WAT?quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:26 schreef RensAjacied het volgende:
FREE Caland, Doublepain, Scrummie en JanCees
WAT?quote:Op woensdag 15 februari 2017 08:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er zijn 4 van onze mensen geband en wat doe jij?
NIETS
WAT?quote:Op woensdag 15 februari 2017 07:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
VBL niet te stoppen. Nou ja, behalve vandaag dan zonder DJ/JC/Cally & Scrummie.
WAT?quote:Op woensdag 15 februari 2017 08:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niet alleen DP.
Een waar slachtveld gisteren in het Jinek topic.
Cally/Scrummie & JC zijn er ook aan.
WAT?quote:Op woensdag 15 februari 2017 09:01 schreef GGMM het volgende:
Waarom zijn Doublepain en Caland 3dagen weg, terwijl 1dag gebruikelijk is?
We gaan hier geen bans zitten bespreken, GGMM.quote:Op woensdag 15 februari 2017 09:01 schreef GGMM het volgende:
Waarom zijn Doublepain en Caland 3dagen weg, terwijl 1dag gebruikelijk is?
Poeh, ff kijken..quote:Op woensdag 15 februari 2017 09:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
WAT?
Hier moeten we tegen in opstand komen. Wat stel je voor René?
quote:Op woensdag 15 februari 2017 09:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We gaan hier geen bans zitten bespreken, GGMM.
Bij Caland op het balkon, maar die heeft een ban.quote:Op woensdag 15 februari 2017 09:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Poeh, ff kijken..
Waar ligt de FOKStok?
Nee, laat ik vooral hele epistels schrijven over dingen waarbij ik niet bij wasquote:Op woensdag 15 februari 2017 09:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die regel geldt ook alleen als je er inhoudelijk niet uitkomt.
Je kan gewoon notes en FA-topics teruglezen en het daar aankaarten.quote:Op woensdag 15 februari 2017 09:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, laat ik vooral hele epistels schrijven over dingen waarbij ik niet bij was
Je weet niet eens wat er in de notes staat en je zet me al in een hoekje. Joe. Hier ga ik niet aan beginnen. Kijk maar drie dagen naar de Teletubbies voor je weer handje klap kunt spelen.quote:Op woensdag 15 februari 2017 09:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je kan gewoon notes en FA-topics teruglezen en het daar aankaarten.
Dit is érg laf.
Ik sluit mij hier volledig bij aanquote:Op woensdag 15 februari 2017 08:44 schreef GGMM het volgende:
Dit is een hele zware dag voor VBL.
Woorden schieten te kort.
quote:Op woensdag 15 februari 2017 09:16 schreef GGMM het volgende:
Waar zijn afkoelbans van een uur voor als ze hier niet gebruikt worden???
Wanneer je je tussen de VBL hooligans wilt begeven zal je moeten beseffen dat dit een mokerslag is voor VBL.quote:
VBL / [HOOLS] Piet Keizer had een 10 op het Gymnasiumquote:Op woensdag 15 februari 2017 09:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wanneer je je tussen de VBL hooligans wilt begeven zal je moeten beseffen dat dit een mokerslag is voor VBL.
Schijtlollig gaan lachen om onze gevallen kameraden is er dan niet bij, kwast.
Het is niet strafbaar.quote:Op woensdag 15 februari 2017 09:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wanneer je je tussen de VBL hooligans wilt begeven zal je moeten beseffen dat dit een mokerslag is voor VBL.
Gun onlo nou zijn fantasiewereld.quote:Op woensdag 15 februari 2017 09:36 schreef Befbekje het volgende:
[..]
VBL / [HOOLS] Piet Keizer had een 10 op het Gymnasium
Dit is toch de SC? Wat doet die jongen verkeerd, dan?
Wat zou er gebeuren wanneer we vanaf nu scrupuleus z'n posts negeren.quote:Op woensdag 15 februari 2017 09:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De oer SC in VBLquote:Op woensdag 15 februari 2017 09:36 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Dan krijg je een situatie die zich eerder heeft voorgedaan tussen Haags en mij en GGMMquote:Op woensdag 15 februari 2017 09:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat zou er gebeuren wanneer we vanaf nu scrupuleus z'n posts negeren.
In feite niets.. Jij blijft toch wel een lul..quote:Op woensdag 15 februari 2017 09:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ook zo. Zag la Paay net in het ontbijtprogramma. Best wel zielig.quote:
Tja N1ek-...quote:Op woensdag 15 februari 2017 09:36 schreef Befbekje het volgende:
[..]
quote:geregistreerd op: vrijdag 2 december 2016 @ 22:30
Wowquote:Op woensdag 15 februari 2017 09:40 schreef Befbekje het volgende:
[..]
In feite niets.. Jij blijft toch wel een lul..
Je bent een user van het laatste uur. In jouw hoofd is het altijd Sesamstraat. De cowboytijden van de VBL SC niet meegemaakt.quote:Op woensdag 15 februari 2017 09:41 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Flauw.. Ik kwam hier al, toen had jij nog geeneens breedband internet in dat dorp van je..
Sow koekoekquote:Op woensdag 15 februari 2017 09:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nico Dijkshoorn quotenquote:Op woensdag 15 februari 2017 09:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je bent een user van het laatste uur. In jouw hoofd is het altijd Sesamstraat. De cowboytijden van de VBL SC niet meegemaakt.
quote:Op woensdag 15 februari 2017 09:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je bent een user van het laatste uur. In jouw hoofd is het altijd Sesamstraat. De cowboytijden van de VBL SC niet meegemaakt.
Dat deed ik al.quote:Op woensdag 15 februari 2017 09:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |