We leven in tijden waar mensen zich drukker maken om de seksvideo van Patricia Paay dan om de belangenverstrengelingen van de machtigste man ter wereld.quote:Op woensdag 15 februari 2017 10:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja ik hoorde zoiets. Ach. Zal wel met een sisser aflopen.
Video nog niet gezien. Dat hou ik graag zoquote:Op woensdag 15 februari 2017 10:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
We leven in tijden waar mensen zich drukker maken om de seksvideo van Patricia Paay dan om de belangenverstrengelingen van de machtigste man ter wereld.
Nee is m'n nicht.quote:
Nu al cult.quote:Op woensdag 15 februari 2017 10:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Video nog niet gezien. Dat hou ik graag zo
Dat kan.quote:Op woensdag 15 februari 2017 10:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja bizar wel. Wat ik ook behoorlijk bizar vind is dat er een soort van introductie op facebook staat van de man die "the football" draagt. Gewoon met naam en toenaam. Echt bizar. Werd nog gedeeld door de facebook van trump ook geloof ik.quote:Op woensdag 15 februari 2017 10:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
We leven in tijden waar mensen zich drukker maken om de seksvideo van Patricia Paay dan om de belangenverstrengelingen van de machtigste man ter wereld.
Niet geklikt.quote:Op woensdag 15 februari 2017 10:21 schreef Befbekje het volgende:
Draai die subwoofer ooopppeeuuuhhh..
Blaas deze eens over je nieuwe soundsetje zodra je nieuwe soundsetje eindelijk je nieuwe soundsetje isquote:
Kijk uit, Kapi wordt prikkelbaar als je je niet druk maakt om dingen waar hij zich wel druk om maakt.quote:Op woensdag 15 februari 2017 10:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 februari 2017 10:22 schreef kanovinnie het volgende:
Zijn er weer een paar boefjes van hier met een rode kaart het veld uit gestuurd?
quote:Op woensdag 15 februari 2017 07:34 schreef onlogisch het volgende:
Wat een slachtpartij gisteravond zeg
#FREECALAND
#FREEJANCEES
#FREEDOUBLEPAIN
#FREESCRUMMIE
Jeetje.quote:
Ik heb iets gemist geloof ik. Wat is er met 'the football'?quote:Op woensdag 15 februari 2017 10:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja bizar wel. Wat ik ook behoorlijk bizar vind is dat er een soort van introductie op facebook staat van de man die "the football" draagt. Gewoon met naam en toenaam. Echt bizar. Werd nog gedeeld door de facebook van trump ook geloof ik.
Niet geklikt.quote:Op woensdag 15 februari 2017 10:21 schreef Befbekje het volgende:
Draai die subwoofer ooopppeeuuuhhh..
Ook goedemorgen René.quote:Op woensdag 15 februari 2017 10:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kijk uit, Kapi wordt prikkelbaar als je je niet druk maakt om dingen waar hij zich wel druk om maakt.
Plaatje net weggegooid. Ik zoek het even voor je.quote:Op woensdag 15 februari 2017 10:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb iets gemist geloof ik. Wat is er met 'the football'?
Lees en huiverquote:Op woensdag 15 februari 2017 10:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb iets gemist geloof ik. Wat is er met 'the football'?
En wat is de ophef precies?quote:Op woensdag 15 februari 2017 10:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lees en huiver
https://www.washingtonpos(...)m_term=.ead55db5d17c
De man die de belangrijkste koffer van het land draagt,staat gewoon op facebook. Ik zou aannemen dat dit redelijke classified info is. Je wilt je vijanden toch niet op de hoogte brengen wie wat doet die directe toegang hebben tot deze koffer?quote:
Caland vindt dit leuk.quote:Gert Verhulst laat bizarre theaterloods met bewegende tribunes bouwen
Studio 100 laat in het havengebied van de Vlaamse gemeente Beveren een grote theaterzaal uit de grond stampen voor de nieuwe spektakelmusical '40-45' over de Tweede Wereldoorlog. Vandaag maakte directeur Gert Verhulst zijn plannen bekend.
bron: http://www.ad.nl/show/ger(...)nes-bouwen~a4d95948/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |