gebeurtquote:
Maar dat is logisch aangezien Iniesta niet meespeelde.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het werd 4-0 voor PSG en ik spreek voorlopig niet meer met Onlogisch. Het was een fantastische dag.
Na de 73e minuut, ja. Maar eindelijk eens een ploeg die wel haar shitstroom kansen afmaakte tegen Barcelona. In de competitie en in de Copa werd dat te weinig gedaan, maar Onlo zal FAKE NEWS zeggen.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar dat is logisch aangezien Iniesta niet meespeelde.
Het is wel leuker als je doorhebt/je niet van de domme houdt als ik je belachelijk probeer te makenquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Na de 73e minuut, ja. Maar eindelijk eens een ploeg die wel haar shitstroom kansen afmaakte tegen Barcelona. In de competitie en in de Copa werd dat te weinig gedaan, maar Onlo zal FAKE NEWS zeggen.
Sorry. Veel succes bij het noeste arbeiderswerk morgen.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is wel leuker als je doorhebt/je niet van de domme houdt als ik je belachelijk probeer te maken
Nu ga ik slapen.
Nou pfft, wekker morgen weer een uur vroeger dan anders.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sorry. Veel succes bij het noeste arbeiderswerk morgen.
Ah, nu komt ze.. Kijk op stream..quote:
Wat hebben die lijers nou weer gedaan?quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:26 schreef RensAjacied het volgende:
FREE Caland, Doublepain, Scrummie en JanCees
Jinek topicquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wat hebben die lijers nou weer gedaan?
Weet je tegen wie er ook ooit foei werd gezegd?quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik had nog foei gezegd tegen Caland
HItler?quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weet je tegen wie er ook ooit foei werd gezegd?
Je hond?quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weet je tegen wie er ook ooit foei werd gezegd?
Ik moest het even ergens kwijt.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dit is best een willkeurige binnenkomer.
Trumpgod.quote:Op woensdag 15 februari 2017 00:23 schreef KingRoland het volgende:
Niet gedacht dat POL vol zit met Anti-Trump mensen.
De mensen in Pol snappen er weinig van helaas.quote:Op woensdag 15 februari 2017 00:23 schreef KingRoland het volgende:
Niet gedacht dat POL vol zit met Anti-Trump mensen.
Zo veel slachtoffers. Rip aan de nabestaandenquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:42 schreef hafcfan het volgende:
FREE JC
FREE CALAND
FREE SCRUMMIE
FREE DP
BAN GGMM
Verder gaat ie lekker?quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets, alleen in tekstvorm en dan in het Nederlands dat hij dan niet meer met me wilde praten. Wat een pijn, oh nu ben ik Onlogisch kwijt, oh wat een pijn, oh wat een pijn nu ben ik ONLO kwijt. Kom hier Onlo, je bent mijn favorietje, je bent mijn favorietje, kom hier ja ja.
Vraag ik me ook af. Zoveel bansquote:Op woensdag 15 februari 2017 05:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb 3 pm's
Wtf is er gebeurd?
VBL niet te stoppen. Nou ja, behalve vandaag dan zonder DJ/JC/Cally & Scrummie.quote:Op woensdag 15 februari 2017 07:48 schreef tong80 het volgende:
01. 300 haags_kwartiertje
04. 214 Ajacied422
08. 177 JR-Style-93
12. 153 GGMM
27. 117 onlogisch
31. 115 Doublepain
41. 102 DonRaja
44. 096 Caland
51. 084 Bolasie
53. 081 Scrummie
54. 080 Befbekje
57. 079 hafcfan
63. 077 Tagliano
74. 071 tong80
Het Jinek-topic.quote:Op woensdag 15 februari 2017 07:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af. Zoveel bans
Goeiemorgen.
Niet alleen DP.quote:
Wat is er gebeurdquote:Op woensdag 15 februari 2017 07:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
VBL niet te stoppen. Nou ja, behalve vandaag dan zonder DJ/JC/Cally & Scrummie.
WAT?quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:26 schreef RensAjacied het volgende:
FREE Caland, Doublepain, Scrummie en JanCees
WAT?quote:Op woensdag 15 februari 2017 08:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er zijn 4 van onze mensen geband en wat doe jij?
NIETS
WAT?quote:Op woensdag 15 februari 2017 07:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
VBL niet te stoppen. Nou ja, behalve vandaag dan zonder DJ/JC/Cally & Scrummie.
WAT?quote:Op woensdag 15 februari 2017 08:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niet alleen DP.
Een waar slachtveld gisteren in het Jinek topic.
Cally/Scrummie & JC zijn er ook aan.
WAT?quote:Op woensdag 15 februari 2017 09:01 schreef GGMM het volgende:
Waarom zijn Doublepain en Caland 3dagen weg, terwijl 1dag gebruikelijk is?
We gaan hier geen bans zitten bespreken, GGMM.quote:Op woensdag 15 februari 2017 09:01 schreef GGMM het volgende:
Waarom zijn Doublepain en Caland 3dagen weg, terwijl 1dag gebruikelijk is?
Poeh, ff kijken..quote:Op woensdag 15 februari 2017 09:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
WAT?
Hier moeten we tegen in opstand komen. Wat stel je voor René?
quote:Op woensdag 15 februari 2017 09:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We gaan hier geen bans zitten bespreken, GGMM.
Bij Caland op het balkon, maar die heeft een ban.quote:Op woensdag 15 februari 2017 09:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Poeh, ff kijken..
Waar ligt de FOKStok?
Nee, laat ik vooral hele epistels schrijven over dingen waarbij ik niet bij wasquote:Op woensdag 15 februari 2017 09:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die regel geldt ook alleen als je er inhoudelijk niet uitkomt.
Je kan gewoon notes en FA-topics teruglezen en het daar aankaarten.quote:Op woensdag 15 februari 2017 09:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, laat ik vooral hele epistels schrijven over dingen waarbij ik niet bij was
Je weet niet eens wat er in de notes staat en je zet me al in een hoekje. Joe. Hier ga ik niet aan beginnen. Kijk maar drie dagen naar de Teletubbies voor je weer handje klap kunt spelen.quote:Op woensdag 15 februari 2017 09:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je kan gewoon notes en FA-topics teruglezen en het daar aankaarten.
Dit is érg laf.
Ik sluit mij hier volledig bij aanquote:Op woensdag 15 februari 2017 08:44 schreef GGMM het volgende:
Dit is een hele zware dag voor VBL.
Woorden schieten te kort.
quote:Op woensdag 15 februari 2017 09:16 schreef GGMM het volgende:
Waar zijn afkoelbans van een uur voor als ze hier niet gebruikt worden???
Wanneer je je tussen de VBL hooligans wilt begeven zal je moeten beseffen dat dit een mokerslag is voor VBL.quote:
VBL / [HOOLS] Piet Keizer had een 10 op het Gymnasiumquote:Op woensdag 15 februari 2017 09:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wanneer je je tussen de VBL hooligans wilt begeven zal je moeten beseffen dat dit een mokerslag is voor VBL.
Schijtlollig gaan lachen om onze gevallen kameraden is er dan niet bij, kwast.
Het is niet strafbaar.quote:Op woensdag 15 februari 2017 09:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wanneer je je tussen de VBL hooligans wilt begeven zal je moeten beseffen dat dit een mokerslag is voor VBL.
Gun onlo nou zijn fantasiewereld.quote:Op woensdag 15 februari 2017 09:36 schreef Befbekje het volgende:
[..]
VBL / [HOOLS] Piet Keizer had een 10 op het Gymnasium
Dit is toch de SC? Wat doet die jongen verkeerd, dan?
Wat zou er gebeuren wanneer we vanaf nu scrupuleus z'n posts negeren.quote:Op woensdag 15 februari 2017 09:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De oer SC in VBLquote:Op woensdag 15 februari 2017 09:36 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Dan krijg je een situatie die zich eerder heeft voorgedaan tussen Haags en mij en GGMMquote:Op woensdag 15 februari 2017 09:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat zou er gebeuren wanneer we vanaf nu scrupuleus z'n posts negeren.
In feite niets.. Jij blijft toch wel een lul..quote:Op woensdag 15 februari 2017 09:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ook zo. Zag la Paay net in het ontbijtprogramma. Best wel zielig.quote:
Tja N1ek-...quote:Op woensdag 15 februari 2017 09:36 schreef Befbekje het volgende:
[..]
quote:geregistreerd op: vrijdag 2 december 2016 @ 22:30
Wowquote:Op woensdag 15 februari 2017 09:40 schreef Befbekje het volgende:
[..]
In feite niets.. Jij blijft toch wel een lul..
Je bent een user van het laatste uur. In jouw hoofd is het altijd Sesamstraat. De cowboytijden van de VBL SC niet meegemaakt.quote:Op woensdag 15 februari 2017 09:41 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Flauw.. Ik kwam hier al, toen had jij nog geeneens breedband internet in dat dorp van je..
Sow koekoekquote:Op woensdag 15 februari 2017 09:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nico Dijkshoorn quotenquote:Op woensdag 15 februari 2017 09:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je bent een user van het laatste uur. In jouw hoofd is het altijd Sesamstraat. De cowboytijden van de VBL SC niet meegemaakt.
quote:Op woensdag 15 februari 2017 09:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je bent een user van het laatste uur. In jouw hoofd is het altijd Sesamstraat. De cowboytijden van de VBL SC niet meegemaakt.
Dat deed ik al.quote:Op woensdag 15 februari 2017 09:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
sowquote:Op woensdag 15 februari 2017 03:04 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De mensen in Pol snappen er weinig van helaas.
quote:Op woensdag 15 februari 2017 09:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je wordt bent voorspelbaar N1ek-.
Het enige wat GGMM voor heeft is dat hij een blauw kleurtje had.quote:Op woensdag 15 februari 2017 09:50 schreef scrupuleus het volgende:
GGMM en ik verschillen niet zoveel.
Jij post hier. Hoezo zijn er debielen wegquote:Op woensdag 15 februari 2017 09:51 schreef skysherrif het volgende:
Wel rustig hier zo, lijkt alsof er een paar debielen weg zijn. Is er wat gebeurd
GGMM is een uitstekende troll.quote:Op woensdag 15 februari 2017 09:50 schreef scrupuleus het volgende:
GGMM en ik verschillen niet zoveel.
Houd eens je bek tegen Skysheriff, prima user.quote:Op woensdag 15 februari 2017 09:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij post hier. Hoezo zijn er debielen weg
quote:Op woensdag 15 februari 2017 09:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij post hier. Hoezo zijn er debielen weg
Gelukkig is er nog altijd prima moderatie hierquote:Op woensdag 15 februari 2017 09:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Houd eens je bek tegen Skysheriff, prima user.
Ik weet wie het zegt.quote:Op woensdag 15 februari 2017 09:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
GGMM is een uitstekende troll.
Jij bent gewoon een waardeloze user tot nu toe.
quote:Op woensdag 15 februari 2017 09:54 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik weet wie het zegt.
Maar ik spreek je niet tegen hoor, een waardeloze user spelen zijn is best leuk.
Jij hebt je nooit in je bek laten pissenquote:Op woensdag 15 februari 2017 09:55 schreef kapiteintje het volgende:
Heb wel met Patricia te doen. Zit nu Jinek terug te kijken. Wat zijn mensen toch ook vreemde wezens soms.
Dat bepalen we zelf wel.quote:Op woensdag 15 februari 2017 09:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Houd eens je bek tegen Skysheriff, prima user.
Alleen op zon- en feestdagen.quote:Op woensdag 15 februari 2017 09:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij hebt je nooit in je bek laten pissen
Daarvoor ook alquote:Op woensdag 15 februari 2017 10:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gek hé. De halve SC heeft een ban.
Blijf dromen. Die gaan chokenquote:Op woensdag 15 februari 2017 10:01 schreef Befbekje het volgende:
Strakjes naar een opdrachtgever in Amsterdam en uiteraard na afloop even diezelfde, mooiste stad van Nederland in, waar, en het zal niemand iets verbazen, aan het einde van het lopende voetbalseizoen een kampioenschap gaat worden gevierd..
Mij valt niks te verwijten.quote:
Vandaag hebben we het rijk voor ons alleen.quote:Op woensdag 15 februari 2017 10:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden. Ik vind FOK! altijd nog zeer vermakelijk
Een ware aanwinst. Behalve als ie zijn kut niet heeft geschoren. Dan vertelt ie met veel bombarie dat hij hier nooit meer zal posten en er HE-LE-MAAL klaar mee is.quote:
Ja ik hoorde zoiets. Ach. Zal wel met een sisser aflopen.quote:Op woensdag 15 februari 2017 10:09 schreef kapiteintje het volgende:
Trump's contact met Russen schijnt redelijke rel te worden in de VS.
Ik las iets met Jinek.quote:Op woensdag 15 februari 2017 07:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af. Zoveel bans
Goeiemorgen.
Het is maar goed dat wij daar gisteren niet postten ouwe reus. Anders hadden wij ons op zeker in dat illustere rijtje weten te scharenquote:Op woensdag 15 februari 2017 10:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik las iets met Jinek.
Ha ha haquote:Op woensdag 15 februari 2017 10:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een ware aanwinst. Behalve als ie zijn kut niet heeft geschoren. Dan vertelt ie met veel bombarie dat hij hier nooit meer zal posten en er HE-LE-MAAL klaar mee is.
Dan post ie hier 2 weken niet en daarna zien we die ouwe reus weer
Ik heb een nieuw programma concept. Jeuken met Jinek.quote:Op woensdag 15 februari 2017 10:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik las iets met Jinek.
haha ja dat weet ik wel zekerquote:Op woensdag 15 februari 2017 10:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is maar goed dat wij daar gisteren niet postten ouwe reus. Anders hadden wij ons op zeker in dat illustere rijtje weten te scharen
Dat klinkt goed. Kan je er meer over vertellen?quote:Op woensdag 15 februari 2017 10:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb een nieuw programma concept. Jeuken met Jinek.
Trek eens aan mijn vinger.quote:Op woensdag 15 februari 2017 10:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb een nieuw programma concept. Jeuken met Jinek.
Het zit in de beginfase. Er kan nog een letter worden veranderd. Maar dan allitereert het minder.quote:Op woensdag 15 februari 2017 10:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat klinkt goed. Kan je er meer over vertellen?
Dat dacht ik al.quote:Op woensdag 15 februari 2017 10:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het zit in de beginfase. Er kan nog een letter worden veranderd. Maar dan allitereert het minder.
Ken je Descartes ?quote:
We leven in tijden waar mensen zich drukker maken om de seksvideo van Patricia Paay dan om de belangenverstrengelingen van de machtigste man ter wereld.quote:Op woensdag 15 februari 2017 10:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja ik hoorde zoiets. Ach. Zal wel met een sisser aflopen.
Video nog niet gezien. Dat hou ik graag zoquote:Op woensdag 15 februari 2017 10:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
We leven in tijden waar mensen zich drukker maken om de seksvideo van Patricia Paay dan om de belangenverstrengelingen van de machtigste man ter wereld.
Nee is m'n nicht.quote:
Nu al cult.quote:Op woensdag 15 februari 2017 10:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Video nog niet gezien. Dat hou ik graag zo
Dat kan.quote:Op woensdag 15 februari 2017 10:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja bizar wel. Wat ik ook behoorlijk bizar vind is dat er een soort van introductie op facebook staat van de man die "the football" draagt. Gewoon met naam en toenaam. Echt bizar. Werd nog gedeeld door de facebook van trump ook geloof ik.quote:Op woensdag 15 februari 2017 10:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
We leven in tijden waar mensen zich drukker maken om de seksvideo van Patricia Paay dan om de belangenverstrengelingen van de machtigste man ter wereld.
Niet geklikt.quote:Op woensdag 15 februari 2017 10:21 schreef Befbekje het volgende:
Draai die subwoofer ooopppeeuuuhhh..
Blaas deze eens over je nieuwe soundsetje zodra je nieuwe soundsetje eindelijk je nieuwe soundsetje isquote:
Kijk uit, Kapi wordt prikkelbaar als je je niet druk maakt om dingen waar hij zich wel druk om maakt.quote:Op woensdag 15 februari 2017 10:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 februari 2017 10:22 schreef kanovinnie het volgende:
Zijn er weer een paar boefjes van hier met een rode kaart het veld uit gestuurd?
quote:Op woensdag 15 februari 2017 07:34 schreef onlogisch het volgende:
Wat een slachtpartij gisteravond zeg
#FREECALAND
#FREEJANCEES
#FREEDOUBLEPAIN
#FREESCRUMMIE
Jeetje.quote:
Ik heb iets gemist geloof ik. Wat is er met 'the football'?quote:Op woensdag 15 februari 2017 10:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja bizar wel. Wat ik ook behoorlijk bizar vind is dat er een soort van introductie op facebook staat van de man die "the football" draagt. Gewoon met naam en toenaam. Echt bizar. Werd nog gedeeld door de facebook van trump ook geloof ik.
Niet geklikt.quote:Op woensdag 15 februari 2017 10:21 schreef Befbekje het volgende:
Draai die subwoofer ooopppeeuuuhhh..
Ook goedemorgen René.quote:Op woensdag 15 februari 2017 10:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kijk uit, Kapi wordt prikkelbaar als je je niet druk maakt om dingen waar hij zich wel druk om maakt.
Plaatje net weggegooid. Ik zoek het even voor je.quote:Op woensdag 15 februari 2017 10:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb iets gemist geloof ik. Wat is er met 'the football'?
Lees en huiverquote:Op woensdag 15 februari 2017 10:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb iets gemist geloof ik. Wat is er met 'the football'?
En wat is de ophef precies?quote:Op woensdag 15 februari 2017 10:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lees en huiver
https://www.washingtonpos(...)m_term=.ead55db5d17c
De man die de belangrijkste koffer van het land draagt,staat gewoon op facebook. Ik zou aannemen dat dit redelijke classified info is. Je wilt je vijanden toch niet op de hoogte brengen wie wat doet die directe toegang hebben tot deze koffer?quote:
Caland vindt dit leuk.quote:Gert Verhulst laat bizarre theaterloods met bewegende tribunes bouwen
Studio 100 laat in het havengebied van de Vlaamse gemeente Beveren een grote theaterzaal uit de grond stampen voor de nieuwe spektakelmusical '40-45' over de Tweede Wereldoorlog. Vandaag maakte directeur Gert Verhulst zijn plannen bekend.
bron: http://www.ad.nl/show/ger(...)nes-bouwen~a4d95948/
Als die kerel rond de president loopt bij allerlei bezoeken is dat al lang bekend joh. Neemt niet weg dat je de kat niet op het spek moet binden nee.quote:Op woensdag 15 februari 2017 10:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De man die de belangrijkste koffer van het land draagt,staat gewoon op facebook. Ik zou aannemen dat dit redelijke classified info is. Je wilt je vijanden toch niet op de hoogte brengen wie wat doet die directe toegang hebben tot deze koffer?
15quote:Op woensdag 15 februari 2017 11:17 schreef Saind het volgende:
[..]
Pff wil het net zeggen, genot man
Straks 15 keiharde graden
in Deventer is het ook meer dan prima. Zelfs mijn jas uitgedaan, wat een leven.quote:Op woensdag 15 februari 2017 11:17 schreef Saind het volgende:
[..]
Pff wil het net zeggen, genot man
Straks 15 keiharde graden
WELKOM NOEL TOPUSERquote:Op woensdag 15 februari 2017 12:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Als de rest me hier ook nog eens zo gaat verwelkomen, komt het helemaal goed
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op woensdag 15 februari 2017 12:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Als de rest me hier ook nog eens zo gaat verwelkomen, komt het helemaal goed
Reageer eens op whatsapp aub.quote:Op woensdag 15 februari 2017 12:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
NOELGOD
[ afbeelding ]
jaquote:Op woensdag 15 februari 2017 13:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
11 graden hier, genot.
Doet me echter wel aan vorig jaar denken, toen was het in februari ook regelmatig lekker weer, maar de zomer was kut. Hopelijk krijgen we dat niet weer
Typ wist jij dat er gletsjers zijn op Mars?quote:Op woensdag 15 februari 2017 13:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja
dat heeft dus geen reet met elkaar te maken
dat is al een hele tijd bekend toch?quote:Op woensdag 15 februari 2017 13:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Typ wist jij dat er gletsjers zijn op Mars?
Best grappige film trouwens.quote:Op woensdag 15 februari 2017 13:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat is al een hele tijd bekend toch?
Hier ook zeggen zequote:Op woensdag 15 februari 2017 12:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
In Limbabwe zou het 16 kunnen worden.
arme meidquote:Op woensdag 15 februari 2017 13:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Peter Jan Rens plant zich weer voort.
http://www.telegraaf.nl/p(...)n_verwachting__.html
13,5 hier. In de zon voelt het echter wel als 20 ofzoquote:
Ja blijkbaarquote:Op woensdag 15 februari 2017 13:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat is al een hele tijd bekend toch?
Maankolonie.quote:Op woensdag 15 februari 2017 13:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja blijkbaar
Maar zat gisteren te wikipediaen en wist t niet . Waar wachten we op met die kolonie
Wat moeten we op mars? Maankolonie kan handig zijn om schepen te bouwen. Ook relatief dichtbij, kan makkelijk met de huidige technologie.quote:
maankaas eten.quote:
Goede reden om niet op de sgp te stemmenquote:Op woensdag 15 februari 2017 13:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Peter Jan Rens plant zich weer voort.
http://www.telegraaf.nl/p(...)n_verwachting__.html
Ik ga zo eens de bar opengooien en biertje happen in de zonquote:Op woensdag 15 februari 2017 13:32 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
13,5 hier. In de zon voelt het echter wel als 20 ofzo
Mars heeft meer grondstoffenquote:Op woensdag 15 februari 2017 13:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat moeten we op mars? Maankolonie kan handig zijn om schepen te bouwen. Ook relatief dichtbij, kan makkelijk met de huidige technologie.
Hier is t 30 kwart voor 8quote:Op woensdag 15 februari 2017 13:42 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik ga zo eens de bar opengooien en biertje happen in de zon
Veel te ver, totaal niet rendabel nu. Daarnaast, schepen afschieten met raketten is zo 1969. Als we in de toekomst een scheepswerf kunnen maken op de maan zijn we niet beperkt tot het eerst uit de zwaartekracht van de aarde te komen. Kunnen we veel grotete schepen maken.quote:Op woensdag 15 februari 2017 13:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mars heeft meer grondstoffen
Alsof ruimtereizen in dit stadium überhaupt rendabel zijnquote:Op woensdag 15 februari 2017 13:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Veel te ver, totaal niet rendabel nu. Daarnaast, schepen afschieten met raketten is zo 1969. Als we in de toekomst een scheepswerf kunnen maken op de maan zijn we niet beperkt tot het eerst uit de zwaartekracht van de aarde te komen. Kunnen we veel grotete schepen maken.
Precies, gewoon dikke fucking star cruisers bouwen op de maan, of gewoon zwevend in de ruimtequote:Op woensdag 15 februari 2017 13:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Veel te ver, totaal niet rendabel nu. Daarnaast, schepen afschieten met raketten is zo 1969. Als we in de toekomst een scheepswerf kunnen maken op de maan zijn we niet beperkt tot het eerst uit de zwaartekracht van de aarde te komen. Kunnen we veel grotete schepen maken.
aliens vindenquote:Op woensdag 15 februari 2017 13:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat moeten we op mars? Maankolonie kan handig zijn om schepen te bouwen. Ook relatief dichtbij, kan makkelijk met de huidige technologie.
jij hebt het dus over een station?quote:Op woensdag 15 februari 2017 13:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Er zit vast wel bevroren water in de maan, kwestie van een tunnel graven en de boel opwarmen, dan kun je daar ook spul verbouwen.quote:Op woensdag 15 februari 2017 13:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Op Mars kan je groente verbouwen en er is water. Die 2 dingen zijn toch wel een enorm voordeel tov de maan
Qua geld niet, qua vooruitgang wel. Met een reis naar mars bereik je echt niets als je er een jaar over doet. Bouw krachtigere schepen op de maan en je kunt die reistijd al aanzienlijk verkorten.quote:Op woensdag 15 februari 2017 13:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Alsof ruimtereizen in dit stadium überhaupt rendabel zijn
Qua vooruitgang is een permanente kolonie op mars imo een Veel grotere stapquote:Op woensdag 15 februari 2017 13:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Qua geld niet, qua vooruitgang wel. Met een reis naar mars bereik je echt niets als je er een jaar over doet. Bouw krachtigere schepen op de maan en je kunt die reistijd al aanzienlijk verkorten.
Ja, een 'kolonie' voor de industrie.quote:Op woensdag 15 februari 2017 13:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
jij hebt het dus over een station?
knut en ik willen mensen die daar marskindjes makenquote:Op woensdag 15 februari 2017 13:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, een 'kolonie' voor de industrie.
Dat is echt een Veel grotere stap dan marskoloniequote:Op woensdag 15 februari 2017 13:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, een 'kolonie' voor de industrie.
Een permanente kolonie, en dan? Dan heb je 3 mensen daar, ze kunnen voor de rest niets. Wat bereik je daar mee? Een permanente kolonie op mars is mooi als je er ook in een korte tijd kunt zijn met veel mensen. En daarvoor zijn grotere en krachtigete schepen nodig die je niet op aarde kunt maken. Eerst de maan dus.quote:Op woensdag 15 februari 2017 13:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Qua vooruitgang is een permanente kolonie op mars imo een Veel grotere stap
houd je bek johquote:Op woensdag 15 februari 2017 13:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Een permanente kolonie, en dan? Dan heb je 3 mensen daar, ze kunnen voor de rest niets. Wat bereik je daar mee? Een permanente kolonie op mars is mooi als je er ook in een korte tijd kunt zijn met veel mensen. En daarvoor zijn grotere en krachtigete schepen nodig die je niet op aarde kunt maken. Eerst de maan dus.
Finish bij de Utrechtse heuvelruggen of zo.quote:Op woensdag 15 februari 2017 13:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Laten we anders de agr gewoon gelijk in de randstad houden . Veel meer publiek
Waarom 3 mensen. 8 is met 1 vlucht zkeer mogelijk . En dan volgende vlucht . En fokken .quote:Op woensdag 15 februari 2017 13:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Een permanente kolonie, en dan? Dan heb je 3 mensen daar, ze kunnen voor de rest niets. Wat bereik je daar mee? Een permanente kolonie op mars is mooi als je er ook in een korte tijd kunt zijn met veel mensen. En daarvoor zijn grotere en krachtigete schepen nodig die je niet op aarde kunt maken. Eerst de maan dus.
Of op de brienoordbrugquote:Op woensdag 15 februari 2017 13:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Finish bij de Utrechtse heuvelruggen of zo.
Nee, maar al die kosten voor een marsreis kunnen beter dus in iets anders worden gepompt. Iets voor de lange termijn.quote:Op woensdag 15 februari 2017 13:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Waarom 3 mensen. 8 is met 1 vlucht zkeer mogelijk . En dan volgende vlucht . En fokken .
Jij doet net alsof je 123 fabriek bouwt op de maan in staat om schepen te ontwikkelen
Lees je eerst beter in in marskoloniesquote:Op woensdag 15 februari 2017 13:58 schreef Smoofie het volgende:
Het in kunnen in stand houden, uitbreiden en bevoorraden is belangrijker dan 3 mensen op mars zetten en het dan een kolonie noemen.
http://www.theverge.com/2(...)ced-elon-musk-spacexquote:Op woensdag 15 februari 2017 14:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Typ post nog even die link over 80 mensen
Weet je nog die giro etappe?quote:Op woensdag 15 februari 2017 14:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Of met een windgenerator over de Zeelandersluizen razen.
Welke Giro? Bedoel je niet Tour '15?quote:Op woensdag 15 februari 2017 14:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Weet je nog die giro etappe?
Nee giro. Denk 2012. Waaiers. Cadel Evans ging helemaal los. En uiteindelijk won wouter weylandtquote:Op woensdag 15 februari 2017 14:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Welke Giro? Bedoel je niet Tour '15?
Nee dat weet ik niet meer.quote:Op woensdag 15 februari 2017 14:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee giro. Denk 2012. Waaiers. Cadel Evans ging helemaal los. En uiteindelijk won wouter weylandt
Op de dag af een jaar later ging ie dood
Is toffe etappe om terug te kijken als ie op YouTube staat. Alleen maar actiequote:Op woensdag 15 februari 2017 14:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee dat weet ik niet meer.
Nog anderhalve week.
Oh een maankolonie voor industrie is te groot dromen van mij maar dit niet?quote:Op woensdag 15 februari 2017 14:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
http://www.theverge.com/2(...)ced-elon-musk-spacex
zoiets?
Het enige wat je nodig hebt zijn mensen die weten dat ze nooit terug komenquote:Op woensdag 15 februari 2017 14:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Oh een maankolonie voor industrie is te groot dromen van mij maar dit niet?
quote:Op woensdag 15 februari 2017 14:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het enige wat je nodig hebt zijn mensen die weten dat ze nooit terug komen
Maar ik denk dat dat niet moeilijk is. Je naam zal de geschiedenis ingaan vergelijkbaar als columbus of livingstone
ga jij nou maar fappen op je maanstation en 4k beeldschermenquote:Op woensdag 15 februari 2017 14:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Oh een maankolonie voor industrie is te groot dromen van mij maar dit niet?
Ja heel vooruitstrevendquote:Op woensdag 15 februari 2017 14:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
ga jij nou maar fappen op je maanstation en 4k beeldschermen
dan maken knut en ik ons wel hard voor vooruitstrevende initiatieven
Met smoofie in de 15e eeuw hadden we nooit Amerika ontdekt maar een kolonie begonnen op de azorenquote:Op woensdag 15 februari 2017 14:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
ga jij nou maar fappen op je maanstation en 4k beeldschermen
dan maken knut en ik ons wel hard voor vooruitstrevende initiatieven
kolonie in de middellandse zee, dan hadden we daar alvast schepen kunnen bouwenquote:Op woensdag 15 februari 2017 14:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Met smoofie in de 15e eeuw hadden we nooit Amerika ontdekt maar een kolonie begonnen op de azoren
Wat een totaal onzinigge vergelijking. The expanse makers zouden teleurgesteld zijn in jequote:Op woensdag 15 februari 2017 14:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
kolonie in de middellandse zee, dan hadden we daar alvast schepen kunnen bouwen
Wuyts zegt om alles aiaiaiaiai.quote:Op woensdag 15 februari 2017 14:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dat was echt kut om dat gezicht van hem te zien nadat ie tegen de muur was geknald
Volgens mij was t commentaar van wuyts : ai ai ai dat ziet er niet goed uit
ik ga die boeken maar eens bestellenquote:Op woensdag 15 februari 2017 14:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat een totaal onzinigge vergelijking. The expanse makers zouden teleurgesteld zijn in je
Kan niet lang genoeg duren in zijn geval.quote:Op woensdag 15 februari 2017 14:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zo lang? Dacht maar een paar dagen.
16,6quote:Op woensdag 15 februari 2017 14:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wtf het is 13.5 graden hier
gefeliciteerd!!quote:Op woensdag 15 februari 2017 14:47 schreef DonRaja het volgende:
Net terug van een potje voetbal. We speelden met 4 tegen 5 en hebben met 20-5 gewonnen. De meest bizarre schoten waren raak
moest hardop lachen toen ik het las jaquote:Op woensdag 15 februari 2017 14:49 schreef skysherrif het volgende:
http://www.ad.nl/binnenla(...)gn=socialsharing_web
wtf
Brabantquote:Op woensdag 15 februari 2017 14:49 schreef skysherrif het volgende:
http://www.ad.nl/binnenla(...)gn=socialsharing_web
wtf
Daarom vraag ik er naar?quote:Op woensdag 15 februari 2017 14:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij weet ook niet wat ik allemaal wel en niet weet.
Jij weet niet of hij weet wat jij wel of niet weet.quote:Op woensdag 15 februari 2017 14:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij weet ook niet wat ik allemaal wel en niet weet.
dat kloptquote:Op woensdag 15 februari 2017 14:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er stond geen vraagteken achter je zin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |