quote:Op zondag 12 februari 2017 20:45 schreef de ongemogelijke het volgende:
36 voor Riks
88 voor David
829 voor Marc
206 voor Olke
40 voor Herman
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 2 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 3 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 4 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 5 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 6 (met Aad, Henk, Henrieke, Martin en Willem)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 7: Internationaal (met Aletta, Jan, Johan, Jos en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 8 (met Bertie, Theo, Jan, Tom en Geert)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 9: Internationaal: (Met Olke, Herman, Marc, Riks en David)
TV / Boer Zoekt Vrouw #211 Rondje rond de boederijen
TV / Boer Zoekt Vrouw #212 Nieuw internationaal seizoen
Webcamseks met Marc.And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
Er is er eentje die ik echt niet leuk vindt, bij Marc. Die meid met die brede kaak die in het begin veel zei in de groep.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
Deze is door dus."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life![]()
Deze gaat ie ook kiezen.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Marc kan ook een miniolifantje laten zienThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
quote:Op zondag 19 februari 2017 21:00 schreef SonicVolcano het volgende:
Marc kan ook een miniolifantje laten zien![]()
![]()
Die is blij dat ze het vliegtuig niet is ingestapt.
Wat een dooie lul.Haters everywhere but I don't really care.![]()
Is voor mark makkelijk zo...want lees niet direct confronterend
The secret of getting ahead is getting started![]()
quote:Op zondag 19 februari 2017 21:00 schreef SonicVolcano het volgende:
Marc kan ook een miniolifantje laten zien
And I am a weapon of massive consumption
Daar is een woord voor, maar ik kan er niet opkomenquote:Op zondag 19 februari 2017 21:00 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nee hoor, ben zelf ook gek op getallen. Maar zij verbindt er gevoel aan.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
quote:Op zondag 19 februari 2017 21:01 schreef Harwich het volgende:
mn lul kan ook een vrouwenhand gebruikenDaar moest ik ook meteen aan denken.
![]()
"Ik sta zo overal tussen hoor"
"Ja dat is ook heel knap"
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Die zit nu bij David op de bank.quote:"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
quote:Op zondag 19 februari 2017 21:01 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]Daar moest ik ook meteen aan denken.
![]()
![]()
zin in een DM?quote:Op zondag 19 februari 2017 21:01 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]Daar moest ik ook meteen aan denken.
![]()
Ik krijg het gevoel dat Riks had gedacht dat hij veel leukere vrouwen kon regelen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Nicole vind ik niksOp woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Volgens mij was dat alweer een paar jaar terugquote:Op zondag 19 februari 2017 21:02 schreef Chai het volgende:
Vorig jaar was er toch een boer waarbij er na de speeddate meerdere dames afhaakten?
Hij was ookal zo teleurgesteld dat ie de minste brieven hadquote:Op zondag 19 februari 2017 21:02 schreef Mani89 het volgende:
Ik krijg het gevoel dat Riks had gedacht dat hij veel leukere vrouwen kon regelen.![]()
Boer Jan uit Canada? Of?quote:Op zondag 19 februari 2017 21:02 schreef Chai het volgende:
Vorig jaar was er toch een boer waarbij er na de speeddate meerdere dames afhaakten?And I am a weapon of massive consumption
Oke, bingo, die kiest hij ookOp woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Dat christelijke sausje is afstotend voor de vrijgevochten Nederlandse vrouw. Dan houd je dit soort types over.quote:Op zondag 19 februari 2017 21:03 schreef -Magica- het volgende:
[..]
Hij was ookal zo teleurgesteld dat ie de minste brieven hadReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Mijn meest waardevolle bezit is mijn abonnement op BradgeTV
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
De minst mooie gaan naar huis.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Jullie zijn allemaal niet door, oprotten.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Deze gaat voor uiterlijk want kon toch amper iets uit de gesprekken halen."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Ha, skype door, had ik al verwacht.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Meh saaie types.And I am a weapon of massive consumption
De knapsten door.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Ach 1 meer of minderquote:Op zondag 19 februari 2017 21:05 schreef bloodymary1 het volgende:
Moet ze volgende week geen olifantje redden?Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
quote:![]()
Zijn heel erg weinig mensen die dat dan niet zouden doen.quote:Op zondag 19 februari 2017 21:05 schreef OProg het volgende:
Deze gaat voor uiterlijk want kon toch amper iets uit de gesprekken halen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Mwah dat dacht ik ook, maar zie nu dat rechts en skype niet bijzonder knap is, en bij de afvallers zaten ook 2 mooie...quote:Op zondag 19 februari 2017 21:05 schreef OProg het volgende:
Deze gaat voor uiterlijk want kon toch amper iets uit de gesprekken halen.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Dat voorhoofd lijkt op een pasgeboren vogeltje.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik heb een vermoeden dat Skype meisje de uiteindelijke chick gaat worden.Your beauty never ever scared me.![]()
Haha, ja ik zie het ook!quote:Op zondag 19 februari 2017 21:06 schreef Mani89 het volgende:
Dat voorhoofd lijkt op een pasgeboren vogeltje.![]()
Ze lijkt op Sloth van The Gooniesquote:The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
LIME gaat door. Ondanks paard
Niet interessant genoeg schijnbaar.quote:Op zondag 19 februari 2017 21:06 schreef Poison-Ivy het volgende:
Waarom hebben ze bepaalde dates niet uitgezonden...Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Lime is het mooist, maar oogt niet zo sympathiek, misschien zenuwen..Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
logisch toch ook wel? je kan iemand onmogelijk in een paar minuten leren kennen.. laat staan een dagquote:![]()
wie is voorhoofd?quote:Op zondag 19 februari 2017 21:07 schreef PowerLoungen het volgende:
Peerdenbek en voorhoofd
Aparte smaak![]()
Hij is niet voor niets boer he.quote:Op zondag 19 februari 2017 21:07 schreef PowerLoungen het volgende:
Peerdenbek en voorhoofd
Aparte smaakAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Wel zo makkelijk, die is hele dagen op pad. Dan kan Marc lekker alleen zijn vissen managen.quote:Op zondag 19 februari 2017 21:06 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb een vermoeden dat Skype meisje de uiteindelijke chick gaat worden.“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”![]()
Streep door het model heenquote:
1 grote orgie altijd bij die EO jongerendagenquote:Op zondag 19 februari 2017 20:55 schreef derLudolf het volgende:
Zijn allemaal grefo's joh. Eerst trouwen dan neuken.![]()
![]()
Niet slikken? Juist wel David!The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Dit paardenmeisje past helemaal niet bij hem. Hij krijgt er alleen een kloppende yoghurtbuks van.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Paarden zijn vergeten want lekker.
Uiteraard!
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Kan toch ook wel beter krijgen dan Dikkie Trom?quote:Op zondag 19 februari 2017 21:08 schreef Poison-Ivy het volgende:
Laura moet in een modebedrijf...niet in de stal![]()
Ik zou ook wel een oom als Olke willen, ik vind hem echt iets liefs en gezelligs hebben
Moet elke keer lachen om die roze pluk
Olke klinkt wel een tikkeltje zwakzinnig.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ze ziet er goed uit maar dat is ook allesquote:Op zondag 19 februari 2017 21:09 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind Laura de leukste van zijn meiden.![]()
De paarse specht gaat helaas niet mee.And I am a weapon of massive consumption
Vind ik een loze opmerking.heeft niks met beter te makenquote:Op zondag 19 februari 2017 21:09 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Kan toch ook wel beter krijgen dan Dikkie Trom?![]()
![]()
The secret of getting ahead is getting started![]()
Dat paarse gebeuren op het hoofd.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Voor 100 euro regel ik een date.quote:Op zondag 19 februari 2017 21:09 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind Laura de leukste van zijn meiden.![]()
Moeder met kinderen, oma met kleinkind, alles kiest hijOp woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Wat is dan het slechte nieuws?Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
quote:Op zondag 19 februari 2017 21:10 schreef Revanches het volgende:
De paarse specht gaat helaas niet mee.Specht!
![]()
Olke, wat een held
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Best wel ja, kan me niet herinneren van eerdere seizoenen dat die oudere vrouwen zo waren...quote:Op zondag 19 februari 2017 21:10 schreef YazooW het volgende:
deze oma's komen wel heel wanhopig overOp woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
quote:Op zondag 19 februari 2017 21:10 schreef Revanches het volgende:
De paarse specht gaat helaas niet mee.![]()
![]()
Olke heeft de juiste keuzes gemaakt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Oh miepje alertOp woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Ok. Regel maar.quote:Op zondag 19 februari 2017 21:10 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Voor 100 euro regel ik een date.Kranplätze müssen verdichtet sein![]()
De overgebleven Hermanmeisjes worden vriendinnen, want die zitten dan allemaal in hetzelfde schuitje![]()
Olke pullde een Oprah
Jou wil ik leren kennen
Jou wil ik leren kennen
En jou
En jou
Jou ook!The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Oh god ja, die receptioniste
Die stem past bij dat plastic koppie
AAARGH die stem.
Ben benieuwd hoe de 1e keer sex zou zijn tussen Herman en Lieke, binnen 30 seconden klaar waarschijnlijk.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Toch heb ik het idee dat Riks echt de spontane leukere vrouwen kiest
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD![]()
Dat kan ze nu al oordelen, over die kinderen
\
DDie met die stem? Hoe oud schat je haar?quote:Op zondag 19 februari 2017 21:12 schreef Zipportal het volgende:
Die is toch geen 29 man? Man man man.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Krijgt hem niet omhoog door de spanningquote:Op zondag 19 februari 2017 21:12 schreef Pedroso het volgende:
Ben benieuwd hoe de 1e keer sex zou zijn tussen Herman en Lieke, binnen 30 seconden klaar waarschijnlijk.
quote:Op zondag 19 februari 2017 21:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Meid je bent 29. Doe gewoon normaal.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
42quote:Op zondag 19 februari 2017 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
\
D
[..]
Die met die stem? Hoe oud schat je haar?![]()
Ik blijf gniffelen over die mais
beter raar haar dan geen haarquote:Op zondag 19 februari 2017 21:13 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wat hebben sommige toch raar haar.![]()
Nou de moeders op het schoolplein mochten willen dat ze er met 42 uitzagenquote:
Maar ik had haar ook iets ouder geschatOp woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Deze is best knapThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Ze heeft geen wenkbrauwen, te dikke brilOp woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Fleur en Lieke voor Herman?“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”![]()
Als Herman wat aan zijn tanden laat doen en wat moderner gekleed zou gaan dan is er best wat van te maken.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
zeker. En wat losser gekleed best knap.quote:"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
En naar de kapperquote:Op zondag 19 februari 2017 21:15 schreef Pedroso het volgende:
Als Herman wat aan zijn tanden laat doen en wat moderner gekleed zou gaan dan is er best wat van te maken.![]()
Oh Riks ziet deze zitten
Vandaar dat ze zulke persoonlijke onthullingen deed in de briefquote:Op zondag 19 februari 2017 21:14 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat? Mijn paal vast durven houden?![]()
![]()
Lol deze vraag stellen als je weet dat haar man tussen 6 planken ligt.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Lompe domme harry. Misschien echt even vergeten met zenuwenquote:Op zondag 19 februari 2017 21:15 schreef Mani89 het volgende:
Lol deze vraag stellen als je weet dat haar man tussen 6 planken ligt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Idd.quote:Op zondag 19 februari 2017 21:15 schreef Pedroso het volgende:
Als Herman wat aan zijn tanden laat doen en wat moderner gekleed zou gaan dan is er best wat van te maken.
Ik had t niet gedacht maar hij doet t het leukstThe secret of getting ahead is getting started![]()
shemalequote:Op zondag 19 februari 2017 21:15 schreef DoubleDip het volgende:
'De persoon waar ik een relatie mee heb moet wel mijn paal durven vasthouden.'Kranplätze müssen verdichtet sein![]()
Heeft die weduwe kinderen?Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Even gemist. Wat vroeg hij?quote:
zelfs als je niet geemigreerd bent heb je dat probleem.quote:Op zondag 19 februari 2017 21:15 schreef luxerobots het volgende:
Beter als mij.
En ook beter Nederlands. | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu![]()
Wat een nepwijf
Die schoonzus regelt de fotoboeken en maisboeketjes?Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Riks kiest die meid van 29 met aparte stemOp woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
29?????quote:Op zondag 19 februari 2017 21:17 schreef Pisces29 het volgende:
Riks kiest die meid van 29 met aparte stemYour beauty never ever scared me.![]()
Yvon kan die autisten altijd zo lekker uitbuiten voor de camera. Kuthoer.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Herman is toch best een normale jongen?"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Herman doet denken aan Constantijn, dat haar en die grote tanden.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: