Zeker.quote:Op maandag 6 februari 2017 20:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Haags, Opper en ik zijn benieuwd naar de nieuwe burgie van Den Haag.
lekker in een stad zonder eredivisieploegquote:Op maandag 6 februari 2017 20:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Haags, Opper en ik zijn benieuwd naar de nieuwe burgie van Den Haag.
Weer een zorg minder. Nu nog de driftkikkers uit de Schilderswijk in toom houden en je hebt het prima voor elkaar.quote:Op maandag 6 februari 2017 20:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
lekker in een stad zonder eredivisieploeg
Heeft Heitinga hier zelf al een stukje over geschreven op zijn blog? Wat verschrikkelijk voor zequote:Op maandag 6 februari 2017 20:47 schreef Caland het volgende:
http://www.1limburg.nl/fa(...)privejet-op-vakantie
Dus......
Het moet ook wel erg zwaar zijn om je eigen kleren te kopen.quote:Op maandag 6 februari 2017 20:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heeft Heitinga hier zelf al een stukje over geschreven op zijn blog? Wat verschrikkelijk voor ze
http://johnheitinga.social/#av_section_2
Wow, sinds november schrijft hij al geen stukjes meer.
helemaal mee eens. zondag is dicht.quote:Op maandag 6 februari 2017 20:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Walgelijk inderdaad. Laat de kleine ondernemer zich maar lekker doodwerken omdat ze zich moeten opboksen tegen grote bedrijven die 100 studenten achter de kassa kunnen zetten.
Niet dat ik erg blij zou worden als er zondag niks open was overigens.
wat leuk dat je het nieuws van limburg ook volgtquote:Op maandag 6 februari 2017 20:47 schreef Caland het volgende:
Dus......
In het geval van Davy is dat oprecht nog zo ook.quote:Op maandag 6 februari 2017 21:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Het moet ook wel erg zwaar zijn om je eigen kleren te kopen.
Goede topickillquote:Op maandag 6 februari 2017 21:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
In het geval van Davy is dat oprecht nog zo ook.
https://www.instagram.com/p/BPXJzUjALQe/?taken-by=chsheitingaquote:Op maandag 6 februari 2017 20:47 schreef Caland het volgende:
Dus......
Boeien.quote:Op maandag 6 februari 2017 22:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Godsamme, schiet eens op met die bekendmaking van de nieuwe burgemeester.
Kan jou dat nou schelenquote:Op maandag 6 februari 2017 22:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Godsamme, schiet eens op met die bekendmaking van de nieuwe burgemeester.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 43% gewijzigd door #ANONIEM op 06-02-2017 22:19:29 ]
quote:Op maandag 6 februari 2017 22:18 schreef Befbekje het volgende:
Ik heb Van Aartsen een keer ontmoet!
Was je het vrouwtje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent zelf een OP.quote:
Ja, geeft niet.quote:Op maandag 6 februari 2017 22:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zoals je weet gooi ik graag een beetje olie op het vuur
Heet hoor.quote:Op maandag 6 februari 2017 22:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zoals je weet gooi ik graag een beetje olie op het vuur
Welk jaar geef je les?quote:Op maandag 6 februari 2017 22:23 schreef Jojoortje het volgende:
Ik zei vanmiddag tegen één van mijn leerlingen van vorig jaar dat ik even naar het toilet ging. Zegt ze: Huh maar je bent toch niet meer zwanger?
Zij zo: Oh wacht
quote:Op maandag 6 februari 2017 22:23 schreef Jojoortje het volgende:
Ik zei vanmiddag tegen één van mijn leerlingen van vorig jaar dat ik even naar het toilet ging. Zegt ze: Huh maar je bent toch niet meer zwanger?
Ja heerlijk wel. Je wereld wordt weer wat groter.quote:Op maandag 6 februari 2017 22:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoe bevalt het werken na je verlof?
De Superbowl boeit echt niemand.quote:
En leuk om na een werkdag die kleine weer te zien.quote:Op maandag 6 februari 2017 22:24 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja heerlijk wel. Je wereld wordt weer wat groter.
??quote:Op maandag 6 februari 2017 22:23 schreef Jojoortje het volgende:
Snap ik wel.quote:Op maandag 6 februari 2017 22:25 schreef Jojoortje het volgende:
Geniet nu wel des te meer van de dagen thuis, gek is dat.
Ja hij is zo blij om mij ook weer te zien. Lieverdje.quote:Op maandag 6 februari 2017 22:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En leuk om na een werkdag die kleine weer te zien.
kicke he.quote:Op maandag 6 februari 2017 22:26 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja hij is zo blij om mij ook weer te zien. Lieverdje.
WAAAAAAAAATTTquote:
Voorheen om te brakenquote:Op maandag 6 februari 2017 22:26 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nouja nu ik niet meer zwanger ben, moet ik toch wel eens naar het toilet.
jaquote:Op maandag 6 februari 2017 22:26 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nouja nu ik niet meer zwanger ben, moet ik toch wel eens naar het toilet.
Gast, dit was een resurrection a la here Jezus. Best comeback in all of sports.quote:Op maandag 6 februari 2017 22:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
WAAAAAAAAATTT
Ik keek gister tot de 2/3e helft toen ze nog 3/28 achter stonden, dacht dat het al over was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |