VBL / [HOOLS] Piet Keizer had een 10 op het Gymnasiumquote:Op woensdag 15 februari 2017 09:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wanneer je je tussen de VBL hooligans wilt begeven zal je moeten beseffen dat dit een mokerslag is voor VBL.
Schijtlollig gaan lachen om onze gevallen kameraden is er dan niet bij, kwast.
Het is niet strafbaar.quote:Op woensdag 15 februari 2017 09:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wanneer je je tussen de VBL hooligans wilt begeven zal je moeten beseffen dat dit een mokerslag is voor VBL.
Gun onlo nou zijn fantasiewereld.quote:Op woensdag 15 februari 2017 09:36 schreef Befbekje het volgende:
[..]
VBL / [HOOLS] Piet Keizer had een 10 op het Gymnasium
Dit is toch de SC? Wat doet die jongen verkeerd, dan?
Wat zou er gebeuren wanneer we vanaf nu scrupuleus z'n posts negeren.quote:Op woensdag 15 februari 2017 09:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De oer SC in VBLquote:Op woensdag 15 februari 2017 09:36 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Dan krijg je een situatie die zich eerder heeft voorgedaan tussen Haags en mij en GGMMquote:Op woensdag 15 februari 2017 09:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat zou er gebeuren wanneer we vanaf nu scrupuleus z'n posts negeren.
In feite niets.. Jij blijft toch wel een lul..quote:Op woensdag 15 februari 2017 09:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ook zo. Zag la Paay net in het ontbijtprogramma. Best wel zielig.quote:
Tja N1ek-...quote:Op woensdag 15 februari 2017 09:36 schreef Befbekje het volgende:
[..]
quote:geregistreerd op: vrijdag 2 december 2016 @ 22:30
Wowquote:Op woensdag 15 februari 2017 09:40 schreef Befbekje het volgende:
[..]
In feite niets.. Jij blijft toch wel een lul..
Je bent een user van het laatste uur. In jouw hoofd is het altijd Sesamstraat. De cowboytijden van de VBL SC niet meegemaakt.quote:Op woensdag 15 februari 2017 09:41 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Flauw.. Ik kwam hier al, toen had jij nog geeneens breedband internet in dat dorp van je..
Sow koekoekquote:Op woensdag 15 februari 2017 09:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nico Dijkshoorn quotenquote:Op woensdag 15 februari 2017 09:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je bent een user van het laatste uur. In jouw hoofd is het altijd Sesamstraat. De cowboytijden van de VBL SC niet meegemaakt.
quote:Op woensdag 15 februari 2017 09:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je bent een user van het laatste uur. In jouw hoofd is het altijd Sesamstraat. De cowboytijden van de VBL SC niet meegemaakt.
Dat deed ik al.quote:Op woensdag 15 februari 2017 09:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
sowquote:Op woensdag 15 februari 2017 03:04 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De mensen in Pol snappen er weinig van helaas.
quote:Op woensdag 15 februari 2017 09:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je wordt bent voorspelbaar N1ek-.
Het enige wat GGMM voor heeft is dat hij een blauw kleurtje had.quote:Op woensdag 15 februari 2017 09:50 schreef scrupuleus het volgende:
GGMM en ik verschillen niet zoveel.
Jij post hier. Hoezo zijn er debielen wegquote:Op woensdag 15 februari 2017 09:51 schreef skysherrif het volgende:
Wel rustig hier zo, lijkt alsof er een paar debielen weg zijn. Is er wat gebeurd
GGMM is een uitstekende troll.quote:Op woensdag 15 februari 2017 09:50 schreef scrupuleus het volgende:
GGMM en ik verschillen niet zoveel.
Houd eens je bek tegen Skysheriff, prima user.quote:Op woensdag 15 februari 2017 09:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij post hier. Hoezo zijn er debielen weg
quote:Op woensdag 15 februari 2017 09:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij post hier. Hoezo zijn er debielen weg
Gelukkig is er nog altijd prima moderatie hierquote:Op woensdag 15 februari 2017 09:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Houd eens je bek tegen Skysheriff, prima user.
Ik weet wie het zegt.quote:Op woensdag 15 februari 2017 09:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
GGMM is een uitstekende troll.
Jij bent gewoon een waardeloze user tot nu toe.
quote:Op woensdag 15 februari 2017 09:54 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik weet wie het zegt.
Maar ik spreek je niet tegen hoor, een waardeloze user spelen zijn is best leuk.
Jij hebt je nooit in je bek laten pissenquote:Op woensdag 15 februari 2017 09:55 schreef kapiteintje het volgende:
Heb wel met Patricia te doen. Zit nu Jinek terug te kijken. Wat zijn mensen toch ook vreemde wezens soms.
Dat bepalen we zelf wel.quote:Op woensdag 15 februari 2017 09:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Houd eens je bek tegen Skysheriff, prima user.
Alleen op zon- en feestdagen.quote:Op woensdag 15 februari 2017 09:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij hebt je nooit in je bek laten pissen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |