twitter:vanderzande twitterde op zondag 26-02-2017 om 17:51:49Hier het fragment waarin Wilders bij Duitse tv beweert dat Fortuyn door radicale moslim is vermoord, Volkert van de... https://t.co/HU6Qw3gsKT reageer retweet
Maar als je het hele interview bekijkt zie je dat de twitteraar op slinkse wijze 2 fragmenten aan elkaar heeft geknipt en geplakt: eerst praat Geert over Fortuyn en later behandelt hij de moord op Theo van Gogh. Dit is net zoiets als Trump die een duet met Hillary zingt.quote:Op zondag 26 februari 2017 18:18 schreef SecretPret het volgende:
Eelke persoon die zegt dat dit fake is gaat gegarandeerd op geertje stemmen. Er is een video in de tweet.
Dit is het hele interview met de ARD.quote:Op zondag 26 februari 2017 18:14 schreef Wespensteek het volgende:
Dat moet toch wel een fake filmpje zijn.
twitter:Michel1401 twitterde op zondag 26-02-2017 om 18:18:07@vanderzande Hier is in geknipt. Men heeft hem Fortuyn laten zeggen i.p.v. Van Gogh. reageer retweet
Het maakt jou niet uit hoeveel onzin hij blaat ?quote:Op zondag 26 februari 2017 18:22 schreef Harvest89 het volgende:
Wilders bashtopic 2.0
Voor mijn part zegt die vent dat honden vleugels hebben, en kunnen vliegen.
Mijn stem heeft hij sowieso.
Lijkt me ook wel heel dom als hij zoiets zou zeggen.quote:Op zondag 26 februari 2017 18:22 schreef Physsic het volgende:
Iemand zegt:twitter:Michel1401 twitterde op zondag 26-02-2017 om 18:18:07@vanderzande Hier is in geknipt. Men heeft hem Fortuyn laten zeggen i.p.v. Van Gogh. reageer retweet
Ik vind het wel gek, van wat ik ervan gezien heb (wat niet alles is), dat die journalist dan niet reageert. Neem toch wel aan dat men in Dld ook weet dat dit larie is. Zeker een journalist moet dit weten.quote:Op zondag 26 februari 2017 18:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Dit is het hele interview met de ARD.
Heb nog niet gezocht naar de uitspraak, maar zou eruit geknipt kunnen zijn natuurlijk.
Gelukkig! Als iemand iets zegt moet het wel waar zijn natuurlijkquote:Op zondag 26 februari 2017 18:22 schreef Physsic het volgende:
Iemand zegt:twitter:Michel1401 twitterde op zondag 26-02-2017 om 18:18:07@vanderzande Hier is in geknipt. Men heeft hem Fortuyn laten zeggen i.p.v. Van Gogh. reageer retweet
Geen onzin.quote:Op zondag 26 februari 2017 18:23 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Het maakt jou niet uit hoeveel onzin hij blaat ?
Daarom denk ik dat het eruit geknipt is. Waarschijnlijk op verzoek van Wilders.quote:Op zondag 26 februari 2017 18:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik vind het wel gek, van wat ik ervan gezien heb (wat niet alles is), dat die journalist dan niet reageert. Neem toch wel aan dat men in Dld ook weet dat dit larie is. Zeker een journalist moet dit weten.
Geert zei gewoon iets doms. Dat doet ie wel vaker.quote:Op zondag 26 februari 2017 18:27 schreef Bluesdude het volgende:
is het fakenews van Geert of uit st Petersburg? Nerd van 16 j ?
Jij bent bijzonder dom.quote:Op zondag 26 februari 2017 18:13 schreef SecretPret het volgende:
HAHAHAHAHA, en mensen willen op hem stemmen xD
Jammer, video van ARD-linkje gaat maar tot 26minuten.quote:Op zondag 26 februari 2017 18:28 schreef Fylax het volgende:
Ik las ergens op Twitter dat het rond 38 minuten is. Iemand die ff kan kijken?
NOS en objectief.quote:Op zondag 26 februari 2017 18:29 schreef DrDentz het volgende:
NOS mannetje toont wel even zijn objectiviteit aan.
alternatieve feitenquote:Op zondag 26 februari 2017 18:11 schreef Fylax het volgende:
Net viral op Twitter: Geert Wilders heeft in een interview met de Duitse televisie gezegd dat Pim Fortuyn is vermoord door een radicale moslim.
https://twitter.com/vanderzande/status/835895155676884993twitter:vanderzande twitterde op zondag 26-02-2017 om 17:51:49Hier het fragment waarin Wilders bij Duitse tv beweert dat Fortuyn door radicale moslim is vermoord, Volkert van de... https://t.co/HU6Qw3gsKT reageer retweet
Dan negeer je het toch en neem je lekker klakkeloos aan wat iemand anders (in de OP) op Twitter zegt.quote:Op zondag 26 februari 2017 18:25 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Gelukkig! Als iemand iets zegt moet het wel waar zijn natuurlijk
Ja, dat grapje doen sommige mensen op twitter nu ook; JFK, Ceasar zijn al voorbij gekomen.quote:Op zondag 26 februari 2017 18:26 schreef Nielsch het volgende:
Willem van Oranje is ook vermoord door een radicale moslim.
Klopt, het is eigenaardig.quote:Op zondag 26 februari 2017 18:32 schreef Straatcommando. het volgende:
Wilders is gek, maar niet zo dom. Ben benieuwd naar de waarheid.
Ga lekker naar BNW met je complottheorieënquote:Op zondag 26 februari 2017 18:30 schreef Physsic het volgende:
[..]
Dan negeer je het toch en neem je lekker klakkeloos aan wat iemand anders (in de OP) op Twitter zegt.
twitter:geertwilderspvv twitterde op zondag 26-02-2017 om 18:31:23Ik bedoelde Theo van Gogh natuurlijk, vermoord door een radicale moslim in het jaar 2004 toen ik ook in de beveili… https://t.co/HkoMJkVV32 reageer retweet
Wel een hele domme.quote:Op zondag 26 februari 2017 18:33 schreef Houtenbeen het volgende:
Gewoon een vergissingtwitter:geertwilderspvv twitterde op zondag 26-02-2017 om 18:31:23Ik bedoelde Theo van Gogh natuurlijk, vermoord door een radicale moslim in het jaar 2004 toen ik ook in de beveili… https://t.co/HkoMJkVV32 reageer retweet
Ze doen erg hard hun best de laatste tijd. Wat moet het frustrerend voor ze zijn als ze er achter komen dat het niet echt werkt.quote:Op zondag 26 februari 2017 18:32 schreef DrDentz het volgende:
[..]
De linkse propagandamachine draait op volle toeren!
Ik trek die Wilders ook niet langer dan een paar seconden.quote:Op zondag 26 februari 2017 18:28 schreef Janneke141 het volgende:
Hele interview is een minuut of 40. Ik trek het niet om dat helemaal te luisteren, maar ik ben wel benieuwd of dit nu klopt of dat het geknipt is.
Tuurlijk.quote:Op zondag 26 februari 2017 18:33 schreef Houtenbeen het volgende:
Gewoon een vergissingtwitter:geertwilderspvv twitterde op zondag 26-02-2017 om 18:31:23Ik bedoelde Theo van Gogh natuurlijk, vermoord door een radicale moslim in het jaar 2004 toen ik ook in de beveili… https://t.co/HkoMJkVV32 reageer retweet
Ah, herroepen. 50+HK koste dat 40% zetels.quote:Op zondag 26 februari 2017 18:33 schreef Houtenbeen het volgende:
Ja, was mijn inschatting toch ook idd, dat-ie Van Gogh en Fortuyn door elkaar haalde. Hij wordt ook een jaartje ouder hè.quote:Op zondag 26 februari 2017 18:33 schreef Houtenbeen het volgende:
Het gaat daarvoor over politiek en lid worden van partijen enzo en dat het bij de PVV niet mogelijk is. Theo van Gogh is toch geen politicus geweest? Het past ook totaal niet in de context. Dit is net als Kellyanne Conway die nog een draai aan de Bowling Green Massacre-leugen wil geven.quote:Op zondag 26 februari 2017 18:33 schreef Houtenbeen het volgende:
quote:
quote:Op zondag 26 februari 2017 18:32 schreef Straatcommando. het volgende:
Wilders is gek, maar niet zo dom. Ben benieuwd naar de waarheid.
Wat wil je zeggen? Hij verspreekt zich, nogal dom, zeker in deze context. Is wel van een andere orde dan dit als feit de wereld in helpen.quote:
Dat doet ie echt niet per ongeluk natuurlijk.quote:Op zondag 26 februari 2017 18:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, was mijn inschatting toch ook idd, dat-ie Van Gogh en Fortuyn door elkaar haalde. Hij wordt ook een jaartje ouder hè.
Gebrek aan dossier kennis eerder.quote:Op zondag 26 februari 2017 18:36 schreef Ryan3 het volgende:
Enfin, dit is dus wel een storm in een glas water.
jaquote:Op zondag 26 februari 2017 18:37 schreef Harvest89 het volgende:
Wilders verspreekt zich, en het is bijna wereldnieuws hier.![]()
Zouden Rutte of Pechthold na een verspreking dezelfde aandacht krijgen?
Dit dus.quote:Op zondag 26 februari 2017 18:36 schreef Falco het volgende:
[..]
Het gaat daarvoor over politiek en lid worden van partijen enzo en dat het bij de PVV niet mogelijk is. Theo van Gogh is toch geen politicus geweest? Het past ook totaal niet in de context. Dit is net als Kellyanne Conway die nog een draai aan de Bowling Green Massacre-leugen wil geven.
Gewoon kijken vanaf minuut 37: http://www.ardmediathek.d(...)&documentId=40613902
Dit slaat echt nergens op. Wat een volstrekte mongool is Geert. En op zijn minst dement aan het worden.
Dit is niet zomaar een 'verspreking'. Wie weet hoeveel invloed dit heeft op de duitse bevolking? 10% meer haat op moslims?quote:Op zondag 26 februari 2017 18:37 schreef Harvest89 het volgende:
Hij heeft net getweet lul...quote:Op zondag 26 februari 2017 18:38 schreef Bluesdude het volgende:
Waar Geert zei "Pim Fortuyn" zie je hem NIET in beeld.
Hij zou daar gezegd kunnen hebben "Theo van Gogh"
i say HOAX...
die maken niet zulke oerdomme foutenquote:Op zondag 26 februari 2017 18:37 schreef Harvest89 het volgende:
Dit was me ook opgevallen ja.quote:Op zondag 26 februari 2017 18:38 schreef Bluesdude het volgende:
Waar Geert zei "Pim Fortuyn" zie je hem NIET in beeld.
Welnee.quote:Op zondag 26 februari 2017 18:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat doet ie echt niet per ongeluk natuurlijk.
Nu denken al die Pegida-aanhangers met een IQ ter grootte van hun schoenmaat die dit interview hebben gezien dat Fortuyn door een moslim is vermoord.
ja de slechte mensen wilden liever moslims de schuld kunnen geven .. en dan rellen.quote:Op zondag 26 februari 2017 18:39 schreef DrDentz het volgende:
Gutmenschen waren toen wel erg bang dat het daadwerkelijk een moslim was die op Fortuyn geschoten had, dat het een Nederlander was was een grote opluchting.
Is onderdeel van het grote complot om Wilders voor gek te zetten. Of zo.quote:Op zondag 26 februari 2017 18:39 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dit was me ook opgevallen ja.
Maar Geert zegt zelf op Twitter dat hij een fout heeft gemaakt.
Misschien kan Geert zich dan beter gaan aansluiten bij 50PLUS.quote:Op zondag 26 februari 2017 18:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, was mijn inschatting toch ook idd, dat-ie Van Gogh en Fortuyn door elkaar haalde. Hij wordt ook een jaartje ouder hè.
Schlechtmenschen waren diep teleurgesteldquote:Op zondag 26 februari 2017 18:39 schreef DrDentz het volgende:
Gutmenschen waren toen wel erg bang dat het daadwerkelijk een moslim was die op Fortuyn geschoten had, dat het een Nederlander was was een grote opluchting.
Niets mis mee.quote:Op zondag 26 februari 2017 18:38 schreef SecretPret het volgende:
[..]
Dit is niet zomaar een 'verspreking'. Wie weet hoeveel invloed dit heeft op de duitse bevolking? 10% meer haat op moslims?
De dader was eerder gepakt dan dat Pim dood werd verklaart.quote:Op zondag 26 februari 2017 18:39 schreef DrDentz het volgende:
We zagen nog iets van een half uur reanimatiebeelden voordat we wat daderinfo kregen.quote:Op zondag 26 februari 2017 18:42 schreef qajariaq het volgende:
[..]
De dader was eerder gepakt dan dat Pim dood werd verklaart.
Op basis van fake news? \lang leve de democratie.quote:Op zondag 26 februari 2017 18:41 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Niets mis mee.
Het wordt nu echt eens tijd dat Duitsland zich gaat afweren tegen dat tuig uit het Midden Oosten, en ze moeten eens van dat oorlogsschuldgevoel af.
Ja, hij is zowat 54 dus ja....quote:Op zondag 26 februari 2017 18:41 schreef Physsic het volgende:
[..]
Misschien kan Geert zich dan beter gaan aansluiten bij 50PLUS.
Wilders weet net zo goed dat als je eenmaal zoiets gezegd hebt, eventuele correcties verreweg de meeste mensen niet bereiken. Zeker niet als je ze enkel in het Nederlands doet terwijl het om een buitenlands interview gaat.quote:Op zondag 26 februari 2017 18:33 schreef Houtenbeen het volgende:
Twitter ontploft, tho.quote:Op zondag 26 februari 2017 18:44 schreef Braindead2000 het volgende:
De man verspreekt zich in een interview, lekker belangrijk.
Wat een onzin, iedereen weet dat Volkert van der G. Fortuyn heeft vermoord en dat dat geen moslim radicaal is.quote:Op zondag 26 februari 2017 18:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wilders weet net zo goed dat als je eenmaal zoiets gezegd hebt, eventuele correcties verreweg de meeste mensen niet bereiken. Zeker niet als je ze enkel in het Nederlands doet terwijl het om een buitenlands interview gaat.
Zo heb je weer haat gezaaid tegen de Islam en kun je weer wat punten scoren. Of het verder klopt en wat je aanricht met dit soort gedrag is totaal irrelevant.
Wat beweer je nu anders dan dat ik zeg?quote:Op zondag 26 februari 2017 18:43 schreef DrDentz het volgende:
[..]
We zagen nog iets van een half uur reanimatiebeelden voordat we wat daderinfo kregen.
Liever twitter dan een radicale moslim haha.quote:
In Duitsland weet inderdaad vast iedereen wie Fortuyn was, laat staan wie zijn moordenaar is.quote:Op zondag 26 februari 2017 18:45 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat een onzin, iedereen weet dat Volkert van der G. Fortuyn heeft vermoord en dat dat geen moslim radicaal is.
In 2001 was Wilders nog een vrij normale VVD'er in plaats van een doorgedraaide extremist.quote:Op zondag 26 februari 2017 18:46 schreef Falco het volgende:
Geert had niets op met Pim Fortuyn.
http://www.dumpert.nl/med(...)ver_pim_fortuyn.html
Snap niet dat ie zich nu als opvolger van Pimmetje ziet
Dit is even dom als mensen die roepen dat het een complot is en geshopt en 'JE ZIET HET NIET OP BEELD'.quote:Op zondag 26 februari 2017 18:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wilders weet net zo goed dat als je eenmaal zoiets gezegd hebt, eventuele correcties verreweg de meeste mensen niet bereiken. Zeker niet als je ze enkel in het Nederlands doet terwijl het om een buitenlands interview gaat.
Zo heb je weer haat gezaaid tegen de Islam en kun je weer wat punten scoren. Of het verder klopt en wat je aanricht met dit soort gedrag is totaal irrelevant.
Joh, die Volkert van der G. is nog bijna dagelijks in het nieuws. Wie zou nu ineens gaan denken nav deze verspreking dat het een moslim was?quote:Op zondag 26 februari 2017 18:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Niet zo naief Ryan, natuurlijk deed ie dit expres.
Zeker, haal het Barend en van Dorp interview er maar bij.quote:Op zondag 26 februari 2017 18:46 schreef Falco het volgende:
Geert had niets op met Pim Fortuyn.
http://www.dumpert.nl/med(...)ver_pim_fortuyn.html
Snap niet dat ie zich nu als opvolger van Pimmetje ziet
Flinke vergissing wel. Door te zeggen dat hij eigenlijk Van Gogh bedoelde klopt het nog steeds niet, het ging namelijk over Fortuyn en zijn politieke partij.quote:Op zondag 26 februari 2017 18:33 schreef Houtenbeen het volgende:
mee eens.... jij bent een lul, Geert is een lulquote:
Heeft Geert zich ook toen versproken?quote:Op zondag 26 februari 2017 18:47 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Zeker, haal het Barend en van Dorp interview er maar bij.
Jij denkt dat iemand als Wilders per ongeluk kan zeggen dat Fortuyn vermoord is door een moslim? Ik weet dat hij wel vaker domme versprekingen doet - zo zei hij laatst eigenhandig de Islam te hebben opgericht - maar dat slaat echt alles.quote:Op zondag 26 februari 2017 18:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dit is even dom als mensen die roepen dat het een complot is en geshopt en 'JE ZIET HET NIET OP BEELD'.
Alsof hij dit zo plant, lekker een 'fout' maken om haat te zaaien, doe je aluhoedje maar weer op
Niet in Nederland, maar bij de buren wel.quote:Op zondag 26 februari 2017 18:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Joh, die Volkert van der G. is nog bijna dagelijks in het nieuws. Wie zou nu ineens gaan denken nav deze verspreking dat het een moslim was?
Eens, bij een andere partij zou dit reden zijn om stemmen te laten halveren. Geert vaart hier mogelijk wel bij.quote:Op zondag 26 februari 2017 18:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dit is even dom als mensen die roepen dat het een complot is en geshopt en 'JE ZIET HET NIET OP BEELD'.
Alsof hij dit zo plant, lekker een 'fout' maken om haat te zaaien, doe je aluhoedje maar weer op
Net als de andere kant vond dat iedereen wel weet dat dit fake is.quote:Op zondag 26 februari 2017 18:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Niet zo naief Ryan, natuurlijk deed ie dit expres.
Dat is juist precies wat hij heeft gedaan. Niks aluhoedje, gewoon PVV propaganda.quote:Op zondag 26 februari 2017 18:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan heb je als Duitser ook onder een steen geleefd. Of schat jij die Duitsers misschien te laag in?quote:Op zondag 26 februari 2017 18:48 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Niet in Nederland, maar bij de buren wel.
Het is geen extremist.quote:
Dus is zijn tweet ook gelul. Dit gaat zetels kosten.quote:Op zondag 26 februari 2017 18:48 schreef Physsic het volgende:
[..]
Flinke vergissing wel. Door te zeggen dat hij eigenlijk Van Gogh bedoelde klopt het nog steeds niet, het ging namelijk over Fortuyn en zijn politieke partij.
In plaast van radicale moslim bedoelde hij dus eigenlijk radicale activist.
Natuurlijk wel. Het is iemand met een hele extreme mening die standpunten nastreeft in strijd met onze Grondwet en dat zelf ook weet. Als Wilders geen extremist is, dan zijn er geen extremisten meer.quote:
Nee, bij de PVV niet vrees ik.quote:Op zondag 26 februari 2017 18:50 schreef SecretPret het volgende:
[..]
Dus is zijn tweet ook gelul. Dit gaat zetels kosten.
Je bent dus bereid om te stemmen op iemand die aantoonbare bullshit verkondigt. Waarvan akte.quote:Op zondag 26 februari 2017 18:22 schreef Harvest89 het volgende:
Wilders bashtopic 2.0
Mijn stem heeft hij sowieso.
Ik ben vroeger wel eens met (rechts) extremisten omgegaan.quote:Op zondag 26 februari 2017 18:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Het is iemand met een hele extreme mening die standpunten nastreeft in strijd met onze Grondwet en dat zelf ook weet. Als Wilders geen extremist is, dan zijn er geen extremisten meer.
Laten we niet overdrijven over de impact wat dit zal hebben in Duitsland.quote:Op zondag 26 februari 2017 18:38 schreef SecretPret het volgende:
Dit is niet zomaar een 'verspreking'. Wie weet hoeveel invloed dit heeft op de duitse bevolking? 10% meer haat op moslims?
Mohammed zat op een vliegend paard, hij vloog van Mekka naar Jeruzalemquote:Op zondag 26 februari 2017 18:22 schreef Harvest89 het volgende:
Wilders bashtopic 2.0
Het is ruim een decennium geleden, en voor de Duitse politiek was Fortuyn totaal niet interessant. De meeste Duitsers zullen, voor zover ze het ooit hebben geweten, al lang vergeten zijn dat de moordenaar van Fortuyn een of andere linksdraaiende hippie was. Neem ik ze ook niet kwalijk, trouwens.quote:Op zondag 26 februari 2017 18:50 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dan heb je als Duitser ook onder een steen geleefd. Of schat jij die Duitsers misschien te laag in?
Ik zei helemaal geen rechts, ik zei extremist.quote:Op zondag 26 februari 2017 18:53 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik ben vroeger wel eens met (rechts) extremisten omgegaan.
Ik kan je zeggen, er is een groot verschil met extreemrechtse radicalen, en Geert Wilders.
Ja, Wilders ook. En aangezien Volkert nog ongeveer elke week in het nieuws is, is het wel een bijzonder domme verspreking.quote:Op zondag 26 februari 2017 18:45 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat een onzin, iedereen weet dat Volkert van der G. Fortuyn heeft vermoord en dat dat geen moslim radicaal is.
denk het niet, pvv'ers interesseren zich niet voor detailsquote:Op zondag 26 februari 2017 18:50 schreef SecretPret het volgende:
[..]
Dus is zijn tweet ook gelul. Dit gaat zetels kosten.
Is aan de ene kant ook niet heel vreemd natuurlijk, dat je nog steeds op dezelfde partij stemt ondanks een flinke verspreking van de partijleider.quote:Op zondag 26 februari 2017 18:52 schreef Elfletterig het volgende:
Als Wilders dat werkelijk zo gezegd heeft, is dat een behoorlijke blunder. Maar het maakt de fanclubleden niet uit....
[..]
Je bent dus bereid om te stemmen op iemand die aantoonbare bullshit verkondigt. Waarvan akte.
Nou ja, ik schat de gemiddelde Duitser ongeveer net zo nozel in als de gemiddelde NL'er, als hij al niet weet wie de moord begaan heeft, wat an sich kan zeker bij jongeren, dan zoekt-ie dat gewoon heel snel even op op de Duitse versie van wikipedia.quote:Op zondag 26 februari 2017 18:53 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het is ruim een decennium geleden, en voor de Duitse politiek was Fortuyn totaal niet interessant. De meeste Duitsers zullen, voor zover ze het ooit hebben geweten, al lang vergeten zijn dat de moordenaar van Fortuyn een of andere linksdraaiende hippie was. Neem ik ze ook niet kwalijk, trouwens.
En de gemiddelde AfD-stemmende angstige Duitser ziet zich door deze uitspraak alleen maar bevestigd in zijn angst voor moslims. En dat weet Geert heel goed.
Mijn stem op de PVV is voor een groot deel een proteststem.quote:Op zondag 26 februari 2017 18:52 schreef Elfletterig het volgende:
Als Wilders dat werkelijk zo gezegd heeft, is dat een behoorlijke blunder. Maar het maakt de fanclubleden niet uit....
[..]
Je bent dus bereid om te stemmen op iemand die aantoonbare bullshit verkondigt. Waarvan akte.
Helaas geen Lubach op TV vanavond. Alles moet namelijk wijken voor sport in dit land.quote:Op zondag 26 februari 2017 18:53 schreef qajariaq het volgende:
Ondertussen bij Lubach: Stop de persen!
twitter:arjenlubach twitterde op zondag 26-02-2017 om 18:44:56Willem vOranje werd in Delft vermoord door een radicale moslim. Hij staat bekend als Vader des vaderlands. Wacht, ik bedoelde Theo van Gogh. reageer retweet
Derde persoon enkelvoud van het werkwoord willen is "wil", Blues. Het is dus "Hij wil" en het is "je" of "u wilt".quote:Op zondag 26 februari 2017 18:53 schreef Bluesdude het volgende:
En dat wilt minister-president worden...
Is 1 trump al niet rampzalig genoeg in deze wereld ?
Daarnee geef jewel de kracht van de PVV aan. Gewoon stemmen vergaren wat voor onzin er ook beweerd wordt. Dat je daarna het land in puin hebt met weg vluchtende bedrijven en jonge professionals dat is bijzaak zeker?quote:Op zondag 26 februari 2017 18:56 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Mijn stem op de PVV is voor een groot deel een proteststem.
Dus voor mij part zegt hij dat de aarde plat is. Mijn stem krijgt hij sowieso.
Lullig voor je, maar zo zie ik het nou eenmaal, Wilders is net zo'n enorme leugenaar als Trump. Al die nationaalpopulisten verkopen bullshit.quote:Op zondag 26 februari 2017 18:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Net als de andere kant vond dat iedereen wel weet dat dit fake is.
Stap eens uit je egen vooroordelen om je aan de feiten te houden en hou allemaal alsjeblieft eens oo in je eigen cirkeltje rond te draaien.
Ik word hier zo ontzettend treurig van
Er is een verschil tussen jezelf verspreken en dit soort onzin verkondigen. En het verweer van Wilders is bijzonder zwak: "Ik bedoelde natuurlijk Theo van Gogh". Wat een zwaktebod. Wilders is duidelijk aan het praten over Fortuyn en diens eigen partij. Het ging duidelijk niet over Theo van Gogh.quote:Op zondag 26 februari 2017 18:56 schreef Houtenbeen het volgende:
Pechtold en Klaver hebben zich nog nooit versproken anders
Het land in puin.quote:Op zondag 26 februari 2017 19:00 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Daarnee geef jewel de kracht van de PVV aan. Gewoon stemmen vergaren wat voor onzin er ook beweerd wordt. Dat je daarna het land in puin hebt met weg vluchtende bedrijven en jonge professionals dat is bijzaak zeker?
Bewijs maar dat hij geen kamelenpis drinkt.quote:Op zondag 26 februari 2017 18:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Joh, die Volkert van der G. is nog bijna dagelijks in het nieuws. Wie zou nu ineens gaan denken nav deze verspreking dat het een moslim was?
Je laat hiermee goed zien hoe dom je bent. Om twee redenen: ten eerste je bereidheid om blindelings iemand te volgen die onzin verkoopt en erop te stemmen. Ten tweede omdat het een verloren stem is. Of de PVV nu 15 of 30 zetels haalt, Wilders gaat NIET regeren.quote:Op zondag 26 februari 2017 18:56 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Mijn stem op de PVV is voor een groot deel een proteststem.
Dus voor mij part zegt hij dat de aarde plat is. Mijn stem krijgt hij sowieso.
Het zijn politici jij pannenkoek.quote:Op zondag 26 februari 2017 19:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Lullig voor je, maar zo zie ik het nou eenmaal, Wilders is net zo'n enorme leugenaar als Trump. Al die nationaalpopulisten verkopen bullshit.
Dat jij dat niet wil zien is vooral jouw probleem.
Er zijn zat goede alternatieven voor de PVV, als je die niet ziet ligt dat aan jou.quote:Op zondag 26 februari 2017 19:02 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Het land in puin.![]()
Zolang er geen fatsoenlijk alternatief voor de PVV is, blijf ik op die partij stemmen.
Oh ja? VNL zeker?quote:Op zondag 26 februari 2017 19:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er zijn zat goede alternatieven voor de PVV, als je die niet ziet ligt dat aan jou.
quote:Op zondag 26 februari 2017 19:02 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Het land in puin.![]()
Zolang er geen fatsoenlijk alternatief voor de PVV is, blijf ik op die partij stemmen.
Willem Drees vond ook al dat gastarbeiders moesten opkrassen na hun werkzaamheden. Nederland was vol, vond hij.quote:Op zondag 26 februari 2017 19:05 schreef halfway het volgende:
En laten wij niet vergeten dat het een VVD-er is die 22 jaar geleden is begonnen met die onzin.
https://www.trouw.nl/home(...)ielzoekers~a0f7e9b9/
Als uit de EU voor je belangrijk is, dan FvD of VNL. Als je een echte rechts-liberale partij wil VNL. Als je meer in de rechts-conservatieve hoek zit de VVD. Als Wilders' sociale beleid je aanstaat de SP. Als je erg conservatief bent de SGP. Als je graag een partij wil die naar de kiezers luistert GeenPeil.quote:
Zeker man, trek de intelligentiekaart maar weer.quote:Op zondag 26 februari 2017 19:02 schreef Elfletterig het volgende:
Je laat hiermee goed zien hoe dom je bent.
Allemaal verplicht aan de jezus christus.quote:
De media gebruikt alles om in te hakken op geertquote:Op zondag 26 februari 2017 19:06 schreef Mr.Ping het volgende:
Oef Wilders vergist zich even in een 40 minuten lang interview, en het land is in rep en roer!
Het was geen vergissing, pure opzet.quote:Op zondag 26 februari 2017 19:06 schreef Mr.Ping het volgende:
Oef Wilders vergist zich even in een 40 minuten lang interview, en het land is in rep en roer!
be careful what you wish forquote:Op zondag 26 februari 2017 19:02 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Het land in puin.![]()
Ja, want de Duitsers zijn allemaal dom en slikken dat zo maar.quote:Op zondag 26 februari 2017 19:08 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Het was geen vergissing, pure opzet.
Mijn enige alternatief is de SP.quote:Op zondag 26 februari 2017 19:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als uit de EU voor je belangrijk is, dan FvD of VNL. Als je een echte rechts-liberale partij wil VNL. Als je meer in de rechts-conservatieve hoek zit de VVD. Als Wilders' sociale beleid je aanstaat de SP. Als je erg conservatief bent de SGP. Als je graag een partij wil die naar de kiezers luistert GeenPeil.
Alles beter dan die haatzaaiende PVV. Iemand die daarop stemt heeft blijkbaar schijt aan onze grondwet en daarmee aan alle waarden waar Nederland voor staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |