Welk jaar geef je les?quote:Op maandag 6 februari 2017 22:23 schreef Jojoortje het volgende:
Ik zei vanmiddag tegen één van mijn leerlingen van vorig jaar dat ik even naar het toilet ging. Zegt ze: Huh maar je bent toch niet meer zwanger?
Zij zo: Oh wacht
quote:Op maandag 6 februari 2017 22:23 schreef Jojoortje het volgende:
Ik zei vanmiddag tegen één van mijn leerlingen van vorig jaar dat ik even naar het toilet ging. Zegt ze: Huh maar je bent toch niet meer zwanger?
Ja heerlijk wel. Je wereld wordt weer wat groter.quote:Op maandag 6 februari 2017 22:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoe bevalt het werken na je verlof?
De Superbowl boeit echt niemand.quote:
En leuk om na een werkdag die kleine weer te zien.quote:Op maandag 6 februari 2017 22:24 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja heerlijk wel. Je wereld wordt weer wat groter.
??quote:Op maandag 6 februari 2017 22:23 schreef Jojoortje het volgende:
Snap ik wel.quote:Op maandag 6 februari 2017 22:25 schreef Jojoortje het volgende:
Geniet nu wel des te meer van de dagen thuis, gek is dat.
Ja hij is zo blij om mij ook weer te zien. Lieverdje.quote:Op maandag 6 februari 2017 22:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En leuk om na een werkdag die kleine weer te zien.
kicke he.quote:Op maandag 6 februari 2017 22:26 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja hij is zo blij om mij ook weer te zien. Lieverdje.
WAAAAAAAAATTTquote:
Voorheen om te brakenquote:Op maandag 6 februari 2017 22:26 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nouja nu ik niet meer zwanger ben, moet ik toch wel eens naar het toilet.
jaquote:Op maandag 6 februari 2017 22:26 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nouja nu ik niet meer zwanger ben, moet ik toch wel eens naar het toilet.
Gast, dit was een resurrection a la here Jezus. Best comeback in all of sports.quote:Op maandag 6 februari 2017 22:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
WAAAAAAAAATTT
Ik keek gister tot de 2/3e helft toen ze nog 3/28 achter stonden, dacht dat het al over was
wat een kk zooiquote:Op maandag 6 februari 2017 22:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gast, dit was een resurrection a la here Jezus. Best comeback in all of sports.
Beter.quote:Op maandag 6 februari 2017 22:29 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Heb zo'n mooie zwangerschap gehad.
Zover trok Mart Smeets het geeneensquote:Op maandag 6 februari 2017 22:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gast, dit was een resurrection a la here Jezus. Best comeback in all of sports.
Pauline Krikke, Pauline Krikke.quote:Op maandag 6 februari 2017 22:49 schreef opperkleurder het volgende:
Vanuit Santiago nog even wat ondersteuning mocht het CDA uit je stemwijzer komen.
https://www.cda.nl/help-de-stemwijzer-zegt-cda/
Ik had CDA als 2equote:Op maandag 6 februari 2017 22:49 schreef opperkleurder het volgende:
Vanuit Santiago nog even wat ondersteuning mocht het CDA uit je stemwijzer komen.
https://www.cda.nl/help-de-stemwijzer-zegt-cda/
Blij dat het geen d66er is geworden. Ken haar niet verderquote:Op maandag 6 februari 2017 22:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Pauline Krikke, Pauline Krikke.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |