iets van 30quote:Op maandag 6 februari 2017 19:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Hoeveel vragen heeft de Stemwijzer? Ik ben mijn concentratie inmiddels volledig kwijt.
Kut koeien.quote:Op maandag 6 februari 2017 19:58 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Zolang Nederland nog kolencentrales heeft wil ik niemand horen zeiken over mn plofkip.
Nee ff zonder gekheid. De C02 uitstoot door veeteelt is schrikbarend hoog.
Tijd voor een muurquote:Op maandag 6 februari 2017 19:58 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Zolang Nederland nog kolencentrales heeft wil ik niemand horen zeiken over mn plofkip.
Het is dan ook niet meer dan normaal dat je betaald naar je gebruik.quote:Op maandag 6 februari 2017 19:58 schreef Shadowkid053 het volgende:
Als het het plebs minder vlees laat eten is dat al mooi meegenomen.quote:Op maandag 6 februari 2017 19:59 schreef napoleonfour het volgende:
Die taks is niet zo heel erg, maar je weet ook dat het niet gebruikt gaat worden voor het milieu.
Alle top partijen zijn kut en op die kleine stemmen heeft ook geen nut, dus eigenlijk maakt het allemaal niet uit zoals Inso al zeiquote:Op maandag 6 februari 2017 19:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik weet het ook echt niet, die Stemwijzer helpt niet veel zo
Misschien Piratenpartij gewoon
Dat gaat het niet worden, bij die mensen is het kwakje vlees heilig.quote:Op maandag 6 februari 2017 19:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als het het plebs minder vlees laat eten is dat al mooi meegenomen.
Oh dat sowieso niet, want ook al zijn die partijen dan gekozen moeten die weer een coalitie vormen en dan alsnog allemaal compromissen sluiten. Schiet toch niet op.quote:Op maandag 6 februari 2017 20:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Alle top partijen zijn kut en op die kleine stemmen heeft ook geen nut, dus eigenlijk maakt het allemaal niet uit zoals Inso al zei
Laat je dat niet aanpraten aub.quote:Op maandag 6 februari 2017 20:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Alle top partijen zijn kut en op die kleine stemmen heeft ook geen nut, dus eigenlijk maakt het allemaal niet uit zoals Inso al zei
Duitsland met hun overtrokken beleid omdat een kerncentrale geen enorme tsunami weerstaatquote:
Jij bent fan van een alleenheers partij?quote:Op maandag 6 februari 2017 20:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh dat sowieso niet, want ook al zijn die partijen dan gekozen moeten die weer een coalitie vormen en dan alsnog allemaal compromissen sluiten. Schiet toch niet op.
Kwam bij mij bovenaan met 80%.quote:Op maandag 6 februari 2017 20:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Duitsland met hun overtrokken beleid omdat een kerncentrale geen enorme tsunami weerstaat
Kut, Ancilla heeft maar 57% bij mij.
Daar is heel weinig mis mee.quote:Op maandag 6 februari 2017 20:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jij bent fan van een alleenheers partij?
Stemmen op een kleine partij heeft net zoveel nut als stemmen op een grote.quote:Op maandag 6 februari 2017 20:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Is gewoon zo.
Stemmen heeft sowieso geen nut.
Stemmen op een kleine partij heeft dus geen nut.quote:Op maandag 6 februari 2017 20:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Stemmen op een kleine partij heeft net zoveel nut als stemmen op een grote.
als je bij veel stellingen tegen bent komt de VVD best hoog.quote:Op maandag 6 februari 2017 20:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bij mij de VVD samen met het CDA. Dit is niet best.
Oh, oke.quote:Op maandag 6 februari 2017 20:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Helaas gooien die hun standpunten ook zo overboord, als ze maar mee mogen regeren.
Dan kan je tenminste wel echt bepaalde ideeën uitvoeren ipv alles maar halfbakken doen waar niemand tevreden mee is.quote:Op maandag 6 februari 2017 20:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jij bent fan van een alleenheers partij?
Waarom is polderen precies slecht dan?quote:Op maandag 6 februari 2017 20:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan kan je tenminste wel echt bepaalde ideeën uitvoeren ipv alles maar halfbakken doen waar niemand tevreden mee is.
meneer zal wel voor het verlagen van de pensioenleeftijd zijnquote:
Geen idee waarom eigenlijk. Waarschijnlijk omdat ik pensioen weer naar 65 heb geklikt *per ongeluk*.quote:
quote:Op maandag 6 februari 2017 20:06 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
meneer zal wel voor het verlagen van de pensioenleeftijd zijn. Niet wetend dat hij daarmee zichzelf in het hoofd schiet.
quote:Op maandag 6 februari 2017 20:06 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Geen idee waarom eigenlijk. Waarschijnlijk omdat ik pensioen weer naar 65 heb geklikt *per ongeluk*.
Mongool.quote:Op maandag 6 februari 2017 20:06 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Geen idee waarom eigenlijk. Waarschijnlijk omdat ik pensioen weer naar 65 heb geklikt *per ongeluk*.
Tja... maar bijvoorbeeld met vragen over kolencentrales zit ik in een dubio. Natuurlijk is het belachelijk dat die dingen zijn neergezet met een zware korte termijnvisie maar ze nu op de korte termijn massaal dicht gooien gaat gewoon niet.quote:Op maandag 6 februari 2017 20:04 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
als je bij veel stellingen tegen bent komt de VVD best hoog.
Inso en ik zijn het hiermee eensquote:Op maandag 6 februari 2017 20:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan kan je tenminste wel echt bepaalde ideeën uitvoeren ipv alles maar halfbakken doen waar niemand tevreden mee is.
quote:Op maandag 6 februari 2017 20:06 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
meneer zal wel voor het verlagen van de pensioenleeftijd zijn. Niet wetend dat hij daarmee zichzelf in het hoofd schiet.
Ik had dat bij veel stellingen. Grenzen dicht voor moslims, ja maar wat nou als ze uit oorlogsgebieden komen? Die stellingen zijn gewoon veel te algemeen voor een goede politieke visie. Tijd dat de stomwijzer weer komt.quote:Op maandag 6 februari 2017 20:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tja... maar bijvoorbeeld met vragen over kolencentrales zit ik in een dubio. Natuurlijk is het belachelijk dat die dingen zijn neergezet met een zware korte termijnvisie maar ze nu op de korte termijn massaal dicht gooien gaat gewoon niet.
Dus dan kies ik oneens.
quote:Op maandag 6 februari 2017 20:06 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Precies. Mensen die voor kilometerheffing kiezen zijn trouwens ook lijers.quote:Op maandag 6 februari 2017 20:08 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik had dat bij veel stellingen. Grenzen dicht voor moslims, ja maar wat nou als ze uit oorlogsgebieden komen? Die stellingen zijn gewoon veel te algemeen voor een goede politieke visie. Tijd dat de stomwijzer weer komt.
Want?quote:Op maandag 6 februari 2017 20:09 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jij stemt sgp zei je. Dat is minstens zo erg
Als je privaatfonds doet wellicht wel, anders is je stelling wat te kort door de bocht.quote:
Lekker dubbelop betalen. Jeejquote:Op maandag 6 februari 2017 20:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Precies. Mensen die voor kilometerheffing kiezen zijn trouwens ook lijers.
Zelf beheren enige kansrijke manier nog.quote:Op maandag 6 februari 2017 20:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Als je privaatfonds doet wellicht wel, anders is je stelling wat te kort door de bocht.
Vertel eens waarom. Over zorg, migratie, defensie, Europa hebben ze prima standpunten.quote:Op maandag 6 februari 2017 20:09 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jij stemt sgp zei je. Dat is minstens zo erg
ik weet, kostte me twee uur om hier weer bovenop te komenquote:Op maandag 6 februari 2017 18:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is de slechtste tot nu toe. Kom op Adames, ik snap best dat je er ook graag bij wil horen, maar kom dan met iets grappigs.
Dan naai je echt de kleine ondernemingen mee met werkbusjes ookquote:Op maandag 6 februari 2017 20:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker dubbelop betalen. Jeej
Nogal.quote:Op maandag 6 februari 2017 20:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan naai je echt de kleine ondernemingen mee met werkbusjes ook
uh okequote:Op maandag 6 februari 2017 20:10 schreef Shadowkid053 het volgende:
Toch maar opnieuw gemaakt;
[ afbeelding ]
Alleen het idee over vrouwen en abortus is al reden genoeg om er afstand van te nemen.quote:Op maandag 6 februari 2017 20:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vertel eens waarom. Over zorg, migratie, defensie, Europa hebben ze prima standpunten.
Dan nog is 50plus vele malen erger.quote:Op maandag 6 februari 2017 20:12 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Alleen het idee over vrouwen en abortus is al reden genoeg om er afstand van te nemen.
quote:Op maandag 6 februari 2017 20:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan blijf ik bij Ancilla haar tieten
ik vind het jammer dan die piratenpartij nog steeds een stel beunhazen zijn, het is zo'n serieus punt.quote:Op maandag 6 februari 2017 20:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan blijf ik bij Ancilla haar tieten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 februari 2017 20:16 schreef Adames het volgende:
mijn handen ruiken naar foelie
gelukkig zijn mijn nagels wel weer schooneurokokgodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Abortus vind ik een twijfelgevalletje, maar zo weinig dingen vind ik geen reden om afstand van ze te doen.quote:Op maandag 6 februari 2017 20:12 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Alleen het idee over vrouwen en abortus is al reden genoeg om er afstand van te nemen.
quote:Op maandag 6 februari 2017 20:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Abortus vind ik een twijfelgevalletje, maar zo weinig dingen vind ik geen reden om afstand van ze te doen.
Dit is al genoeg reden om die hele partij niet serieus te nemen.quote:De zondag is een bijzondere dag. De SGP vindt het belangrijk dat deze opstandingsdag van Christus uniek blijft. Het is een groot voorrecht om één dag te hebben voor kerkgang, het luisteren naar het Woord van God en onderlinge ontmoeting. Deze dag is niet alleen vanwege het christelijke karakter van belang, maar ook vanwege de belangrijke maatschappelijke en sociale waarde. Ieder mens heeft er recht op om op adem te kunnen komen. Dat geldt voor werknemers, maar ook voor (kleine) winkeliers. Dat zal ook in de komende periode de inzet van de SGP zijn.
Ben het er wel mee eensquote:Op maandag 6 februari 2017 20:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Dit is al genoeg reden om die hele partij niet serieus te nemen.
protestantse idiotenquote:Op maandag 6 februari 2017 20:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
jooooowquote:Op maandag 6 februari 2017 20:18 schreef kapiteintje het volgende:
Net heerlijk frietje op. #viesdik #niksmismee
patatje*quote:Op maandag 6 februari 2017 20:18 schreef kapiteintje het volgende:
quote:Op maandag 6 februari 2017 20:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ieder mens heeft er recht op om op adem te kunnen komen. Dat geldt voor werknemers, maar ook voor (kleine) winkeliers. Dat zal ook in de komende periode de inzet van de SGP zijn.
Walgelijk inderdaad. Laat de kleine ondernemer zich maar lekker doodwerken omdat ze zich moeten opboksen tegen grote bedrijven die 100 studenten achter de kassa kunnen zetten.quote:Ieder mens heeft er recht op om op adem te kunnen komen. Dat geldt voor werknemers, maar ook voor (kleine) winkeliers. Dat zal ook in de komende periode de inzet van de SGP zijn.
Moet kunnenquote:Op maandag 6 februari 2017 20:18 schreef kapiteintje het volgende:
Moet kunnen.quote:Op maandag 6 februari 2017 20:18 schreef kapiteintje het volgende:
Sprookjesboek genotquote:Op maandag 6 februari 2017 20:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Boeiend je hoeft niet perse open te zijn, je kan altijd een dag sluiten als je wil. Ben je zelf de baas over, moet de overheid niet opleggen.quote:Op maandag 6 februari 2017 20:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Walgelijk inderdaad. Laat de kleine ondernemer zich maar lekker doodwerken omdat ze zich moeten opboksen tegen grote bedrijven die 100 studenten achter de kassa kunnen zetten.
Niet dat ik erg blij zou worden als er zondag niks open was overigens.
Dat moet je wel als je wilt overleven tegenover grotere bedrijven.quote:Op maandag 6 februari 2017 20:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Boeiend je hoeft niet perse open te zijn, je kan altijd een dag sluiten als je wil. Ben je zelf de baas over, moet de overheid niet opleggen.
Ze zouden beter het ridicule twee jaar salaris doorbetalen voor een zieke werknemer afschaffen. Wij zijn het enige land in de wereld waar dit 2 jaar(!) is. In buurland België is dat bijvoorbeeld 2 weken.quote:Op maandag 6 februari 2017 20:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Walgelijk inderdaad. Laat de kleine ondernemer zich maar lekker doodwerken omdat ze zich moeten opboksen tegen grote bedrijven die 100 studenten achter de kassa kunnen zetten.
Niet dat ik erg blij zou worden als er zondag niks open was overigens.
En dan als priester kinderen aanranden. Was in Australie ook weer aan de gang. Triest.quote:Op maandag 6 februari 2017 20:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vreselijk ouderwetse meuk.
ENG ENG ENG
Eens.quote:Op maandag 6 februari 2017 20:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Boeiend je hoeft niet perse open te zijn, je kan altijd een dag sluiten als je wil. Ben je zelf de baas over, moet de overheid niet opleggen.
Daar zal die dag verplicht sluiten echt niet bij helpen hoor.quote:Op maandag 6 februari 2017 20:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat moet je wel als je wilt overleven tegenover grotere bedrijven.
Heb je daar een probleempje mee?quote:Op maandag 6 februari 2017 20:20 schreef Littlerabbit het volgende:
Kapiteintje gebruikt veelte veel verklein woorden maar wat wil je ook gezien zijn usernaam.
quote:Op maandag 6 februari 2017 20:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
En dan als priester kinderen aanranden. Was in Australie ook weer aan de gang. Triest.
Dat is er om te zorgen dat werkgever ook zijn best doet om de werknemer weer beter te maken ipv te leunen op de overheid.quote:Op maandag 6 februari 2017 20:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ze zouden beter het ridicule twee jaar salaris doorbetalen voor een zieke werknemer afschaffen. Wij zijn het enige land in de wereld waar dit 2 jaar(!) is. In buurland België is dat bijvoorbeeld 2 weken.
Helaas is dit erg waarquote:Op maandag 6 februari 2017 20:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doet de atheïstische GGMM ookquote:Op maandag 6 februari 2017 20:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
En dan als priester kinderen aanranden. Was in Australie ook weer aan de gang. Triest.
Klinkt als een nieuwe baan voor onze rene.quote:Op maandag 6 februari 2017 20:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nu is seksueel misbruik wel iets wat in alle kringen voorkomt natuurlijkquote:Op maandag 6 februari 2017 20:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik heb mij er enigszins overheen kunnen zetten maar zeker vroeger gaf mij dat wel een een jeukend gevoel.quote:Op maandag 6 februari 2017 20:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb je daar een probleempje mee?
Als je in hetzelfde vaarwater gaat zitten wel ja.quote:Op maandag 6 februari 2017 20:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
aan je piemeltje?quote:Op maandag 6 februari 2017 20:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb mij er enigszins overheen kunnen zetten maar zeker vroeger gaf mij dat wel een een jeukend gevoel.
Maatquote:Op maandag 6 februari 2017 20:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als je in hetzelfde vaarwater gaat zitten wel ja.
Zal Rene alweer op pad zijn nu die een ban heeft?quote:Op maandag 6 februari 2017 20:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Klinkt als een nieuwe baan voor onze rene.
Meestal is het andersomquote:Op maandag 6 februari 2017 20:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als je in hetzelfde vaarwater gaat zitten wel ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |