Zo te zien komt er een speciaal homo-executieplatform op.quote:Op zondag 26 februari 2017 11:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Sow. Duurt wel even dan voordat hun homo's de grond koppen.
quote:Op zondag 26 februari 2017 11:17 schreef Kaas- het volgende: [..] Ik ben aardig zeker van wel, want toen ik hem per dm beschreef hoe de man op m'n foto eruit zag en waar hij zat etc. wilde hij ontzettend graag de foto's zien om te kunnen beoordelen of het echt zo is en veranderde hij direct van toon. Minuutje voor die uitleg schold hij me nog uit, minuutje erna ineens vriendelijk en jolig want we hebben geen problemen met elkaar en zo. De foto's die hij die dag in CUL postte zijn in dat geval bewezen onzin.
Ik denk niet dat ik die ga plaatsen. Hoewel ik hem een ontzettende mongool vind die dagelijks liegt op fok en altijd heel vervelend foto's plaatst van mensen die daar totaal niet om gevraagd hebben, vind ik het ook weer niet zo netjes om hem zelf dan maar online te smijten. Ik geniet er al van hoe spastisch hij hier per dm op reageert.quote:Op zondag 26 februari 2017 11:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik hou me uiteraard ook aanbevolen voor de foto's (net als half FOK!)
Spastische dms omdat hij wel die baardmans is?quote:Op zondag 26 februari 2017 11:24 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik die ga plaatsen. Hoewel ik hem een ontzettende mongool vind die dagelijks liegt op fok en altijd heel vervelend foto's plaatst van mensen die daar totaal niet om gevraagd hebben, vind ik het ook weer niet zo netjes om hem zelf dan maar online te smijten. Ik geniet er al van hoe spastisch hij hier per dm op reageert.
Je hoeft m ook niet te plaatsen, een DM is ook goedquote:Op zondag 26 februari 2017 11:24 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik die ga plaatsen. Hoewel ik hem een ontzettende mongool vind die dagelijks liegt op fok en altijd heel vervelend foto's plaatst van mensen die daar totaal niet om gevraagd hebben, vind ik het ook weer niet zo netjes om hem zelf dan maar online te smijten. Ik geniet er al van hoe spastisch hij hier per dm op reageert.
quote:Op zondag 26 februari 2017 11:25 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Deze deuk in onze vriendschap zal niet zomaar gerepareerd kunnen worden.
Christenen zijn echte kosmopolieten en dus eigenlijk D66'ers.quote:Op zondag 26 februari 2017 11:24 schreef Leandra het volgende:
De SGP heeft de prioriteiten ook lekker op een rijtje, want Israël is idd een top drie onderwerp voor een NL partij
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uhuh.quote:Op zondag 26 februari 2017 11:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Spastische dms omdat hij wel die baardmans is?
Als we weer een POL-meet hebben gaat m'n telefoon wel even de tafel rond.quote:Op zondag 26 februari 2017 11:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je hoeft m ook niet te plaatsen, een DM is ook goed
Oké, zal het een plekje proberen te geven.quote:Op zondag 26 februari 2017 11:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Sorry heb altijd al wat sympathie voor Ajax gehad
Pff wat een afgangquote:Op zondag 26 februari 2017 11:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hee PaxDe Trots was niet best gister hey
Deceptie ditquote:Op zondag 26 februari 2017 11:24 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het maakt Kaas iig al 100 keer fatsoenlijker dan Iwanius zelf, want die vindt het geen enkel probleem om mensen ongevraagd online te gooien.quote:
Goed zo. Dat iemand een eikel is betekent niet dat je zelf ook een eikel moet zijn.quote:Op zondag 26 februari 2017 11:24 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Daar ben ik het volledig mee eens hoorquote:Op zondag 26 februari 2017 11:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het maakt Kaas iig al 100 keer fatsoenlijker dan Iwanius zelf, want die vindt het geen enkel probleem om mensen ongevraagd online te gooien.
Ja, best wel verwend de laatste jarenquote:Op zondag 26 februari 2017 11:31 schreef Kaas- het volgende:
De FC heeft wel tien topjaren achter de rug. Een prijs gewonnen, Europees voetbal en op één seizoen na gewoon elk seizoen 5e, 6e, 7e of 8e.
Is anders een uitstekend thema om doorgeschoten progressieven mee te trollen.quote:Op zondag 26 februari 2017 11:24 schreef Leandra het volgende:
De SGP heeft de prioriteiten ook lekker op een rijtje, want Israël is idd een top drie onderwerp voor een NL partij
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik hoop dat het weer spannend wordt. Als PSV deze wedstrijd wint, dan wordt Ajax - Fey in april de kampioenspot. Is toch leuk.quote:
Ik ken het gevoel ja. Wij verliezen ook altijd lullig van Utrecht. Maar ik vind Faber ook geen goede coach.quote:Op zondag 26 februari 2017 11:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Pff wat een afgang
Echt matig allemaal dit jaar
Als je dit soort dingen zo hoog op je lijst gaat zetten ontbreekt het je gewoon aan echte standpunten, of je probeert je echte standpunten daarmee te verdoezelen.quote:Op zondag 26 februari 2017 11:34 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Is anders een uitstekend thema om doorgeschoten progressieven mee te trollen.
Helaas wel echt zo. Hopelijk eindigen ze gewoon nog 9e, wat prima mogelijk is en voor een matig seizoen dan weer best oké zou zijn, en is het komend seizoen dan weer als vanouds.quote:Op zondag 26 februari 2017 11:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja, best wel verwend de laatste jaren
En zo zonder Rusnak mag je al helemaal niks meer verwachten natuurlijk
Nee, Feijenoord moet gewoon zo snel mogelijk kampioen worden.quote:Op zondag 26 februari 2017 11:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik hoop dat het weer spannend wordt. Als PSV deze wedstrijd wint, dan wordt Ajax - Fey in april de kampioenspot. Is toch leuk.
En aangezien Twente is uitgesloten van Europees voetbal en Vitesse en AZ nog in de beker zitten is er een goede kans dat ook de nummer 9 play-offs mag spelen. Toch nog een beloninkje aan het einde.quote:Op zondag 26 februari 2017 11:35 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Helaas wel echt zo. Hopelijk eindigen ze gewoon nog 9e, wat prima mogelijk is en voor een matig seizoen dan weer best oké zou zijn, en is het komend seizoen dan weer als vanouds.
Dit is gewoon een leuk statement van je, maar heeft verder niet zoveel met de waarheid van doen.quote:Op zondag 26 februari 2017 11:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je dit soort dingen zo hoog op je lijst gaat zetten ontbreekt het je gewoon aan echte standpunten, of je probeert je echte standpunten daarmee te verdoezelen.
Hij deed het met NEC wel leuk maar dit seizoen is het allemaal net nietquote:Op zondag 26 februari 2017 11:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel ja. Wij verliezen ook altijd lullig van Utrecht. Maar ik vind Faber ook geen goede coach.
Kom je het dan vieren Kowloon?quote:Op zondag 26 februari 2017 11:36 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Nee, Feijenoord moet gewoon zo snel mogelijk kampioen worden.
Ben je eigenlijk ook echt zenuwachtig voor vanmiddag?quote:Op zondag 26 februari 2017 11:35 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Helaas wel echt zo. Hopelijk eindigen ze gewoon nog 9e, wat prima mogelijk is en voor een matig seizoen dan weer best oké zou zijn, en is het komend seizoen dan weer als vanouds.
Ze moeten gewoon elk jaar de top-3 afvaardigen en de rest niet. Sta je daar met je 11 tegendoelpunten in twee wedstrijdjes.quote:Op zondag 26 februari 2017 11:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
En aangezien Twente is uitgesloten van Europees voetbal en Vitesse en AZ nog in de beker zitten is er een goede kans dat ook de nummer 9 play-offs mag spelen. Toch nog een beloninkje aan het einde.
Ja best wel. Ik ga vanmiddag ook niet FOK!ken, want trollercopter Erik zal me wel de uitslag dm'en als hij eraan denkt.quote:Op zondag 26 februari 2017 11:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ben je eigenlijk ook echt zenuwachtig voor vanmiddag?
Ik denk niet dat de argumentatie is, heb gewoon de indruk dat de SGP het een belangrijk thema vindt want het staat er echt bij elke verkiezing weer in. Misschien vanwege het belang in de bijbel van het gebied?quote:Op zondag 26 februari 2017 11:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je dit soort dingen zo hoog op je lijst gaat zetten ontbreekt het je gewoon aan echte standpunten, of je probeert je echte standpunten daarmee te verdoezelen.
Wel lastig om alles te ontwijkenquote:Op zondag 26 februari 2017 11:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja best wel. Ik ga vanmiddag ook niet FOK!ken, want trollercopter Erik zal me wel de uitslag dm'en als hij eraan denkt.
Ja, wel eens kinderen aan de deur gehad die collecteerden voor bijbels voor Israël, maar het promoten van Israëlische producten is gewoon van de zotte.quote:Op zondag 26 februari 2017 11:37 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dit is gewoon een leuk statement van je, maar heeft verder niet zoveel met de waarheid van doen.SGP heeft niet minder 'echte' standpunten dan andere partijen, maar is gewoon een partij die heel democratisch haar achterban bedient. In de regio waar jij gewoond hebt ken je die achterban wel een beetje, en die vinden zo'n standpunt prachtig.
De play-offs afschaffen en de nummers 1-4 Europees laten spelen. Dan kan zoiets natuurlijk af en toe gebeuren maar Lyon is ook wel écht een sterk team.quote:Op zondag 26 februari 2017 11:39 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon elk jaar de top-3 afvaardigen en de rest niet. Sta je daar met je 11 tegendoelpunten in twee wedstrijdjes.
Elke zondag weer ellende. Laatst lukte het helemaal tot zes uur en kwam jij ineens met de uitslag haha.quote:Op zondag 26 februari 2017 11:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wel lastig om alles te ontwijken
Ook geen nieuwssites openen enzo
Ik ben bijna altijd zenuwachtig voor de wedstrijdquote:Op zondag 26 februari 2017 11:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ben je eigenlijk ook echt zenuwachtig voor vanmiddag?
Dat zou inderdaad veel eerlijker zijn, maar ik snap wel dat de KNVB het niet zo doet omdat je dan veel lagere toeschouwersaantallen hebt doordat praktisch alle clubs al snel doorhebben voor spek en bonen aan de competitie mee te doen.quote:Op zondag 26 februari 2017 11:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
De play-offs afschaffen en de nummers 1-4 Europees laten spelen. Dan kan zoiets natuurlijk af en toe gebeuren maar Lyon is ook wel écht een sterk team.
In elk geval geen Vitesse en Utrecht meer afvaardigen die dan kansloos verliezen van halve amateurteams. Dat heeft ons echt de ranking gekost. Maar goed, mosterd na de maaltijd uiteraard.
Ron Beton is terug.quote:Op zondag 26 februari 2017 11:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben bijna altijd zenuwachtig voor de wedstrijdVandaag alleen niet want AZ-uit is een zekerheidje.
Dat wordt vaak gezegd maar ik denk dat het reuze meevalt. Het is ook niet zo alsof de nummers 10-15 geen hond meer op de tribune hebben zitten in de laatste maanden, in tegendeel zelfs. Wat vaak wordt vergeten is dat kleine clubs veel minder successuporters hebben dan de grote. Als een Heracles of PEC geen play-offs meer kan halen komen dezelfde mensen echt nog wel.quote:Op zondag 26 februari 2017 11:44 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad veel eerlijker zijn, maar ik snap wel dat de KNVB het niet zo doet omdat je dan veel lagere toeschouwersaantallen hebt doordat praktisch alle clubs al snel doorhebben voor spek en bonen aan de competitie mee te doen.
Dit vraagt eigenlijk om empirische verificatie.quote:Op zondag 26 februari 2017 11:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat wordt vaak gezegd maar ik denk dat het reuze meevalt.
Leukste zou ik dan vinden om als de wedstrijd waarin ze kampioen worden in de stad te zijn.quote:Op zondag 26 februari 2017 11:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Kom je het dan vieren Kowloon?
Man, ik hoop inmiddels wel echt op het k-woord hoor.
Ja toen was ik even vergeten dat jij altijd wacht tot studio sport, zal vandaag niet gebeuren.quote:Op zondag 26 februari 2017 11:43 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Elke zondag weer ellende. Laatst lukte het helemaal tot zes uur en kwam jij ineens met de uitslag haha.Hopelijk vind ik straks gewoon een goede livestream en zo niet, dan ouderwets zevenuurstudiosportgenot.
Vorige keer 5-1 zie ik, auwquote:Op zondag 26 februari 2017 11:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben bijna altijd zenuwachtig voor de wedstrijdVandaag alleen niet want AZ-uit is een zekerheidje.
Als het maar niet vieren wordt zoals de laatste keer dat Feijenoord kampioen werd. Agenten die schoten moeten lossen is toch niet echt fijn.quote:Op zondag 26 februari 2017 11:47 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Leukste zou ik dan vinden om als de wedstrijd waarin ze kampioen worden in de stad te zijn.
Nou en.quote:Op zondag 26 februari 2017 11:52 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Als het maar niet vieren wordt zoals de laatste keer dat Feijenoord kampioen werd. Agenten die schoten moeten lossen is toch niet echt fijn.
Maar heel veel Rotterdammers zouden er erg blij van worden. Dat is toch fijn voor die mensen en voor de stad.quote:Op zondag 26 februari 2017 11:53 schreef Tem het volgende:
Liever niet Feyenoord kampioen. De teringdrukte waar ik dan doorheen moet, geen zin in.
Daar wordt ook wel onderzoek naar gedaan. Wereldmarktleider op het gebied van voetbalcompetitievernieuwing is een Nederlands advieskantoortje. Die hebben o.a. de play-offs in België en Roemenië bedacht. Het levert in die meer geld en toeschouwers op, zeggen ze zelf.quote:Op zondag 26 februari 2017 11:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dit vraagt eigenlijk om empirische verificatie.
Het blijft toch tuig daar in Rotterdam.quote:Op zondag 26 februari 2017 11:52 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Als het maar niet vieren wordt zoals de laatste keer dat Feijenoord kampioen werd. Agenten die schoten moeten lossen is toch niet echt fijn.
Feyenoord heeft ook wel echt de gunfactor bij vrijwel iedereen merk ik. Behalve ekte Ajacieden.quote:Op zondag 26 februari 2017 12:02 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Maar heel veel Rotterdammers zouden er erg blij van worden. Dat is toch fijn voor die mensen en voor de stad.
Als ze het maar op Zuid houden.quote:Op zondag 26 februari 2017 12:02 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Maar heel veel Rotterdammers zouden er erg blij van worden. Dat is toch fijn voor die mensen en voor de stad.
En de Grote Vriendelijk Reus dus.quote:Op zondag 26 februari 2017 12:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Feyenoord heeft ook wel echt de gunfactor bij vrijwel iedereen merk ik. Behalve ekte Ajacieden.
Hoepel toch op, anus.quote:Op zondag 26 februari 2017 11:53 schreef Tem het volgende:
Liever niet Feyenoord kampioen. De teringdrukte waar ik dan doorheen moet, geen zin in.
Nog zo een: waarom is de VVD voor een wettelijke beperking aan de ingebrekestellingskosten bij incassobureaus (maximaal 15% van de verschuldigde som) maar worden verkeersboetes na 8 weken standaard met 50% verhoogd?quote:Op zondag 26 februari 2017 12:09 schreef Friek_ het volgende:
Waarom is de VVD soft richting de eigen mensen wanneer het gaat over integriteitskwesties, maar is ze zeer streng richting bijstandsaanvragers die een formulier per ongeluk verkeerd invullen?
Dit is de vraag van vandaag, mensen.
quote:Kamerlid Jeroen van Wijngaarden (VVD) zei onlangs tijdens het vragenuurtje tegen de minister: 'Laten we eerlijk zijn: wie is er niet eens vergeten een rekening te betalen?'
Maar niet de winkeliers.quote:Op zondag 26 februari 2017 12:02 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Omdat een boete wat anders is dan een vrijwillige transactie waarbij je niet aan je verplichtingen voldoet? Even uit de losse heup hoor.quote:Op zondag 26 februari 2017 12:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nog zo een: waarom is de VVD voor een wettelijke beperking aan de ingebrekestellingskosten bij incassobureaus (maximaal 15% van de verschuldigde som) maar worden verkeersboetes na 8 weken standaard met 50% verhoogd?
[..]
Heel goed Erik. Wil je die van Friek ook proberen?quote:Op zondag 26 februari 2017 12:16 schreef eriksd het volgende:
[..]
Omdat een boete wat anders is dan een vrijwillige transactie waarbij je niet aan je verplichtingen voldoet? Even uit de losse heup hoor.
Ik weet het niet meer, maar Vitesse en AZ zijn wel structureel een maatje te grootquote:Op zondag 26 februari 2017 12:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Werd het bij jullie niet 4-1?
edit: triplepost
Dat zijn niet de eigen mensen hè...quote:Op zondag 26 februari 2017 12:09 schreef Friek_ het volgende:
Waarom is de VVD soft richting de eigen mensen wanneer het gaat over integriteitskwesties, maar is ze zeer streng richting bijstandsaanvragers die een formulier per ongeluk verkeerd invullen?
Op een of andere manier is er tegen de top drie vaak meer te halen dan tegen Vitesse/AZ/Utrecht heb ik het idee. Voor ons in elk geval wel, bij jullie ook?quote:Op zondag 26 februari 2017 12:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer, maar Vitesse en AZ zijn wel structureel een maatje te groot
Soft?quote:Op zondag 26 februari 2017 12:09 schreef Friek_ het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |