quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
Die met die stem? Hoe oud schat je haar?quote:Op zondag 19 februari 2017 21:12 schreef Zipportal het volgende:
Die is toch geen 29 man? Man man man.
Krijgt hem niet omhoog door de spanningquote:Op zondag 19 februari 2017 21:12 schreef Pedroso het volgende:
Ben benieuwd hoe de 1e keer sex zou zijn tussen Herman en Lieke, binnen 30 seconden klaar waarschijnlijk.
quote:Op zondag 19 februari 2017 21:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
42quote:Op zondag 19 februari 2017 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
\
D
[..]
Die met die stem? Hoe oud schat je haar?
beter raar haar dan geen haarquote:Op zondag 19 februari 2017 21:13 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wat hebben sommige toch raar haar.
Nou de moeders op het schoolplein mochten willen dat ze er met 42 uitzagenquote:
zeker. En wat losser gekleed best knap.quote:
En naar de kapperquote:Op zondag 19 februari 2017 21:15 schreef Pedroso het volgende:
Als Herman wat aan zijn tanden laat doen en wat moderner gekleed zou gaan dan is er best wat van te maken.
Vandaar dat ze zulke persoonlijke onthullingen deed in de briefquote:Op zondag 19 februari 2017 21:14 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat? Mijn paal vast durven houden?
Lompe domme harry. Misschien echt even vergeten met zenuwenquote:Op zondag 19 februari 2017 21:15 schreef Mani89 het volgende:
Lol deze vraag stellen als je weet dat haar man tussen 6 planken ligt.
Idd.quote:Op zondag 19 februari 2017 21:15 schreef Pedroso het volgende:
Als Herman wat aan zijn tanden laat doen en wat moderner gekleed zou gaan dan is er best wat van te maken.
shemalequote:Op zondag 19 februari 2017 21:15 schreef DoubleDip het volgende:
'De persoon waar ik een relatie mee heb moet wel mijn paal durven vasthouden.'
Even gemist. Wat vroeg hij?quote:
zelfs als je niet geemigreerd bent heb je dat probleem.quote:Op zondag 19 februari 2017 21:15 schreef luxerobots het volgende:
Beter als mij.
En ook beter Nederlands.
29?????quote:Op zondag 19 februari 2017 21:17 schreef Pisces29 het volgende:
Riks kiest die meid van 29 met aparte stem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |