quote:Op maandag 6 februari 2017 19:13 schreef Doublepain het volgende:
Het gevecht tussen GGMM en 422 gaat dus door!
Hypocriet!!
Dat blijkt inderdaad erg uit de bovenstaande reacties. Tering wat ben jij dom.quote:Op maandag 6 februari 2017 19:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niemand geen ene neuk als jij een ban hebt, GGMM is wél een gewaardeerd poster hier.
Oké Elan.quote:Op maandag 6 februari 2017 19:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat blijkt inderdaad erg uit de bovenstaande reacties. Tering wat ben jij dom.
Schaam me oprecht dat wij dezelfde club aan hangen.
Stiekem zijn het geliefden.quote:Op maandag 6 februari 2017 19:17 schreef Sked het volgende:
Misschien dat een mod ook wat kan doen aan de act die Elan en Scrummie al tijden opvoeren.
Ik denk dat het komt omdat ik weer actief post. Ze vechten waarschijnlijk om mijn erkenningquote:Op maandag 6 februari 2017 19:17 schreef Sked het volgende:
Misschien dat een mod ook wat kan doen aan de act die Elan en Scrummie al tijden opvoeren.
Wie ben jij eigenlijk?quote:Op maandag 6 februari 2017 19:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat het komt omdat ik weer actief post. Ze vechten waarschijnlijk om mijn erkenning
Dit is correct.quote:Op maandag 6 februari 2017 19:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat het komt omdat ik weer actief post. Ze vechten waarschijnlijk om mijn erkenning
Dat enorm verzin je er weer even bijquote:Op maandag 6 februari 2017 19:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Let even op je woorden.
Volgens Scrummie is GGMM ENORM gewaardeerd hier.
Oké Scrummie.quote:Op maandag 6 februari 2017 19:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niemand geen ene neuk als jij een ban hebt, GGMM is wél een gewaardeerd poster hier.
Laat mij gewoon met rust man.quote:Op maandag 6 februari 2017 19:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bedankt voor het onderstrepen van mijn post.
Gaan we weer.quote:
quote:Op maandag 6 februari 2017 19:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hebt bij dezen een flinke achterstand op mijn kameraad elan.
Stop met deze act. Ga je maar weer belachelijk maken in het Feyenoord-topic. Hier weten we het nu wel.quote:Op maandag 6 februari 2017 19:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gaan we weer.
Dat doe ik, maar jij reageert telkens op mij. Denk je dat zoiets maar 1 kant op werkt ofzo? Kan ik me voorstellen, mijn moeder klaagt ook altijd als jij weer langs bent geweest dat je nogal.. egoïstisch bent.
Moet kunnen.quote:Op maandag 6 februari 2017 19:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij vroeg fokmoedertjes om foto's van hun kinderen op een weinig gepaste manier.
quote:Op maandag 6 februari 2017 19:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij vroeg fokmoedertjes om foto's van hun kinderen op een weinig gepaste manier.
Zware load jaquote:Op maandag 6 februari 2017 19:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Bij mij doet de Stemwijzer het al de hele dag niet
Had ik ook de eerste klik, na de 2e deed hij het.quote:Op maandag 6 februari 2017 19:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Bij mij doet de Stemwijzer het al de hele dag niet
In een stel kinderen heeft Rene wel zin.quote:Op maandag 6 februari 2017 19:39 schreef scrupuleus het volgende:
Gezellig weer hier![]()
Net een stel kinderen.
Jammer voor GGMM, maar hij zal wel meelezen.
Ik denk dat het hem geen reet interesseert.quote:Op maandag 6 februari 2017 19:39 schreef scrupuleus het volgende:
Gezellig weer hier![]()
Net een stel kinderen.
Jammer voor GGMM, maar hij zal wel meelezen.
Een stel kinderen? Echt wel.quote:Op maandag 6 februari 2017 19:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik denk dat het hem geen reet interesseert.
ohquote:Op maandag 6 februari 2017 19:40 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
In een stel kinderen heeft Rene wel zin.
Stem OP danquote:Op maandag 6 februari 2017 19:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oňdernemerspartij 73.
Maar kies sgp 67 want VVD's principes steun ik niet wat betreft Europa.
OPquote:
Rutte en Roos danquote:Op maandag 6 februari 2017 19:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
OP. Hero brinkman supporten.
We hebben het niet over hetzelfde,quote:Op maandag 6 februari 2017 19:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat was louter gebaseerd op een misverstand. Vind jouw opvoedkundige tips vaak reuze leerzaam.
Hoezo volg jij de stemwijzer eigenlijk?quote:Op maandag 6 februari 2017 19:45 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik heb het over mn eigen, eigenheimer
Omdat je politiek vooral niet te serieus moet nemenquote:Op maandag 6 februari 2017 19:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hoezo volg jij de stemwijzer eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |