Nee. Dit voert weer terug naar mijn lichamelijke klachten. Binnen niet al teveel jaar ben ik net die WoW-spelende Cartman.quote:
Dag haags_quote:Op dinsdag 14 februari 2017 21:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik duik lekker mijn bedje in, nog even netflixen.
Ciao.
Thuis kan je ook oefeningen doenquote:Op dinsdag 14 februari 2017 21:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee. Dit voert weer terug naar mijn lichamelijke klachten. Binnen niet al teveel jaar ben ik net die WoW-spelende Cartman.
Later Haagsquote:Op dinsdag 14 februari 2017 21:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ciao.
Ik weet al niet meer hoe echt brood, bier, pasta, etc etc smaakt, maar soms smacht ik nog weleens naar het pure genoegen van een snee wit tijgerbrood met kaas, jongens toch.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 21:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Het idee alleen al om geen (echt)brood meer te mogen eten. Ik voel mij ineens heel verdrietig naar Drizzt
En chill?quote:Op dinsdag 14 februari 2017 21:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ciao.
Waarom eet je geen brood? Allergie?quote:Op dinsdag 14 februari 2017 21:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik weet al niet meer hoe echt brood, bier, pasta, etc etc smaakt, maar soms smacht ik nog weleens naar het pure genoegen van een snee wit tijgerbrood met kaas, jongens toch.
Ik dronk van de week quinoa bier. Dat mag je wel toch.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 21:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik weet al niet meer hoe echt brood, bier, pasta, etc etc smaakt, maar soms smacht ik nog weleens naar het pure genoegen van een snee wit tijgerbrood met kaas, jongens toch.
Zo onwetend, nepvriendquote:Op dinsdag 14 februari 2017 21:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom eet je geen brood? Allergie?
Oh dat klinkt interessant, not.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 21:23 schreef lisablond007 het volgende:
[..]
Stampede op de telefoon haha
Of wit brood met boter, chocoladepasta, Schuddebuikjes, chocoladevlokken, et cetera.. Alsof je een boterham met chocoladepepernoten aan het kanen bent, alsof een engeltje op je tong poeptquote:Op dinsdag 14 februari 2017 21:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hou op johquote:Op dinsdag 14 februari 2017 21:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom eet je geen brood? Allergie?
Is best leukquote:Op dinsdag 14 februari 2017 21:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh dat klinkt interessant, not.
Caland kwam erachter dat je ook wat gewicht eronder had hangen, wat een homo is het ookquote:Op dinsdag 14 februari 2017 21:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
1.92m
Helaas zit al het gewicht in m'n pens
Zou nu best een zakje chocoladekruidnootjes kunnen leeg eten.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 21:24 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Of wit brood met boter, chocoladepaste, Schuddebuikjes, chocoladepasta, et cetera.. Alsof je een boterham met chocoladepepernoten aan het kanen bent, alsof een engeltje op je tong poept..
Ik weet van de lichamelijke klachten van mijn makker Drizzt. Maar van een allergie niet. Sorry hoorquote:
Nee, dan het pure genot van een beugelfles Grolsch.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 21:24 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Of wit brood met boter, chocoladepasta, Schuddebuikjes, chocoladevlokken, et cetera.. Alsof je een boterham met chocoladepepernoten aan het kanen bent, alsof een engeltje op je tong poept..
Daar zit ik nu aanquote:Op dinsdag 14 februari 2017 21:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee, dan het pure genot van een beugelfles Grolsch.
Surequote:Op dinsdag 14 februari 2017 21:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als je het niet erg vindt, ga ik 'm niet downloaden
Stokerquote:Op dinsdag 14 februari 2017 21:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik weet van de lichamelijke klachten van mijn makker Drizzt. Maar van een allergie niet. Sorry hoor
Dat las ik, ja.quote:
Vervelensquote:Op dinsdag 14 februari 2017 21:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
StokerHeb hier tot vervelens toe over m'n coeliakie / glutenallergie zitten zaniken, edoch slechts wanneer men er voor de zoveelste keer (oprecht) naar vroeg.
Even kijken of Iniesta speelt om Stijn zijn voorspelling nummer 100000i9393i3393939 in rook o pte zien gaan.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 21:26 schreef Befbekje het volgende:
Grappig trouwens dat iedereen mij voor gek verklaarde dat PSG nimmer een kans zou maken Barcelona te verslaan.. Twee tegen nul inmiddels..
Zie mijn edit, formuleerde het foutief.. Maar ik ben wel rap als Ronnie om 't te veranderen..quote:Op dinsdag 14 februari 2017 21:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Even kijken of Iniesta speelt om Stijn zijn voorspelling nummer 100000i9393i3393939 in rook o pte zien gaan.
Je verwacht het niet.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 21:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Even kijken of Iniesta speelt om Stijn zijn voorspelling nummer 100000i9393i3393939 in rook o pte zien gaan.
Edit: AJACIED422!!!!
Koekoek Draxler zie ikquote:Op dinsdag 14 februari 2017 21:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Edit: AJACIED422!!!!
voetbal kijkenquote:Op dinsdag 14 februari 2017 21:26 schreef Befbekje het volgende:
Grappig trouwens dat iedereen mij voor gek verklaarde dat PSG Barcelona zou verslaan.. Twee tegen nul inmiddels..
Ik ga zo direct schijten, dus ik zou de tweede helft wel eens kunnen gaan missen.. Don't worry..quote:
Zou wel mooi zijn als iemand in het publiek plots opstaat en een beker urine over Patricia maait, en het restje à la Joran in de doppen van Peter R..quote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2017 21:47 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn als iemand in het publiek plots opstaat en een beker urine over Patricia maait, en het restje à la Joran in de doppen van Peter R..
Ik denk dat ze pissig zou zijnquote:Op dinsdag 14 februari 2017 21:47 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn als iemand in het publiek plots opstaat en een beker urine over Patricia maait, en het restje à la Joran in de doppen van Peter R..
En Stefan Postma, als ervaringsdeskundige van dergelijke films die uitlekken..quote:Op dinsdag 14 februari 2017 21:53 schreef Scrummie het volgende:
Ik had Jules Deelder daar wel willen zien zitten vanavond.
Ja, dat zou wel een leuke 'tafel' (geen idee of ze wel een tafel heeft, die Jinek) geweest zijn.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 21:53 schreef Befbekje het volgende:
[..]
En Stefan Postma, als ervaringsdeskundige van dergelijke films die uitlekken..
En Gordon, voor de komische noot..quote:Op dinsdag 14 februari 2017 21:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, dat zou wel een leuke 'tafel' (geen idee of ze wel een tafel heeft, die Jinek) geweest zijn.
Dummie.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:09 schreef Scrummie het volgende:
Barca maakt dit thuis nog wel goed, let op mijn woorden.
Dummiequote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:09 schreef Scrummie het volgende:
Vriendquote:
Weddenschapquote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vriend
Vanavond Patries bij Jinek. Genot. Kan alleen niet kijken omdat ik ga slapen zo. Kunnen we alvast een Bingo maken?
- Scheiding
- Weg kwijt
- Te veel gedronken
- Experimenteren fantasie vriendje
- ... ?
Het was een weddenschap.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vriend
Vanavond Patries bij Jinek. Genot. Kan alleen niet kijken omdat ik ga slapen zo. Kunnen we alvast een Bingo maken?
- Scheiding
- Weg kwijt
- Te veel gedronken
- ... ?
Dommerdquote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:09 schreef Scrummie het volgende:
Dat was haar reactiequote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heeft ze dit gezegd of verzin je dit nu als aanvulling op mn post?
Zoiets ja. Ik weet nog niet of ik ga kijken. Misschien ga ik zo ook wel pittenquote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vriend
- Scheiding
- Weg kwijt
- Te veel gedronken
- ... ?
4-0quote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:09 schreef Scrummie het volgende:
Ik zou het niet laten doen. Ik zou echter wel (gratis) een aantal mensen de bek volpissen.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:20 schreef Littlerabbit het volgende:
Preutse sletten hier. Alsof jullie tegen een goede weddenschap je bek niet lieten volpissen.
Hoeveel zou jij moeten krijgen om je in je bek te laten zeiken?quote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:20 schreef Littlerabbit het volgende:
Preutse sletten hier. Alsof jullie tegen een goede weddenschap je bek niet lieten volpissen.
Dit is eigenlijk iets waar je geeneens over wil nadenken maar uhm... Ogen sluiten en het uitzitten... Ik weet het nietquote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoeveel zou jij moeten krijgen om je in je bek te laten zeiken?
http://media.tpo.nl/2017/(...)pje-was-weddenschap/quote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jezus wat een kinderachtig excuus voor een volwassen vrouw.
Ze maakt zich belachelijk door met een gezocht excuus te komen. Als ze nu zou zeggen dat niemand er wat mee te maken heeft zou ze mijn respect behouden.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
http://media.tpo.nl/2017/(...)pje-was-weddenschap/
Paayquote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
http://media.tpo.nl/2017/(...)pje-was-weddenschap/
Pis in de bek?quote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ze maakt zich belachelijk door met een gezocht excuus te komen. Als ze nu zou zeggen dat niemand er wat mee te maken heeft zou ze mijn respect behouden.
En zeg eerlijk: Wie wil dat nou niet.
Dit is best een willkeurige binnenkomer.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:53 schreef BaasBanaan het volgende:
Jezus Christus wat is fluiten moeilijk zeg. Als je dat een keer moet doet tijdens een venijnige wedstrijd, heb je spontaan meer respect voor scheidsrechters. O.o
Zitten jullie weer te stoken of gaat het er braafjes aan toe?quote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:57 schreef Caland het volgende:
TV / [Jinek #88] Plasseks
Er ging iets mis
Was het wat vanavond?quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Iedereen zit naar die Paay te kijken. Ik kijk nog een samenvatting van BEN-DOR.
Er lopen inmiddels 5 topics. Vrij rustig.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zitten jullie weer te stoken of gaat het er braafjes aan toe?
Het werd 4-0 voor PSG en ik spreek voorlopig niet meer met Onlogisch. Het was een fantastische dag.quote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het werd 4-0 voor PSG en ik spreek voorlopig niet meer met Onlogisch. Het was een fantastische dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |