Moet kunnen.quote:Op maandag 6 februari 2017 19:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij vroeg fokmoedertjes om foto's van hun kinderen op een weinig gepaste manier.
quote:Op maandag 6 februari 2017 19:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij vroeg fokmoedertjes om foto's van hun kinderen op een weinig gepaste manier.
Zware load jaquote:Op maandag 6 februari 2017 19:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Bij mij doet de Stemwijzer het al de hele dag niet
Had ik ook de eerste klik, na de 2e deed hij het.quote:Op maandag 6 februari 2017 19:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Bij mij doet de Stemwijzer het al de hele dag niet
In een stel kinderen heeft Rene wel zin.quote:Op maandag 6 februari 2017 19:39 schreef scrupuleus het volgende:
Gezellig weer hier![]()
Net een stel kinderen.
Jammer voor GGMM, maar hij zal wel meelezen.
Ik denk dat het hem geen reet interesseert.quote:Op maandag 6 februari 2017 19:39 schreef scrupuleus het volgende:
Gezellig weer hier![]()
Net een stel kinderen.
Jammer voor GGMM, maar hij zal wel meelezen.
Een stel kinderen? Echt wel.quote:Op maandag 6 februari 2017 19:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik denk dat het hem geen reet interesseert.
ohquote:Op maandag 6 februari 2017 19:40 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
In een stel kinderen heeft Rene wel zin.
Stem OP danquote:Op maandag 6 februari 2017 19:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oňdernemerspartij 73.
Maar kies sgp 67 want VVD's principes steun ik niet wat betreft Europa.
OPquote:
Rutte en Roos danquote:Op maandag 6 februari 2017 19:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
OP. Hero brinkman supporten.
We hebben het niet over hetzelfde,quote:Op maandag 6 februari 2017 19:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat was louter gebaseerd op een misverstand. Vind jouw opvoedkundige tips vaak reuze leerzaam.
Hoezo volg jij de stemwijzer eigenlijk?quote:Op maandag 6 februari 2017 19:45 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik heb het over mn eigen, eigenheimer
Omdat je politiek vooral niet te serieus moet nemenquote:Op maandag 6 februari 2017 19:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hoezo volg jij de stemwijzer eigenlijk?
Roos is 1 van de weinige personen waar ik oprecht een hekel aan heb. Daar hoef ik hem zelfs niet voor in persoon te kennen.quote:
Ik ben morgen in leiden, leuk hè!quote:Op maandag 6 februari 2017 19:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oňdernemerspartij 73.
Maar kies sgp 67 want VVD's principes steun ik niet wat betreft Europa.
En dan, ga je het aanvechten ofzo?quote:Op maandag 6 februari 2017 19:47 schreef Jojoortje het volgende:
GGMM, graag een samenvatting in m'n DM, dank.
hij zei hele aardige dingen over bepaalde mensen.quote:Op maandag 6 februari 2017 19:47 schreef Jojoortje het volgende:
GGMM, graag een samenvatting in m'n DM, dank.
volg ik wat? ik heb die net ingevuldquote:Op maandag 6 februari 2017 19:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hoezo volg jij de stemwijzer eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |