Roos is 1 van de weinige personen waar ik oprecht een hekel aan heb. Daar hoef ik hem zelfs niet voor in persoon te kennen.quote:
Ik ben morgen in leiden, leuk hè!quote:Op maandag 6 februari 2017 19:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oňdernemerspartij 73.
Maar kies sgp 67 want VVD's principes steun ik niet wat betreft Europa.
En dan, ga je het aanvechten ofzo?quote:Op maandag 6 februari 2017 19:47 schreef Jojoortje het volgende:
GGMM, graag een samenvatting in m'n DM, dank.
hij zei hele aardige dingen over bepaalde mensen.quote:Op maandag 6 februari 2017 19:47 schreef Jojoortje het volgende:
GGMM, graag een samenvatting in m'n DM, dank.
volg ik wat? ik heb die net ingevuldquote:Op maandag 6 februari 2017 19:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hoezo volg jij de stemwijzer eigenlijk?
Spannend hoor! Kom je wegen openbreken?quote:Op maandag 6 februari 2017 19:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben morgen in leiden, leuk hè!
sgp is de ergste partij ooit.quote:Op maandag 6 februari 2017 19:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
71 % Lokaal in de kamer (nooit van gehoord, 69% ondernemerspartij en dan 66% Piratenpartij en SP
Onderaan gelukkig de SGP, ben ik blij om wat een aids is dat.
Ja, heb veel macht toch wel.quote:Op maandag 6 februari 2017 19:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En dan, ga je het aanvechten ofzo?
Die stond bij mij helemaal onderaan.quote:Op maandag 6 februari 2017 19:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Je moet wel oprotten als je GroenLinks bovenaan hebt
.
Alsnog een stuk meer visie dan een SP.quote:Op maandag 6 februari 2017 19:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eens. Mensen die daarop stemmen zijn niet goed wijs
Zelfs ik heb meer visie dan een SP.quote:Op maandag 6 februari 2017 19:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alsnog een stuk meer visie dan een SP.
Die moet je het stemrecht afnemen. Mensonterende partij is datquote:Op maandag 6 februari 2017 19:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eens. Mensen die daarop stemmen zijn niet goed wijs
Laten we nou niet te hard van stapel lopen (lol)quote:Op maandag 6 februari 2017 19:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zelfs ik heb meer visie dan een SP.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |