twitter:vanderzande twitterde op zondag 26-02-2017 om 17:51:49Hier het fragment waarin Wilders bij Duitse tv beweert dat Fortuyn door radicale moslim is vermoord, Volkert van de... https://t.co/HU6Qw3gsKT reageer retweet
Maar als je het hele interview bekijkt zie je dat de twitteraar op slinkse wijze 2 fragmenten aan elkaar heeft geknipt en geplakt: eerst praat Geert over Fortuyn en later behandelt hij de moord op Theo van Gogh. Dit is net zoiets als Trump die een duet met Hillary zingt.quote:Op zondag 26 februari 2017 18:18 schreef SecretPret het volgende:
Eelke persoon die zegt dat dit fake is gaat gegarandeerd op geertje stemmen. Er is een video in de tweet.
Dit is het hele interview met de ARD.quote:Op zondag 26 februari 2017 18:14 schreef Wespensteek het volgende:
Dat moet toch wel een fake filmpje zijn.
twitter:Michel1401 twitterde op zondag 26-02-2017 om 18:18:07@vanderzande Hier is in geknipt. Men heeft hem Fortuyn laten zeggen i.p.v. Van Gogh. reageer retweet
Het maakt jou niet uit hoeveel onzin hij blaat ?quote:Op zondag 26 februari 2017 18:22 schreef Harvest89 het volgende:
Wilders bashtopic 2.0
Voor mijn part zegt die vent dat honden vleugels hebben, en kunnen vliegen.
Mijn stem heeft hij sowieso.
Lijkt me ook wel heel dom als hij zoiets zou zeggen.quote:Op zondag 26 februari 2017 18:22 schreef Physsic het volgende:
Iemand zegt:twitter:Michel1401 twitterde op zondag 26-02-2017 om 18:18:07@vanderzande Hier is in geknipt. Men heeft hem Fortuyn laten zeggen i.p.v. Van Gogh. reageer retweet
Ik vind het wel gek, van wat ik ervan gezien heb (wat niet alles is), dat die journalist dan niet reageert. Neem toch wel aan dat men in Dld ook weet dat dit larie is. Zeker een journalist moet dit weten.quote:Op zondag 26 februari 2017 18:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Dit is het hele interview met de ARD.
Heb nog niet gezocht naar de uitspraak, maar zou eruit geknipt kunnen zijn natuurlijk.
Gelukkig! Als iemand iets zegt moet het wel waar zijn natuurlijkquote:Op zondag 26 februari 2017 18:22 schreef Physsic het volgende:
Iemand zegt:twitter:Michel1401 twitterde op zondag 26-02-2017 om 18:18:07@vanderzande Hier is in geknipt. Men heeft hem Fortuyn laten zeggen i.p.v. Van Gogh. reageer retweet
Geen onzin.quote:Op zondag 26 februari 2017 18:23 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Het maakt jou niet uit hoeveel onzin hij blaat ?
Daarom denk ik dat het eruit geknipt is. Waarschijnlijk op verzoek van Wilders.quote:Op zondag 26 februari 2017 18:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik vind het wel gek, van wat ik ervan gezien heb (wat niet alles is), dat die journalist dan niet reageert. Neem toch wel aan dat men in Dld ook weet dat dit larie is. Zeker een journalist moet dit weten.
Geert zei gewoon iets doms. Dat doet ie wel vaker.quote:Op zondag 26 februari 2017 18:27 schreef Bluesdude het volgende:
is het fakenews van Geert of uit st Petersburg? Nerd van 16 j ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |