Ach 1 meer of minderquote:Op zondag 19 februari 2017 21:05 schreef bloodymary1 het volgende:
Moet ze volgende week geen olifantje redden?
quote:
Zijn heel erg weinig mensen die dat dan niet zouden doen.quote:Op zondag 19 februari 2017 21:05 schreef OProg het volgende:
Deze gaat voor uiterlijk want kon toch amper iets uit de gesprekken halen.
Mwah dat dacht ik ook, maar zie nu dat rechts en skype niet bijzonder knap is, en bij de afvallers zaten ook 2 mooie...quote:Op zondag 19 februari 2017 21:05 schreef OProg het volgende:
Deze gaat voor uiterlijk want kon toch amper iets uit de gesprekken halen.
Haha, ja ik zie het ook!quote:Op zondag 19 februari 2017 21:06 schreef Mani89 het volgende:
Dat voorhoofd lijkt op een pasgeboren vogeltje.
Ze lijkt op Sloth van The Gooniesquote:
Niet interessant genoeg schijnbaar.quote:Op zondag 19 februari 2017 21:06 schreef Poison-Ivy het volgende:
Waarom hebben ze bepaalde dates niet uitgezonden...
logisch toch ook wel? je kan iemand onmogelijk in een paar minuten leren kennen.. laat staan een dagquote:
wie is voorhoofd?quote:Op zondag 19 februari 2017 21:07 schreef PowerLoungen het volgende:
Peerdenbek en voorhoofd
Aparte smaak
Hij is niet voor niets boer he.quote:Op zondag 19 februari 2017 21:07 schreef PowerLoungen het volgende:
Peerdenbek en voorhoofd
Aparte smaak
Wel zo makkelijk, die is hele dagen op pad. Dan kan Marc lekker alleen zijn vissen managen.quote:Op zondag 19 februari 2017 21:06 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb een vermoeden dat Skype meisje de uiteindelijke chick gaat worden.
Streep door het model heenquote:
1 grote orgie altijd bij die EO jongerendagenquote:Op zondag 19 februari 2017 20:55 schreef derLudolf het volgende:
Zijn allemaal grefo's joh. Eerst trouwen dan neuken.
Kan toch ook wel beter krijgen dan Dikkie Trom?quote:Op zondag 19 februari 2017 21:08 schreef Poison-Ivy het volgende:
Laura moet in een modebedrijf...niet in de stal
Ze ziet er goed uit maar dat is ook allesquote:Op zondag 19 februari 2017 21:09 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind Laura de leukste van zijn meiden.
Vind ik een loze opmerking.heeft niks met beter te makenquote:Op zondag 19 februari 2017 21:09 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Kan toch ook wel beter krijgen dan Dikkie Trom?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |