijn verdwenen kan je vast wel een vriendinnetje regelen. En anders neem je een vriendje om aan je piemel te zuigen.
Oja.quote:Op zondag 26 februari 2017 17:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar heb je juist die puisten van gekregen.
Ik heb al een soort van bijtend zuur van de huisarts gekregen. Eerdaags maar even teruggaan of er iets zwaarders is.quote:Op zondag 26 februari 2017 17:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar heb je juist die puisten van gekregen.
Zoiets gebeurde bij de vorige verkiezingen in 2012 toch ook? Met het niet betaald hebben van pensioenafdrachten voor personeel van de Gaykrant.quote:
Dergelijke fluctuaties liggen nog binnen de foutmarge van zo'n poll hoor.quote:
''Allemaal framing!quote:Op zondag 26 februari 2017 18:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Zoiets gebeurde bij de vorige verkiezingen in 2012 toch ook? Met het niet betaald hebben van pensioenafdrachten voor personeel van de Gaykrant.
Dat was al erna. Toen hij is een tijdje weggeweest als Kamerlid, om daarna schaamteloos terug te komenquote:Op zondag 26 februari 2017 18:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Zoiets gebeurde bij de vorige verkiezingen in 2012 toch ook? Met het niet betaald hebben van pensioenafdrachten voor personeel van de Gaykrant.
Blijkbaar zijn er nog genoeg bejaarden die het niet zo'n punt vinden dat Krol alles bij elkaar liegt, of het gewoon echt niet doorhebben.quote:Op zondag 26 februari 2017 18:14 schreef Reya het volgende:
[..]
Het is eerder verwonderlijk dat 50PLUs nog altijd 6 zetels krijgt.
Wie liegt er niet?quote:Op zondag 26 februari 2017 18:15 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn er nog genoeg bejaarden die het niet zo'n punt vinden dat Krol alles bij elkaar liegt, of het gewoon echt niet doorhebben.
Dat is inderdaad een wonderbaarlijk verschijnsel.quote:Op zondag 26 februari 2017 18:14 schreef Reya het volgende:
[..]
Het is eerder verwonderlijk dat 50PLUs nog altijd 6 zetels krijgt.
Is dat niet wat alle politici doen?quote:Op zondag 26 februari 2017 18:14 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat was al erna. Toen hij is een tijdje weggeweest als Kamerlid, om daarna schaamteloos terug te komen
Oh ja.quote:Op zondag 26 februari 2017 18:14 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat was al erna. Toen hij is een tijdje weggeweest als Kamerlid, om daarna schaamteloos terug te komen
Het is sowieso een poll van De Hond, dus niet serieus te nemenquote:Op zondag 26 februari 2017 18:13 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dergelijke fluctuaties liggen nog binnen de foutmarge van zo'n poll hoor.
Nog maar zeven zetels nodig voor het gedroomde kabinet van VVD-PvdA-D66-Groenlinksquote:
En anders doen ze het maar gewoon met 69 zetels.quote:Op zondag 26 februari 2017 18:24 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nog maar zeven zetels nodig voor het gedroomde kabinet van VVD-PvdA-D66-Groenlinks
Dit is die van De Hond zeker? Vind de Peilingwijzer veel zinniger omdat die alle groter pollers meeneemt en omdat De Hond zijn onzekerheidsmarges niet laat zien.quote:
Wie heeft jouw of mij gevraagd, dan als niet, kan jij je voorstellen wat ik met die wijzers doe.quote:Op zondag 26 februari 2017 18:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit is die van De Hond zeker? Vind de Peilingwijzer veel zinniger omdat die alle groter pollers meeneemt en omdat De Hond zijn onzekerheidsmarges niet laat zien.
[ afbeelding ]
Goedzo John!quote:Op zondag 26 februari 2017 18:46 schreef john2406 het volgende:
Zelfs als ze mij vroegen kregen ze van mij toch niet te horen waar ik op stemmen doe!
27+15+19+18=79quote:Op zondag 26 februari 2017 18:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit is die van De Hond zeker? Vind de Peilingwijzer veel zinniger omdat die alle groter pollers meeneemt en omdat De Hond zijn onzekerheidsmarges niet laat zien.
[ afbeelding ]
Maar ze kunnen de PVV niet negeren!quote:
Kijk eens naar het verleden en dan beweer jij dat nog eens.quote:Op zondag 26 februari 2017 18:49 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Maar ze kunnen de PVV niet negeren!
En net tweette ie:quote:Op zondag 26 februari 2017 18:42 schreef Tchock het volgende:
Wilders zegt gewoon glashard dat Fortuyn vermoord is door radicale moslims. De feiten verdraaien en haatzaaien over de rug van Pim. Schandalig![]()
https://twitter.com/i/web/status/835895155676884993
Maar zo'n fout maakt nie niet per ongeluk natuurlijk. Nu denken alle domme Duitsers die dit hebben gezien dat Fortuyn door een moslim is vermoord.twitter:geertwilderspvv twitterde op zondag 26-02-2017 om 18:31:23Ik bedoelde Theo van Gogh natuurlijk, vermoord door een radicale moslim in het jaar 2004 toen ik ook in de beveili… https://t.co/HkoMJkVV32 reageer retweet
Any thing they can do he can do to.quote:Op zondag 26 februari 2017 18:51 schreef remlof het volgende:
[..]
En net tweette ie:Maar zo'n fout maakt nie niet per ongeluk natuurlijk. Nu denken alle domme Duitsers die dit hebben gezien dat Fortuyn door een moslim is vermoord.twitter:geertwilderspvv twitterde op zondag 26-02-2017 om 18:31:23Ik bedoelde Theo van Gogh natuurlijk, vermoord door een radicale moslim in het jaar 2004 toen ik ook in de beveili… https://t.co/HkoMJkVV32 reageer retweet
Smerig staaltje framing.
Hij kan toch een foutje maken?quote:Op zondag 26 februari 2017 18:51 schreef remlof het volgende:
[..]
En net tweette ie:Maar zo'n fout maakt nie niet per ongeluk natuurlijk. Nu denken alle domme Duitsers die dit hebben gezien dat Fortuyn door een moslim is vermoord.twitter:geertwilderspvv twitterde op zondag 26-02-2017 om 18:31:23Ik bedoelde Theo van Gogh natuurlijk, vermoord door een radicale moslim in het jaar 2004 toen ik ook in de beveili… https://t.co/HkoMJkVV32 reageer retweet
Smerig staaltje framing.
Als hij die Tweet in het Engels of Duits had gedaan was het nog enigszins geloofwaardig geweestquote:Op zondag 26 februari 2017 18:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Smerig staaltje framing.
Ja, al zal de ARD het ook nog wel melden, rectificaties worden niet zoveel gezien.quote:Op zondag 26 februari 2017 18:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als hij die Tweet in het Engels of Duits had gedaan was het nog enigszins geloofwaardig geweest
eens. dit is niet per ongeluk, daar is Wilders veel te slim voor.quote:Op zondag 26 februari 2017 18:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Smerig staaltje framing.
Einstein zal zich ook wel eens versproken hebben.quote:
Dat ze zeggen dat Van Gogh is vermoord door een neonazi of zo? Nee, dat heb ik ze inderdaad nog nooit horen doen.quote:Op zondag 26 februari 2017 18:56 schreef Houtenbeen het volgende:
Pechtold en Klaver hebben zich nog nooit versproken anders
Misschien is het de stress.quote:Op zondag 26 februari 2017 18:55 schreef Tchock het volgende:
In Wilders voordeel spreekt wel dat hij laatst per ongeluk zei de Islam opgericht te hebben.
quote:Op zondag 26 februari 2017 18:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat ze zeggen dat Van Gogh is vermoord door een neonazi of zo? Nee, dat heb ik ze inderdaad nog nooit horen doen.
He wat flauw nauw, Rutte heeft zich ook nog nooit versproken, zelfs met een regeerakkoord niet!quote:Op zondag 26 februari 2017 18:56 schreef Houtenbeen het volgende:
quote:Op zondag 26 februari 2017 18:56 schreef Houtenbeen het volgende:
Ga anders ergens anders spammen joh.quote:Op zondag 26 februari 2017 18:56 schreef Houtenbeen het volgende:
Maar van Gogh heeft niets te maken met nazisme maar wel met de islam, evenals Pim.quote:Op zondag 26 februari 2017 18:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat ze zeggen dat Van Gogh is vermoord door een neonazi of zo? Nee, dat heb ik ze inderdaad nog nooit horen doen.
quote:Op zondag 26 februari 2017 18:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Ga anders ergens anders spammen joh.
Dat is toch de hele tactiek van modern rechts: je roept iets wat fijn klinkt en als het niet waar is dan blijft het gevoel bij de meesten toch hangen. "Want waar rook is, is vuur"quote:Op zondag 26 februari 2017 18:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, al zal de ARD het ook nog wel melden, rectificaties worden niet zoveel gezien.
Pim werd vermoord door een gestoorde hippie, suggereren dat dat iets met de islam te maken had lijkt me vergezocht. En daarbij zegt Wilders niet "er was in Nederland een filmmaker, Pim Fortyun, die vermoord is door radicale moslims" of zoiets. Hij heeft het over de politieke partij die voor hem kwam met islamkritiek. Als hij daarna over Theo was begonnen was het een erg vreemde zin geweest.quote:Op zondag 26 februari 2017 18:58 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Maar van Gogh heeft niets te maken met nazisme maar wel met de islam, evenals Pim.
Zo doet de Trump-regering het ook. Suggestief dingen roepen en namen laten vallen die eigenlijk niets met je punt te maken hebben en daarna het een verspreking noemen of dat je eigenlijk iets anders bedoelde.quote:Op zondag 26 februari 2017 18:59 schreef Igen het volgende:
[..]
Dat is toch de hele tactiek van modern rechts: je roept iets wat fijn klinkt en als het niet waar is dan blijft het gevoel bij de meesten toch hangen. "Want waar rook is, is vuur"
Ach, met een beetje geluk zijn de laatst overgebleven 50+-stemmers op 15 maart vergeten waar ze die stempas ook alweer gelaten hadden.quote:Op zondag 26 februari 2017 18:15 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn er nog genoeg bejaarden die het niet zo'n punt vinden dat Krol alles bij elkaar liegt, of het gewoon echt niet doorhebben.
quote:Op zondag 26 februari 2017 19:01 schreef freako het volgende:
[..]
Ach, met een beetje geluk zijn de laatst overgebleven 50+-stemmers op 15 maart vergeten waar ze die stempas ook alweer gelaten hadden.
Fortuyn en van Gogh staan op gelijke voet qua islamkritiek. Als je dus denkt aan islamterrorisme is het goed mogelijk dat je die twee door elkaar haalt. Doei!quote:Op zondag 26 februari 2017 18:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Pim werd vermoord door een gestoorde hippie, suggereren dat dat iets met de islam te maken had lijkt me vergezocht. En daarbij zegt Wilders niet "er was in Nederland een filmmaker, Pim Fortyun, die vermoord is door radicale moslims" of zoiets. Hij heeft het over de politieke partij die voor hem kwam met islamkritiek. Als hij daarna over Theo was begonnen was het een erg vreemde zin geweest.
Dit probleem heb ik ook.quote:Op zondag 26 februari 2017 19:01 schreef freako het volgende:
[..]
Ach, met een beetje geluk zijn de laatst overgebleven 50+-stemmers op 15 maart vergeten waar ze die stempas ook alweer gelaten hadden.
Uh, nee, helemaal niet. Het gaat over politieke partijen in dat gesprek, niet over mensen die toevallig kritiek op de islam hebben.quote:Op zondag 26 februari 2017 19:02 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Fortuyn en van Gogh staan op gelijke voet qua islamkritiek. Als je dus denkt aan islamterrorisme is het goed mogelijk dat je die twee door elkaar haalt. Doei!
Ja, precies. Werkt helaas prima in deze tijd met een information overload via internet.quote:Op zondag 26 februari 2017 18:59 schreef Igen het volgende:
[..]
Dat is toch de hele tactiek van modern rechts: je roept iets wat fijn klinkt en als het niet waar is dan blijft het gevoel bij de meesten toch hangen. "Want waar rook is, is vuur"
Het werkt echter alleen maar, doordat veel kiezers ook helemaal geen zin in de waarheid hebben, maar willen dat hun gevoel die politici wordt bevestigd en serieus wordt genomen.quote:Op zondag 26 februari 2017 19:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zo doet de Trump-regering het ook. Suggestief dingen roepen en namen laten vallen die eigenlijk niets met je punt te maken hebben en daarna het een verspreking noemen of dat je eigenlijk iets anders bedoelde.
Als je geen feiten meer hebt moet je wel iets anders verzinnen blijkbaar.
En als niet kan ik altijd nog de boot verkopen.quote:Op zondag 26 februari 2017 19:01 schreef freako het volgende:
[..]
Ik vond het verbazingwekkend dat Geert het interview in het Engels deed. Je zou toch denken dat een Limburger wel redelijk Duits zou spreken.quote:Op zondag 26 februari 2017 18:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als hij die Tweet in het Engels of Duits had gedaan was het nog enigszins geloofwaardig geweest
Dat je daar nog leestquote:Op zondag 26 februari 2017 19:04 schreef Janneke141 het volgende:
De FP is er al uit trouwens, van der Graaff is moslim dus het klopt gewoon wat Wilders zei.
Is Pim begraven of gecremeerd?quote:Op zondag 26 februari 2017 19:05 schreef remlof het volgende:
Maar goed, ik hoop echt dat dit de PVV stemmen gaat kosten.
Want "kom niet aan Pim", toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |