Ik vroeg je wat.quote:Op maandag 6 februari 2017 19:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laten we nou niet te hard van stapel lopen (lol)
Dat ga ik ook niet stemmen.quote:Op maandag 6 februari 2017 19:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alsnog een stuk meer visie dan een SP.
Ja eens.quote:Op maandag 6 februari 2017 19:52 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die moet je het stemrecht afnemen. Mensonterende partij is dat
Wie is Verhoeven? Zou diegene weten dat Hitler al dood is?quote:Op maandag 6 februari 2017 19:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Verhoeven geeft Trump 4 maanden om te bewijzen geen Hitler te zijn. Trump zal morgen wel aftreden dus.
Stemmen is een vorm van democratie om mensen voor de gek te houden.quote:Op maandag 6 februari 2017 19:53 schreef Typisch het volgende:
Vandaag geleerd dat het nog minder uitmaakt wat je stemt dan ik al dacht.
In 30 jaar (vanaf 1987) zijn bijna alle overheidsuitgaven (naar verhouding) ongeveer even veel gebleven.
Requests Ijsmeis.rarquote:Op maandag 6 februari 2017 18:43 schreef Coco. het volgende:
[..]
Hmm nu moet ik denken aan het ijsmeis incident.
Geen idee en ik heb ook geen idee of ze de nudistenzone in de Delfse Hout hebben kunnen behoudenquote:Op maandag 6 februari 2017 19:48 schreef Insomnia_ het volgende:
Doet de Delfste nudistenpartij nog mee, LR?
Die is leuk ja.quote:Op maandag 6 februari 2017 19:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Stemmen is een vorm van democratie om mensen voor de gek te houden.
Ik kan dan ook iedereen dit boek aanraden.
[ afbeelding ]
Mooi partijtje was dat.quote:Op maandag 6 februari 2017 19:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee en ik heb ook geen idee of ze de nudistenzone in de Delfse Hout hebben kunnen behouden ook
Verhoeven niet kennenquote:Op maandag 6 februari 2017 19:53 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wie is Verhoeven? Zou diegene weten dat Hitler al dood is?
Weldenkende partijen.quote:Op maandag 6 februari 2017 19:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Welke partijen zijn voor die vleestaks?
Jeroenquote:Op maandag 6 februari 2017 19:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Verhoeven niet kennen
Landverrader.
prima.quote:Op maandag 6 februari 2017 19:56 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Laat mij gewoon mn plofkipje eten.
Gewoon niet stemmen op een partijquote:Op maandag 6 februari 2017 19:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ligt toch allemaal vies dicht bij elkaar
30quote:Op maandag 6 februari 2017 19:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Hoeveel vragen heeft de Stemwijzer? Ik ben mijn concentratie inmiddels volledig kwijt.
30quote:Op maandag 6 februari 2017 19:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Hoeveel vragen heeft de Stemwijzer? Ik ben mijn concentratie inmiddels volledig kwijt.
305. Even volhouden dus.quote:Op maandag 6 februari 2017 19:57 schreef Littlerabbit het volgende:
30.quote:Op maandag 6 februari 2017 19:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Zolang Nederland nog kolencentrales heeft wil ik niemand horen zeiken over mn plofkip.quote:Op maandag 6 februari 2017 19:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
prima.
Als je ook meebetaald aan de vervuiling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |