twitter:FCTwenteLatest twitterde op maandag 06-02-2017 om 20:23:32Jari #Oosterwijk has managed to get himself kicked out of the match squad after only a few days on loan at NAC Breda reageer retweet
Beetje jammer dat je je leven zo laat lijden.quote:Op maandag 6 februari 2017 20:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik weet nu al dat ik morgen een verschrikkelijke dag tegemoet ga en heb daarom zelfs geen zin meer in vanavond
Het wil nog niet echt lukken met die spelers die vernoemd zijn naar Litmanen hè.quote:Op maandag 6 februari 2017 20:25 schreef Shadowkid053 het volgende:
twitter:FCTwenteLatest twitterde op maandag 06-02-2017 om 20:23:32Jari #Oosterwijk has managed to get himself kicked out of the match squad after only a few days on loan at NAC Breda reageer retweet
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
blondquote:Op maandag 6 februari 2017 20:25 schreef Scrummie het volgende:
JC was jij nou die linda (ben dr naam kwijt) vanmiddag?
?quote:Op maandag 6 februari 2017 20:25 schreef Scrummie het volgende:
JC was jij nou die linda (ben dr naam kwijt) vanmiddag?
De vorige keer dat ik een negerin in dit topic postte kreeg ik reacties dat mensen erdoor moesten kotsen.quote:
Hij kon ook echt niets. Waardeloze speler. Zelfs Marsman heeft meer kwaliteit in zn pinkje.quote:Op maandag 6 februari 2017 20:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het wil nog niet echt lukken met die spelers die vernoemd zijn naar Litmanen hè.
Ook niet met de usersquote:Op maandag 6 februari 2017 20:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het wil nog niet echt lukken met die spelers die vernoemd zijn naar Litmanen hè.
Dit heeft juist een averechts effect. De MKB-er neemt het liefste geen of zo min mogelijk personeel aan. De grote bedrijven bij wie de werknemer een nummer is werken zo lang mogelijk met korte contracten. Daarnaast vind ik het niet de werkgever zijn verantwoordelijkheid dat een werknemer ziek wordt. Behalve als het een arbeidsongeval is, dan vind ik het een ander verhaal.quote:Op maandag 6 februari 2017 20:22 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat is er om te zorgen dat werkgever ook zijn best doet om de werknemer weer beter te maken ipv te leunen op de overheid.
En toch zo ver de jeugdopleiding doorgekomenquote:Op maandag 6 februari 2017 20:26 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Hij kon ook echt niets. Waardeloze speler. Zelfs Marsman heeft meer kwaliteit in zn pinkje.
LitmanenAFCA is al jaren een bijzonder geval.quote:
J(an)-Ari(e) van der Heijden.quote:Op maandag 6 februari 2017 20:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gezamenlijk met Heracles en GAE he.quote:Op maandag 6 februari 2017 20:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En toch zo ver de jeugdopleiding doorgekomen
[..]
LitmanenAFCA is al jaren een bijzonder geval.
MKB-er neemt het liefst geen personeel aan omdat de overheid, met recht de roverheid heet, omdat je zoveel betaalt aan belastingen/toeslagen/pensioenafdracht. Daarnaast ligt het uiteraard aan de ziekte, maar veel ziektes van werknemers zijn op een of andere manier werkgever gerelateerd. Denk aan overspanningsklachten e.d.quote:Op maandag 6 februari 2017 20:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit heeft juist een averechts effect. De MKB-er neemt het liefste geen of zo min mogelijk personeel aan. De grote bedrijven bij wie de werknemer een nummer is werken zo lang mogelijk met korte contracten. Daarnaast vind ik het niet de werkgever zijn verantwoordelijkheid dat een werknemer ziek wordt. Behalve als het een arbeidsongeval is, dan vind ik het een ander verhaal.
Is dat nog steeds?quote:Op maandag 6 februari 2017 20:28 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Gezamenlijk met Heracles en GAE he.
ienemuttequote:Op maandag 6 februari 2017 20:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe bepalen ze dan welke speler naar Twente gaat en welke naar Heracles?
Wel het maximale uit zijn carriere gehaald met zijn transfer naar Celtic. Of nou na, echt een succes was dat niet.quote:Op maandag 6 februari 2017 20:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En toch zo ver de jeugdopleiding doorgekomen
[..]
LitmanenAFCA is al jaren een bijzonder geval.
Twente krijgt 1e optie maar speler beslist zelfquote:Op maandag 6 februari 2017 20:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe bepalen ze dan welke speler naar Twente gaat en welke naar Heracles?
Dat vergoeilijkt nog op geen enkele wijze een 2 jaar lang doorbetalen van het loon.quote:Op maandag 6 februari 2017 20:29 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
MKB-er neemt het liefst geen personeel aan omdat de overheid, met recht de roverheid heet, omdat je zoveel betaalt aan belastingen/toeslagen/pensioenafdracht. Daarnaast ligt het uiteraard aan de ziekte, maar veel ziektes van werknemers zijn op een of andere manier werkgever gerelateerd. Denk aan overspanningsklachten e.d.
quote:Op maandag 6 februari 2017 20:31 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Twente krijgt 1e optie maar speler beslist zelf
Heeft nu al een jaar geen club meer, voelt zich vast te groot voor een kleine Eredivisieclub.quote:Op maandag 6 februari 2017 20:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel het maximale uit zijn carriere gehaald met zijn transfer naar Celtic. Of nou na, echt een succes was dat niet.
Blijft toch wel apart.quote:Op maandag 6 februari 2017 20:31 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Twente krijgt 1e optie maar speler beslist zelf
Heracles heeft het veel beter voor elkaar. Niks dokken maar wel profiteren. Al zal er nu wel weinig meer komen nu Twente er ook niks meer van. Dan kun je easy bij Twente 1 komenquote:Op maandag 6 februari 2017 20:31 schreef Shadowkid053 het volgende:
Over het algemeen gingen de eckte eckte goeie naar Twente. Die pompte er relatief meer geld in.
Ja dat is inderdaad een makkelijke keuze.quote:Op maandag 6 februari 2017 20:32 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Heracles heeft het veel beter voor elkaar. Niks dokken maar wel profiteren. Al zal er nu wel weinig meer komen nu Twente er ook niks meer van. Dan kun je easy bij Twente 1 komen
Zeker.quote:Op maandag 6 februari 2017 20:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Haags, Opper en ik zijn benieuwd naar de nieuwe burgie van Den Haag.
lekker in een stad zonder eredivisieploegquote:Op maandag 6 februari 2017 20:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Haags, Opper en ik zijn benieuwd naar de nieuwe burgie van Den Haag.
Weer een zorg minder. Nu nog de driftkikkers uit de Schilderswijk in toom houden en je hebt het prima voor elkaar.quote:Op maandag 6 februari 2017 20:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
lekker in een stad zonder eredivisieploeg
Heeft Heitinga hier zelf al een stukje over geschreven op zijn blog? Wat verschrikkelijk voor zequote:Op maandag 6 februari 2017 20:47 schreef Caland het volgende:
http://www.1limburg.nl/fa(...)privejet-op-vakantie
Dus......
Het moet ook wel erg zwaar zijn om je eigen kleren te kopen.quote:Op maandag 6 februari 2017 20:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heeft Heitinga hier zelf al een stukje over geschreven op zijn blog? Wat verschrikkelijk voor ze
http://johnheitinga.social/#av_section_2
Wow, sinds november schrijft hij al geen stukjes meer.
helemaal mee eens. zondag is dicht.quote:Op maandag 6 februari 2017 20:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Walgelijk inderdaad. Laat de kleine ondernemer zich maar lekker doodwerken omdat ze zich moeten opboksen tegen grote bedrijven die 100 studenten achter de kassa kunnen zetten.
Niet dat ik erg blij zou worden als er zondag niks open was overigens.
wat leuk dat je het nieuws van limburg ook volgtquote:Op maandag 6 februari 2017 20:47 schreef Caland het volgende:
Dus......
In het geval van Davy is dat oprecht nog zo ook.quote:Op maandag 6 februari 2017 21:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Het moet ook wel erg zwaar zijn om je eigen kleren te kopen.
Goede topickillquote:Op maandag 6 februari 2017 21:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
In het geval van Davy is dat oprecht nog zo ook.
https://www.instagram.com/p/BPXJzUjALQe/?taken-by=chsheitingaquote:Op maandag 6 februari 2017 20:47 schreef Caland het volgende:
Dus......
Boeien.quote:Op maandag 6 februari 2017 22:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Godsamme, schiet eens op met die bekendmaking van de nieuwe burgemeester.
Kan jou dat nou schelenquote:Op maandag 6 februari 2017 22:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Godsamme, schiet eens op met die bekendmaking van de nieuwe burgemeester.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 43% gewijzigd door #ANONIEM op 06-02-2017 22:19:29 ]
quote:Op maandag 6 februari 2017 22:18 schreef Befbekje het volgende:
Ik heb Van Aartsen een keer ontmoet!
Was je het vrouwtje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent zelf een OP.quote:
Ja, geeft niet.quote:Op maandag 6 februari 2017 22:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zoals je weet gooi ik graag een beetje olie op het vuur
Heet hoor.quote:Op maandag 6 februari 2017 22:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zoals je weet gooi ik graag een beetje olie op het vuur
Welk jaar geef je les?quote:Op maandag 6 februari 2017 22:23 schreef Jojoortje het volgende:
Ik zei vanmiddag tegen één van mijn leerlingen van vorig jaar dat ik even naar het toilet ging. Zegt ze: Huh maar je bent toch niet meer zwanger?
Zij zo: Oh wacht
quote:Op maandag 6 februari 2017 22:23 schreef Jojoortje het volgende:
Ik zei vanmiddag tegen één van mijn leerlingen van vorig jaar dat ik even naar het toilet ging. Zegt ze: Huh maar je bent toch niet meer zwanger?
Ja heerlijk wel. Je wereld wordt weer wat groter.quote:Op maandag 6 februari 2017 22:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoe bevalt het werken na je verlof?
De Superbowl boeit echt niemand.quote:
En leuk om na een werkdag die kleine weer te zien.quote:Op maandag 6 februari 2017 22:24 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja heerlijk wel. Je wereld wordt weer wat groter.
??quote:Op maandag 6 februari 2017 22:23 schreef Jojoortje het volgende:
Snap ik wel.quote:Op maandag 6 februari 2017 22:25 schreef Jojoortje het volgende:
Geniet nu wel des te meer van de dagen thuis, gek is dat.
Ja hij is zo blij om mij ook weer te zien. Lieverdje.quote:Op maandag 6 februari 2017 22:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En leuk om na een werkdag die kleine weer te zien.
kicke he.quote:Op maandag 6 februari 2017 22:26 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja hij is zo blij om mij ook weer te zien. Lieverdje.
WAAAAAAAAATTTquote:
Voorheen om te brakenquote:Op maandag 6 februari 2017 22:26 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nouja nu ik niet meer zwanger ben, moet ik toch wel eens naar het toilet.
jaquote:Op maandag 6 februari 2017 22:26 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nouja nu ik niet meer zwanger ben, moet ik toch wel eens naar het toilet.
Gast, dit was een resurrection a la here Jezus. Best comeback in all of sports.quote:Op maandag 6 februari 2017 22:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
WAAAAAAAAATTT
Ik keek gister tot de 2/3e helft toen ze nog 3/28 achter stonden, dacht dat het al over was
wat een kk zooiquote:Op maandag 6 februari 2017 22:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gast, dit was een resurrection a la here Jezus. Best comeback in all of sports.
Beter.quote:Op maandag 6 februari 2017 22:29 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Heb zo'n mooie zwangerschap gehad.
Zover trok Mart Smeets het geeneensquote:Op maandag 6 februari 2017 22:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gast, dit was een resurrection a la here Jezus. Best comeback in all of sports.
Pauline Krikke, Pauline Krikke.quote:Op maandag 6 februari 2017 22:49 schreef opperkleurder het volgende:
Vanuit Santiago nog even wat ondersteuning mocht het CDA uit je stemwijzer komen.
https://www.cda.nl/help-de-stemwijzer-zegt-cda/
Ik had CDA als 2equote:Op maandag 6 februari 2017 22:49 schreef opperkleurder het volgende:
Vanuit Santiago nog even wat ondersteuning mocht het CDA uit je stemwijzer komen.
Blij dat het geen d66er is geworden. Ken haar niet verderquote:Op maandag 6 februari 2017 22:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Pauline Krikke, Pauline Krikke.
Misschien kunnen we advies inwinnen bij Sked.quote:Op maandag 6 februari 2017 22:52 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Blij dat het geen d66er is geworden. Ken haar niet verder
Dag nap. Santiago is net Madrid. Niet het gevoel dat ik hier een dag in het vliegtuig voor heb gezeten.quote:
CDA-kenner en daarbuiten redelijk vergelijkbare keuzes met mij.quote:Op maandag 6 februari 2017 22:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dag nap. Santiago is net Madrid. Niet het gevoel dat ik hier een dag in het vliegtuig voor heb gezeten.
Net de stemwijzer gedaan. CDA voor SGP en VVD. groenlinks onderaan. Ik ben een tevreden man.
83% ben het niet met alles eens.quote:Op maandag 6 februari 2017 23:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
CDA-kenner en daarbuiten redelijk vergelijkbare keuzes met mij.
Liever Groenlinks dan SGPquote:Op maandag 6 februari 2017 22:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dag nap. Santiago is net Madrid. Niet het gevoel dat ik hier een dag in het vliegtuig voor heb gezeten.
Net de stemwijzer gedaan. CDA voor SGP en VVD. groenlinks onderaan. Ik ben een tevreden man.
Nooit in Madrid geweest dus geen idee. Ik had zes partijen met 60%.quote:Op maandag 6 februari 2017 22:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
dan ligt burnout op de loerquote:Op maandag 6 februari 2017 20:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit heeft juist een averechts effect. De MKB-er neemt het liefste geen of zo min mogelijk personeel aan. De grote bedrijven bij wie de werknemer een nummer is werken zo lang mogelijk met korte contracten. Daarnaast vind ik het niet de werkgever zijn verantwoordelijkheid dat een werknemer ziek wordt. Behalve als het een arbeidsongeval is, dan vind ik het een ander verhaal.
ik wist dat je een cda'er bent, maar om daadwerkelijk op bedevaartsoord te gaan gaat wel verquote:Op maandag 6 februari 2017 22:49 schreef opperkleurder het volgende:
Denk niet dat Lady Gaga interesse heeftquote:Op maandag 6 februari 2017 23:56 schreef Adames het volgende:
[..]
ik ook, maar zij niet op mij
hopelijk heb je meer geluk
Rooibos is smerig bruhquote:Op maandag 6 februari 2017 23:59 schreef KingRoland het volgende:
Ik zet even wat rooibos thee als jullie het niet erg vinden
Fawaka Roland? Ik wist niet dat je ook Surinamer was.quote:Op maandag 6 februari 2017 23:59 schreef KingRoland het volgende:
Ik zet even wat rooibos thee als jullie het niet erg vinden
Klopt. Mijn vader is Surinaams-Indiaan en mijn moeder Surinaams-Hindoestaans, maar ik heb een Nederlandse stiefvader.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 00:08 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Fawaka Roland? Ik wist niet dat je ook Surinamer was.
Ben jij net als Ron een neger van twee bij twee?quote:Op dinsdag 7 februari 2017 00:14 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Klopt. Mijn vader is Surinaams-Indiaan en mijn moeder Surinaams-Hindoestaans, maar ik heb een Nederlandse stiefvader.
nee ik ben lichter kwa kleur en gewichtquote:Op dinsdag 7 februari 2017 00:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ben jij net als Ron een neger van twee bij twee?
Ahh Arawak of Caraïb? En waarom Surinaams-Indiaan ipv Indiaanse-Surinamer?quote:Op dinsdag 7 februari 2017 00:14 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Klopt. Mijn vader is Surinaams-Indiaan en mijn moeder Surinaams-Hindoestaans, maar ik heb een Nederlandse stiefvader.
weet ik niet, heb ik me niet zo heel verdiept in de cultuur van mn pa en dat was een foutje.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 00:20 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ahh Arawak of Caraïb? En waarom Surinaams-Indiaan ipv Indiaanse-Surinamer?
Goedquote:Op dinsdag 7 februari 2017 00:20 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Hoe was je rijst met kip en doppers en zoetzure saus?
Je eet toch wel Surinaamsquote:Op dinsdag 7 februari 2017 00:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
weet ik niet, heb ik me niet zo heel verdiept in de cultuur van mn pa en dat was een foutje.
Ja, als ik thuis ben sws. Roti is het lekkerste gerecht van de hele wereldquote:Op dinsdag 7 februari 2017 00:22 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Je eet toch wel Surinaams. Of maakt je moeder elke dag agv?
Dat probeerde ik hem ook duidelijk te maken. Maar okay, wellicht dat het bij MKB naar 1 jaar kan, dat was toch ook een van de plannen der kabinet?quote:
Vandaag quinoa met zalm/garnalen, broccoli, geraspte wortel en cherry tomaatjes gegeten. Heel gezond en heel lekker.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 00:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Goed
Intussen ligt er een goeie 500gr bruine bonen te weken in een pan met water. Morgen bruine bonensoep maken
Middein mijn basisschool periode, maar ik ga alvast naar bed. Ik wens jullie allemaal een fijne avondquote:Op dinsdag 7 februari 2017 00:27 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Maar je bent opgegroeid met je Nederlandse stiefvader vanaf kleins af aan?
joden lopen altijd wegquote:Op dinsdag 7 februari 2017 00:29 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Middein mijn basisschool periode, maar ik ga alvast naar bed. Ik wens jullie allemaal een fijne avondwelterusten.
Klinkt goed, al is dat quinoa wil erg hip. Nooit gegeten trouwens, dus geen idee hoe het smaakt.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 00:24 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Vandaag quinoa met zalm/garnalen, broccoli, geraspte wortel en cherry tomaatjes gegeten. Heel gezond en heel lekker.
Eens in de zoveel tijd wel lekker, maar ik zou het niet met dezelfde frequentie als rijst/aardappelen/pasta kunnen eten.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 00:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Klinkt goed, al is dat quinoa wil erg hip. Nooit gegeten trouwens, dus geen idee hoe het smaakt.
Dat lijkt me echt zo'n matige blockbuster.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 00:33 schreef Doublepain het volgende:
The Great Wall is trouwens een aanrader
7/10
hahaha watquote:Op dinsdag 7 februari 2017 00:33 schreef Doublepain het volgende:
The Great Wall is trouwens een aanrader
7/10
alsof de eerste eredivisie wedstrijd zo goed wasquote:Op dinsdag 7 februari 2017 01:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat een aanfluiting dat E-Divisie,
Ik had er meer van verwacht na al die media aandacht dit is echt heel slecht.
Kijk eerst het filmpje even op fox en internet diverse reclame over dit gelezen dacht hmm E-sports in Nederland misschien kan het wat worden.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 01:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
alsof de eerste eredivisie wedstrijd zo goed was
Moet ook groeien he.
Santiago Chiliquote:Op maandag 6 februari 2017 23:55 schreef Adames het volgende:
[..]
ik wist dat je een cda'er bent, maar om daadwerkelijk op bedevaartsoord te gaan gaat wel ver
Wel kansloos dat ze allemaal met die standaard sterke FUT teams spelen ja.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 01:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kijk eerst het filmpje even op fox en internet diverse reclame over dit gelezen dacht hmm E-sports in Nederland misschien kan het wat worden.
Zie je ten eerste spelen ze met Pogba Messie Ronaldo enzo inplaats van met de eredivisie selectie.
Ten tweede heel cheap zo gewoon die twee knaapjes tegen elkaar en een irritante kerel die er door praat erbij dat is sowieso heel afleidend en al met al veel te amateuristisch.
Ik las dat Feyenoord die gast ook officeel in dienst heeft hopelijk betalen ze hem niet teveel.
Haags zeker weer op 1quote:Op dinsdag 7 februari 2017 06:40 schreef tong80 het volgende:
23. 131 Insomnia_
24. 128 Ajacied422
25. 127 tong80
Knus.
Ja. Eergisteren met 600, gisteren met 500. Hij bouwt af.quote:
Laten we hopen dat ie dat structureel 5 dagen volhoudtquote:Op dinsdag 7 februari 2017 07:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja. Eergisteren met 600, gisteren met 500. Hij bouwt af.
quote:Op dinsdag 7 februari 2017 07:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Laten we hopen dat ie dat structureel 5 dagen volhoudt
Waar haalt u deze cijfers vandaan?quote:Op dinsdag 7 februari 2017 06:40 schreef tong80 het volgende:
23. 131 Insomnia_
24. 128 Ajacied422
25. 127 tong80
Knus.
Je hebt nog een pic tegoed. Ik heb gisteren na lang zoeken gevonden. Ik load hem later ff op. Ik zal de spoilers niet vergeten.quote:
Onderin op het forum. Zie je '500' Op klikken.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 07:43 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Waar haalt u deze cijfers vandaan?
Kan dat ook als je mobiel zit?quote:Op dinsdag 7 februari 2017 07:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Onderin op het forum. Zie je '500' Op klikken.
Geen ideequote:
335ste. Ik kom je halen tongquote:Op dinsdag 7 februari 2017 07:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Onderin op het forum. Zie je '500' Op klikken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |