Roos is 1 van de weinige personen waar ik oprecht een hekel aan heb. Daar hoef ik hem zelfs niet voor in persoon te kennen.quote:
Ik ben morgen in leiden, leuk hè!quote:Op maandag 6 februari 2017 19:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oňdernemerspartij 73.
Maar kies sgp 67 want VVD's principes steun ik niet wat betreft Europa.
En dan, ga je het aanvechten ofzo?quote:Op maandag 6 februari 2017 19:47 schreef Jojoortje het volgende:
GGMM, graag een samenvatting in m'n DM, dank.
hij zei hele aardige dingen over bepaalde mensen.quote:Op maandag 6 februari 2017 19:47 schreef Jojoortje het volgende:
GGMM, graag een samenvatting in m'n DM, dank.
volg ik wat? ik heb die net ingevuldquote:Op maandag 6 februari 2017 19:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hoezo volg jij de stemwijzer eigenlijk?
Spannend hoor! Kom je wegen openbreken?quote:Op maandag 6 februari 2017 19:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben morgen in leiden, leuk hè!
sgp is de ergste partij ooit.quote:Op maandag 6 februari 2017 19:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
71 % Lokaal in de kamer (nooit van gehoord, 69% ondernemerspartij en dan 66% Piratenpartij en SP
Onderaan gelukkig de SGP, ben ik blij om wat een aids is dat.
Ja, heb veel macht toch wel.quote:Op maandag 6 februari 2017 19:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En dan, ga je het aanvechten ofzo?
Die stond bij mij helemaal onderaan.quote:Op maandag 6 februari 2017 19:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Je moet wel oprotten als je GroenLinks bovenaan hebt
.
Alsnog een stuk meer visie dan een SP.quote:Op maandag 6 februari 2017 19:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eens. Mensen die daarop stemmen zijn niet goed wijs
Zelfs ik heb meer visie dan een SP.quote:Op maandag 6 februari 2017 19:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alsnog een stuk meer visie dan een SP.
Die moet je het stemrecht afnemen. Mensonterende partij is datquote:Op maandag 6 februari 2017 19:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eens. Mensen die daarop stemmen zijn niet goed wijs
Laten we nou niet te hard van stapel lopen (lol)quote:Op maandag 6 februari 2017 19:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zelfs ik heb meer visie dan een SP.
Ik vroeg je wat.quote:Op maandag 6 februari 2017 19:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laten we nou niet te hard van stapel lopen (lol)
Dat ga ik ook niet stemmen.quote:Op maandag 6 februari 2017 19:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alsnog een stuk meer visie dan een SP.
Ja eens.quote:Op maandag 6 februari 2017 19:52 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die moet je het stemrecht afnemen. Mensonterende partij is dat
Wie is Verhoeven? Zou diegene weten dat Hitler al dood is?quote:Op maandag 6 februari 2017 19:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Verhoeven geeft Trump 4 maanden om te bewijzen geen Hitler te zijn. Trump zal morgen wel aftreden dus.
Stemmen is een vorm van democratie om mensen voor de gek te houden.quote:Op maandag 6 februari 2017 19:53 schreef Typisch het volgende:
Vandaag geleerd dat het nog minder uitmaakt wat je stemt dan ik al dacht.
In 30 jaar (vanaf 1987) zijn bijna alle overheidsuitgaven (naar verhouding) ongeveer even veel gebleven.
Requests Ijsmeis.rarquote:Op maandag 6 februari 2017 18:43 schreef Coco. het volgende:
[..]
Hmm nu moet ik denken aan het ijsmeis incident.
Geen idee en ik heb ook geen idee of ze de nudistenzone in de Delfse Hout hebben kunnen behoudenquote:Op maandag 6 februari 2017 19:48 schreef Insomnia_ het volgende:
Doet de Delfste nudistenpartij nog mee, LR?
Die is leuk ja.quote:Op maandag 6 februari 2017 19:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Stemmen is een vorm van democratie om mensen voor de gek te houden.
Ik kan dan ook iedereen dit boek aanraden.
[ afbeelding ]
Mooi partijtje was dat.quote:Op maandag 6 februari 2017 19:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee en ik heb ook geen idee of ze de nudistenzone in de Delfse Hout hebben kunnen behouden ook
Verhoeven niet kennenquote:Op maandag 6 februari 2017 19:53 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wie is Verhoeven? Zou diegene weten dat Hitler al dood is?
Weldenkende partijen.quote:Op maandag 6 februari 2017 19:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Welke partijen zijn voor die vleestaks?
Jeroenquote:Op maandag 6 februari 2017 19:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Verhoeven niet kennen
Landverrader.
prima.quote:Op maandag 6 februari 2017 19:56 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Laat mij gewoon mn plofkipje eten.
Gewoon niet stemmen op een partijquote:Op maandag 6 februari 2017 19:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ligt toch allemaal vies dicht bij elkaar
30quote:Op maandag 6 februari 2017 19:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Hoeveel vragen heeft de Stemwijzer? Ik ben mijn concentratie inmiddels volledig kwijt.
30quote:Op maandag 6 februari 2017 19:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Hoeveel vragen heeft de Stemwijzer? Ik ben mijn concentratie inmiddels volledig kwijt.
305. Even volhouden dus.quote:Op maandag 6 februari 2017 19:57 schreef Littlerabbit het volgende:
30.quote:Op maandag 6 februari 2017 19:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Zolang Nederland nog kolencentrales heeft wil ik niemand horen zeiken over mn plofkip.quote:Op maandag 6 februari 2017 19:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
prima.
Als je ook meebetaald aan de vervuiling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |