Problemen mogen weer eens niet benoemd worden!!!quote:Op woensdag 8 februari 2017 18:19 schreef Puddington het volgende:
[..]
Ironisch toch hoe republikeinen in de bres springen voor een of andere kneus die op een universiteit wil spreken maar wel even zeggen dat hun collega haar bek moet houden
Bernie Sanders zei overigens op Twitter dat hij dezelfde brief (volgens mij van de weduwe van Martin Luther King) had voorgelezen in de senaat en dat hij niet werd onderbroken.quote:Op woensdag 8 februari 2017 18:36 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Problemen mogen weer eens niet benoemd worden!!!
Ah dank daarvoor.quote:Op woensdag 8 februari 2017 18:38 schreef Puddington het volgende:
[..]
Bernie Sanders zei overigens op Twitter dat hij dezelfde brief (volgens mij van de weduwe van Martin Luther King) had voorgelezen in de senaat en dat hij niet werd onderbroken.
Edit: hier het filmpje https://www.bustle.com/p/(...)e-senate-floor-36539
EasyD?quote:Op woensdag 8 februari 2017 18:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
Correctie, dit is de laatste leugen. Uhh, tweet: https://mobile.twitter.co(...)s/829384587482656768
easy D gaat viralquote:Op woensdag 8 februari 2017 18:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
Correctie, dit is de laatste leugen. Uhh, tweet: https://mobile.twitter.co(...)s/829384587482656768
Lijkt me dat de mensen die onjuist zijn tegengehouden, zoals deze mensen, nu dan wel naar de USA komen. Dus ja, het verkeer uit die zeven landen zal echt wel iets hoger zijn dan op een normale Trump-loze dag.quote:Op woensdag 8 februari 2017 18:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=Easy%20Dquote:
Staat de Bowling Green Massacre er ook tussen?quote:Op woensdag 8 februari 2017 18:58 schreef Nintex het volgende:
[..]
easy D gaat viral
Alle leugens van de MSM op een rij:
http://thefederalist.com/2017/02/06/16-fake-news-stories-reporters-have-run-since-trump-won/
Hij heeft wel gelijk, als je eerst je grenzen het weekend dicht gooit, iedereen boarding denied, en daarna de grenzen weer opengaan is elke reiziger een oneindige toename. YUUUUUGE!quote:Op woensdag 8 februari 2017 18:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
Och, Dolman deed dat toch ook met Janmaat? Beetje selectief verontwaardigd?quote:Op woensdag 8 februari 2017 18:19 schreef Puddington het volgende:
[..]
Ironisch toch hoe republikeinen in de bres springen voor een of andere kneus die op een universiteit wil spreken maar wel even zeggen dat hun collega haar bek moet houden
Ik denk dat 'decision' te lang was.quote:Op woensdag 8 februari 2017 19:04 schreef invalidusername het volgende:
[..]
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=Easy%20D
"A girl that is very easy to get with and has Double Ds"
Jeremy was dating Easy D only cause she is so easy to get with
#smut #hoe #hoodrat #dirty #cunt
WFT, is de Donald nou helemaal aan het doordraaien?
Ik hoop dat ie toch wat zorgvuldiger communiceert als Chief of Staf.....quote:Op woensdag 8 februari 2017 19:07 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik denk dat 'decision' te lang was.
Stop de persen, hier is nog iemand met hoop.quote:Op woensdag 8 februari 2017 19:09 schreef invalidusername het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie toch wat zorgvuldiger communiceert als Chief of Staf.....
Dat, of hij wist niet hoe hij 'decision' moest spellen en heeft het maar niet geprobeerd.quote:Op woensdag 8 februari 2017 19:09 schreef invalidusername het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie toch wat zorgvuldiger communiceert als Chief of Staf.....
Want voor je het weet staan er drie hoeren verkleed als JSF voor het WH.
Het echte nieuws is natuurlijk dat Trump deze onzin zit te lezen in plaats van zijn werk te doen.quote:Op woensdag 8 februari 2017 18:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
De laatste tweet. Artikel nog niet gelezen. https://mobile.twitter.co(...)9357626798530561?p=p
JA MAAR HULLIEE!!!!quote:Op woensdag 8 februari 2017 19:07 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]
Och, Dolman deed dat toch ook met Janmaat? Beetje selectief verontwaardigd?
Bizar. Zo groot zijn die plastic tieten van z'n oostblokhoertje toch niet?quote:Op woensdag 8 februari 2017 19:04 schreef invalidusername het volgende:
[..]
Van een website die ook dit soort dingen post, nota bene.quote:Op woensdag 8 februari 2017 19:12 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Het echte nieuws is natuurlijk dat Trump deze onzin zit te lezen in plaats van zijn werk te doen.
Maar ik heb het artikel even bekeken. Nergens is sprake van nepnieuws. Het zijn zaken die snel zijn gecorrigeerd en waarvoor fouten zijn toegegeven (MLK borstbeeld, Russische sancties) of spectaculaire krantenkoppen (Betsy deVos en de grizzlyberen).
Het enige nepnieuws wat ik de afgelopen weken heb gehoord zijn de Bowling Green massacre, dat miljoenen demonstranten door Soros worden betaald, dat Trumps inauguratie de meeste bezoekers ooit heeft getrokken, dat het aantal moorden in de VS het hoogste niveau in 47 jaar heeft en dat de mainstream media nepnieuws verspreidt.
Het ziet er naar uit dat 2017 het jaar van de rechtstaat wordt in de US.quote:Op woensdag 8 februari 2017 19:20 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Goed, de republikeinen hebben nadat een democraat tot governor verkozen is in North Carolina, een wet aangenomen die de macht van hem beperkt. Nu ben ik in algemene zin wel voor beperkte macht van individuen, maar om dat na een verkiezing doen als jouw kleur verloren heeft en de winnaar niet een of andere gek is, lijkt me wat machtsgeil.
Uitspraak van rechter in deze: Judges Block North Carolina Law Limiting Governor's Powers
In de homoscene schijnt Easy D iets anders te betekenen.quote:Op woensdag 8 februari 2017 19:04 schreef invalidusername het volgende:
[..]
Als je kleine handen hebt is het moeilijk de ware grootte in te schatten, denk ik.quote:Op woensdag 8 februari 2017 19:13 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Bizar. Zo groot zijn die plastic tieten van z'n oostblokhoertje toch niet?
dit gaat wat off-topic, ik weet erg goed hoe de FDA werkt, want het is mijn werkquote:Op woensdag 8 februari 2017 16:51 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Niet noodzakelijk. Ook al zou de FDA de effectiviteit niet testen, het betreft geen vrij verkrijgbare medicijnen, ze moeten nog steeds voorgeschreven worden. Zijn dokters zo'n kwakzalvers dat ze zaken zouden voorschrijven zonder bewijs dat ze werken? Dan heb je nu ook een probleem, want heel wat drugs worden off-label voorgeschreven, voor zaken waarvoor de FDA ze niet heeft getest of goedgekeurd. Dat is toegelaten, enkel "off-label promotion" door farmabedrijven is verboden.
De normen zijn in het huidige systeem trouwens vrij zwak. De FDA baseert zich wat effectiviteit betreft enkel op de resultaten van de studies die de producent voor dat doel selecteert. Maw, als ie 100 studies laat uitvoeren, en er zijn 4 die een statistisch significant effect tonen, dan kan hij die voorleggen, en beoordeelt de FDA de effectiviteit op basis van die 4 studies, de 96 andere worden genegeerd.(*) Voor de beoordeling van de veiligheid wordt wel met de resultaten van alle studies rekening gehouden.
[..]
Daar komt bij dat effectiviteit beoordeeld wordt tov placebo, niet tov de beste reeds bestaande behandeling.
(*)Daar komt trouwens de claim vandaan dat SSRI's (anti-depressiva) nauwelijks beter dan placebo zijn: men nam alle FDA approval studies, en berekende de gemiddelde effectiviteit. Wat een onzinige werkwijze is, want die trials zijn opgezet om de normen van de FDA te halen, en niet meer dan dat. Een bedrijf kiest voor de goedkoopste optie qua aantal trials, selectie van proefpersonen, grootte van de groep, en tijdsduur. Als de FDA met alle studies zou rekening houden, dan zou die optimale optie er anders uitzien, met grotere, langer durende trials.
Doet me denken aan die column van Youp van 't Hek een aantal maanden geleden:quote:Op woensdag 8 februari 2017 19:13 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Bizar. Zo groot zijn die plastic tieten van z'n oostblokhoertje toch niet?
https://www.nrc.nl/nieuws(...)ijd-5244826-a1531490quote:Een vrouw die haar tieten opvult met een zootje plastic is geen transgender. Dat is iemand die de zaak opkrikt. Soms omdat ze door een dramatische ziekte haar borsten heeft verloren, maar vaker gebeurt het omdat vrouwen zekerder door het leven willen. Daarom laten sommige mannen ook hun lul verlengen. Het kereltje vroeg of wij mensen kenden met neptieten. Ja, die kenden wij wel, maar ik had geen zin om namen te noemen. De meeste vrouwen zagen er zo belachelijk uit dat hij het op een gegeven moment zelf wel zou ontdekken. Eén middagje strand en je wordt proestend wijzer. Uiteindelijk noemde ik mevrouw Trump. Vond ik een veilig voorbeeld. Die heeft keiharde nepperds en is er trots op dat ze die krengen zelf betaald heeft. Ik denk dat ze twee jaar een krantenwijkje heeft gelopen.
„Dus een vrouw met neptieten is wel veilig voor de Trump-aanhang en wordt dus niet in elkaar gebeukt?”, gaat het wijze kereltje mij binnenkort ongetwijfeld vragen.
Ik zal dan met ‘ja’ moeten antwoorden. Hoewel? Helemaal vrij van risico is ze niet. Ze is namelijk ook immigrante. Maar dan zal het slimme kereltje zeggen: „Maar geen latino, dus niemand die dat ziet.”
Wow. Its a brave new world. De media beginnen steeds meer op Trump zelf te lijken.quote:Op woensdag 8 februari 2017 18:58 schreef Nintex het volgende:
[..]
easy D gaat viral
Alle leugens van de MSM op een rij:
http://thefederalist.com/2017/02/06/16-fake-news-stories-reporters-have-run-since-trump-won/
Lol. Ik denk dat je wel wat meer kans op de waarheid hebt bij willekeurig welk medium dan ook dan bij @realdonaldtrump (mss infowars e.d. uitgezonderd). En zoals met alles, als het op onzin lijkt, check of andere media hetzelfde zeggen, liefst van de andere kant en liefst van enige kwaliteit.quote:Op woensdag 8 februari 2017 19:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wow. Its a brave new world. De media beginnen steeds meer op Trump zelf te lijken.
En natuurlijk de 3-5 miljoen illegale stemmen. En dat media geen aandacht besteden aan terroristische aanvallen.quote:Op woensdag 8 februari 2017 19:12 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Het echte nieuws is natuurlijk dat Trump deze onzin zit te lezen in plaats van zijn werk te doen.
Maar ik heb het artikel even bekeken. Nergens is sprake van nepnieuws. Het zijn zaken die snel zijn gecorrigeerd en waarvoor fouten zijn toegegeven (MLK borstbeeld, Russische sancties) of spectaculaire krantenkoppen (Betsy deVos en de grizzlyberen).
Het enige nepnieuws wat ik de afgelopen weken heb gehoord zijn de Bowling Green massacre, dat miljoenen demonstranten door Soros worden betaald, dat Trumps inauguratie de meeste bezoekers ooit heeft getrokken, dat het aantal moorden in de VS het hoogste niveau in 47 jaar heeft en dat de mainstream media nepnieuws verspreidt.
Sorry, we hadden het over Trump die schande sprak van Berkeley en geen schande spreekt dat Warren het zwijgen word opgelegd, Ergo, Trump is een hypocriete lul.quote:Op woensdag 8 februari 2017 19:07 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]
Och, Dolman deed dat toch ook met Janmaat? Beetje selectief verontwaardigd?
En de laatste bijdrage, er zjn nog nooit zoveel moorden geweest in de VS maar die is net nieuw.quote:Op woensdag 8 februari 2017 20:07 schreef Montov het volgende:
[..]
En natuurlijk de 3-5 miljoen illegale stemmen. En dat media geen aandacht besteden aan terroristische aanvallen.
Iets verder terug hebben we nog meer pareltjes van Donald Trump:
De 42% werkloosheid.
Hij zou zijn belastingaangiftes openbaren voor de verkiezingen.
Clinton wil 650 miljoen mensen in 1 week in de VS brengen.
6 miljard zoek bij Buitenlandse Zaken.
Er zijn geen Amerikaanse schaakgrootmeesters.
Obama's geboortecertificaat is nep
De vader van Ted Cruz was betrokken bij de moord op JFK.
Trump, de koning van nepnieuws.
quote:Op woensdag 8 februari 2017 20:05 schreef DestroyerPiet het volgende:
Vond dit filmpje, waarin men zich afvraagt of Donald Trump wel kan lezen
op een gegeven moment gebruikt hij zelfs de klassieke smoes van analfabeten dat hij zijn bril niet bij heeft en dat hij daarom niet kan lezen.
Die had PippenScottie al genoemd.quote:Op woensdag 8 februari 2017 20:10 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
En de laatste bijdrage, er zjn nog nooit zoveel moorden geweest in de VS maar die is net nieuw.
EASY D! (wat betekent dat? Of is de 'D' volledig random?)twitter:realDonaldTrump twitterde op woensdag 08-02-2017 om 18:41:09Big increase in traffic into our country from certain areas, while our people are far more vulnerable, as we wait for what should be EASY D! reageer retweet
Zijn hier ook bewegende beelden van met geluid?quote:Op woensdag 8 februari 2017 20:11 schreef Nintex het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of hij moet expres af en toe zijn bril op zetten om dat te verhullen en een excuus klaar te hebben. 3393D CHESS
Dit is een shoutout voor een reeds overleden rapper.quote:Op woensdag 8 februari 2017 20:14 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
De grote oranje leider is geen taalkunstenaar, dat staat wel vast.EASY D! (wat betekent dat? Of is de 'D' volledig random?)twitter:realDonaldTrump twitterde op woensdag 08-02-2017 om 18:41:09Big increase in traffic into our country from certain areas, while our people are far more vulnerable, as we wait for what should be EASY D! reageer retweet
quote:Op woensdag 8 februari 2017 20:15 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Zijn hier ook bewegende beelden van met geluid?
Easy Defense zal hij wel bedoelen. Hij vergeet dat hij niet de baas is.quote:Op woensdag 8 februari 2017 20:14 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
De grote oranje leider is geen taalkunstenaar, dat staat wel vast.EASY D! (wat betekent dat? Of is de 'D' volledig random?)twitter:realDonaldTrump twitterde op woensdag 08-02-2017 om 18:41:09Big increase in traffic into our country from certain areas, while our people are far more vulnerable, as we wait for what should be EASY D! reageer retweet
ik denk dat hij Decision bedoelt.quote:Op woensdag 8 februari 2017 20:19 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Easy Defense zal hij wel bedoelen. Hij vergeet dat hij niet de baas is.
Hij bedoelt wrsch "easy decision".quote:Op woensdag 8 februari 2017 20:19 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Easy Defense zal hij wel bedoelen. Hij vergeet dat hij niet de baas is.
Thanks. Ik vond het al zo onwaarschijnlijk hoewel het wel een simpel rijmpje is, geen juridische tekstquote:
Kijk eens op Twitter, of google er eens op. Uiterst vermakelijk kan ik je vertellenquote:Op woensdag 8 februari 2017 20:14 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Ja! Dit is zo ongeveer het beste dat Trump tot nu toe heeft veroorzaakt.quote:Op woensdag 8 februari 2017 20:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kijk eens op Twitter, of google er eens op. Uiterst vermakelijk kan ik je vertellen
EDIT owh, dat heb je al gedaan![]()
twitter:Beer_Breath twitterde op woensdag 08-02-2017 om 20:26:03Look me up on Grindr "Easy D" #easyd https://t.co/KqXBUfNKi1 reageer retweet
Moar jobstwitter:realDonaldTrump twitterde op woensdag 08-02-2017 om 20:22:33Thank you Brian Krzanich, CEO of @Intel. A great investment ($7 BILLION) in American INNOVATION and JOBS!... https://t.co/oicfDsPKHQ reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |